ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله آموزش زبان سایت مدرسین زبان انگلیسی (خصوصی و نیمه خصوصی - خانم و آقا)

سایت مدرسین زبان انگلیسی (خصوصی و نیمه خصوصی - خانم و آقا)

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین فعال در زمینه آموزش زبان متوسطه و دانشگاهی، مکالمه زبان و .... خانم و آقا هستید .... اگر می خواهید با مشاهده کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی مدرس مورد نظر خودتان را با آگاهی کامل و با مشاهده رزومه کاری و سابقه مدرس انتخاب نمائید ...

اگر قصد دارید زبان انگلیسی را به صورت پایه ای و مفهومی یاد بگیرید و یا در مدت زمان کمی مکالمه زبان را یاد بگیرید و بر آن مسلط شوید .... چنانچه در حال آمادگی برای امتحان زبان انگلیسی متوسطه و یا دانشگاه هستید و می خواهید در امتحان زبان انگلیسی عمومی و یا تخصصی نمره خوبی بگیرید و یا کنکور زبان را خوب بدهید ... اگر قصد دارید در آزمونهای آیلتس و تافل شرکت کنید و در این آزمونها با موفقیت عمل کنید و یا گرامر و قواعد زبان را به خوبی یاد بگیرید ... در هر صورت، برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی زبان و تدریس زبان انگلیسی در منزل و در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله راهکارهایی برای افزایش تاثیر کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی را هم بخوانید.

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای آموزش و یادگیری بهتر آن می تواند کاملا مفید و موثر باشد. بازدهی کلاسهای خصوصی زبان در بسیاری از موارد از کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه و از کلاسهای گروهی که در آموزشگاههای زبان برگزار می گردد نیز بیشتر است. وقتی شما قصد دارید مکالمه زبان را یاد بگیرید در کلاسهای خصوصی زمان بیشتری برای حرف زدن به شما داده می شود. بنابراین، چون بیشتر حرف زدن را تمرین می کنید بهتر هم یاد می گیرید. البته در کلاسهای گروهی اموزش زبان هم مزیتی که وجود دارد این است که در بحثهای گروهی شرکت می کنید. نکته ای که وجود دارد این است که شما وقتی تلاش می کنید جمله بسازید و منظور خودتان را برسانید بهتر یاد می گیرید. در کلاسهای خصوصی زبان این امکان بیشتر فراهم است. در یک کلاس گروهی آموزش مکالمه زبان، اگر مدت زمان کلاس را 90 دقیقه در نظر بگیریم و 10 نفر در کلاس حاضر باشند، اگر زمان به صورت عادلانه هم تقسیم شود (که معمولا اینطور نیست و یکی دو نفر که بهتر حرف می زنند کل کلاس را در اختیار می گیرند) شما 9 دقیقه وقت برای حرف زدن دارید. در این مدت زمان کم نمی توانید خیلی تمرین کنید. در کلاس خصوصی با زمان مشابه، کل کلاس در اختیار شما است و به راحتی می توانید مکالمه زبان خودتان را تقویت کنید.



به صورت رایگان دانلود کنید: دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی

در کلاسهای خصوصی زبان، علاوه بر آموزش بهتر مکالمه زبان انگلیسی، اگر قصد دارید گرامر و قواعد زبان را یاد بگیرید و یا برای امتحان زبان و المپیاد زبان آماده شوید و یا در کنکور زبان نتیجه خوبی بگیرید، در هر صورت، در هر کدام از این زمینه ها هم می توانید بهترین نتیجه را بگیرید. نکته مهم در مورد کلاسهای خصوصی زبان و جلسات تدریس خصوصی به صورت کلی این است که در این کلاسها زمان کافی برای یادگیری وجود دارد (البته اگر کلاسها را به موقع شروع کرده باشید و دقیقه 90 به فکر نیافتاده باشید) و می توانید هر مقدار که بخواهید کلاسها را ادامه دهید تا به نتیجه مورد نظر خودتان برسید. در ضمن، در کلاسهای تدریس خصوصی زبان دقیقا تمرکز بر روی اشکالاتی خواهد بود که وجود دارد و هدف رفع کردن اشکالها و یادگیری بهتر با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت تحصیلی خود شما است. در کلاسهای گروهی هم می توان زبان یا دروس دیگر را یاد گرفت. ولی در این کلاسها مطالب به صورت کلی آموزش داده می شود و مطالب ممکن است برای بعضی از افراد حاضر در کلاس مفید باشد و برای تعدادی دیگر نه. ممکن است یکی از همکلاسی های شما سوالی بپرسد که از نظر شما پیش پا افتاده است و وقت شما تلف شود. خلاصه اینکه کلاسهای گروهی به صورت تخصصی برای شما نیست و در آن مطالب به صورت کلی ارائه می گردد. در کلاسهای خصوصی زبان شما در هر بحثی که مشکل داشته باشید، آن بحث مورد توجه قرار می گیرد. اگر مطلبی را بلد باشید به مدرس خودتان می گویید که بلد هستید و از آن بحث رد خواهید شد. خلاصه اینکه بازدهی این کلاسها، به دلیل اینکه دقیقا منطبق بر اهداف و سطح تحصیلی شما است، خیلی بالاتر خواهد بود. در کلاسهای گروهی آموزش زبان و سایر دروس، شما خودتان را باید با کلاس هماهنگ کنید، در حالیکه در کلاسهای خصوصی زبان، کلاس و مدرس با شما و خواسته های شما هماهنگ خواهند شد.





رایگان دانلود نمائید: دانلود کتاب گرامر زبان

در بسیاری از موارد پیش آمده است که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه از نحوه تدریس مدرس، معلم و استاد خودمان رضایت نداشته ایم ولی با این وجود چاره ای جز حضور در کلاس و ادامه کلاسها هم نداشته ایم. در کلاسهای خصوصی زبان شما مدرس و معلم زبان را خودتان انتخاب می کنید (برای مشاهده لیست مدرسین زبان خانم و آقا و انتخاب مدرس مورد نظرتان بر روی عبارت لیست مدرسین خصوصی زبان کلیک کنید). اگر در طی یکی دو جلسه اول از نحوه تدریس مدرس خودتان رضایت نداشتید می توانید مدرس دیگری را جایگزین ایشان کنید. بنابراین به هر صورتی که بخواهید می توانید کلاسهای خصوصی را پربازده و مفید داشته باشید. از کلاسهای خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان در مقطع دبیرستان و دانشگاه، برای موفقیت در المپیاد زبان و کسب رتبه خوب در آن، یادگیری بهتر و سریعتر مکالمه زبان انگلیسی، زدن درصد بالا و حتی 100 درصد زبان در کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری، موفق شدن در کنکور زبان و کسب رتبه خوب در آن، یادگیری بهتر قواعد و گرامر زبان و درک مطلب و .... استفاده کرد. اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی نتیجه خوبی بگیرید سعی کنید از کلاسهای آموزش زبان در طول ترم استفاده کنید و برگزاری این کلاسها را با ایام امتحانات موکول ننمائید.



اگر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان سوال دارید بر روی لینک مقابل کلیک کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر در جستجوی سایت مدرسین زبان انگلیسی (خصوصی و نیمه خصوصی - خانم و آقا) هستید، در همین سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه آموزش زبان انگلیسی را می توانید مشاهده نمائید. تعدادی از مدرسین زبان در پایین همین مطلب هم نشان داده شده اند. کلاسهای تدریس خصوصی زبان به نسبت کلاسهای گروهی، کلاسهای مدرسه و دانشگاه و کلاسهای آموزش زبان در آموزشگاهها مزیتهای زیادی دارد و با شرکت در این کلاسها می توانید زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی را هم بهتر و هم در زمان کمتری یاد بگیرید.

عبارتهای کلیدی: زبان انگلیسی، سایت مدرسین زبان انگلیسی، تدریس زبان انگلیسی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 827 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image