ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی سایت بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی کل کشور

سایت بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی کل کشور

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی کل کشور هستید .... اگر می خواهید در تهران، کرج، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد، اهواز، سنندج، رشت، ساری، ارومیه، همدان و یا هر جای دیگر ایران از خدمات تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده توسط بهترین مدرسین ریاضی استفاده نمائید ....

چنانچه قصد دارید برای آموزش بهتر ریاضی ششم، هفتم، هشتم و ..... ریاضی ابتدایی و متوسطه، یادگیری بهتر ریاضیات دانشگاهی و ریاضی مهندسی، کسب درصد بالا در ریاضیات کنکور و .... از بهترین مدرسین و اساتید ریاضی کمک بگیرید ..... در هر صورت، به منظور مشاهده کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی در تمامی مقاطع و در کل کشور بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

در سایت ایران مدرس (همین سایت) تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. با کلیک بر روی عبارت ارائه شده در بالا، لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی را مشاهده خواهید کرد. در ادامه بر روی آگهی هر کدام از مدرسین که مد نظرتان بود کلیک نموده و جزئیات آگهی ایشان را مطالعه کنید. در جزئیات آگهی مدرسین ریاضی ثبت نامی در این وب سایت توضیحاتی که توسط خود مدرس ثبت شده است نمایش داده می شود. از جمله توضیحات ارائه شده می توان به رزومه کاری مدرس و سوابق تدریس ایشان و اینکه در کدام مدارس، آموزشگاهها و یا دانشگاهها تدریس کرده اند، دروس تدریسی مدرس (مانند ریاضی ابتدایی، هندسه، گسسته، جبر و احتمال و ....)، افتخارات و ویژگیهای برتر مدرس، قیمتی که مدرس ریاضی برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد، شهر محل تدریس و .... اشاره کرد. با مشاهده جزئیات آگهی تدریس مدرسین می توانید با در درست داشتن اطلاعات کافی مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. مدرسین ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس آگهی تدریس خودشان را به دو صورت ویژه و رایگان درج نموده اند (پس زمینه آگهی های تدریس ویژه به رنگ نقره ای و یا طلایی و پس زمینه آگهی های تدریس رایگان به رنگ سفید است). توصیه می شود کلاسهای خصوصی ریاضی را با مدرسینی که آگهی تدریس ویژه دارند و برای ثبت آگهی حاضر به پرداخت هزینه شده اند هماهنگ کنید. مدرسین ریاضی دارای آگهی ویژه به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و معمولا کلاسهای با کیفیت تری هم برگزار می کنند. در ادامه تعدادی از سوالات متداول در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی مطرح شده و به آنها پاسخ داده شده است.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.

قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی چقدر است؟ قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد و از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر می تواند متغیر باشد. قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی از جمله شهر محل تدریس، زمان و مکان برگزاری کلاسهای خصوصی، سابقه و مدرک تحصیلی مدرس، درس تدریسی و مقطع تحصیلی، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاسها و .... بستگی دارد. بهترین راهکار برای اطلاع از هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی این است که بر روی عبارت لیست مدرسین ریاضی کلیک کنید و ببینید مدرسین مختلف در جزئیات اگهی تدریس خودشان چه قیمتی ذکر کرده اند. در کل قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی را در کنار سابقه کار و رزومه مدرس ببینید و سعی کنید کلاسها را با یک مدرس خوب و با تجربه هماهنگ کنید هر چند قیمت کمی بالاتر باشد. نرخ تدریس ریاضی معمولا در شهرهای بزرگتر بیشتر است و مدرسین دارای سابقه بیشتر معمولا قیمت بالاتری را برای کلاسهای خصوصی ریاضی در نظر می گیرند. اگر تعداد جلسات تدریس ریاضی شما زیاد باشد می تواند از مدرسین تخفیف بگیرید چون معمولا مدرسین برای تعداد جلسات بالاتر قیمت کمتری پیشنهاد می کنند. اگر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی خیلی برای شما مهم است به جای کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید از کلاسهای نیمه خصوصی استفاده کنید.



برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و مطالعه در زمینه عوامل موثر بر نرخ جلسات خصوصی ریاضی این مقاله را بخوانید.

برای یادگیری ریاضی چند جلسه کلاس لازم است؟ تعداد جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت و قبولی در امتحان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به صورت کلی و به عنوان یک تخمین سرانگشتی می توان گفت، اگر درس را بلد نیستید حدود 10 تا 15 جلسه کلاس خصوصی برای یادگیری آن نیاز دارید. اگر در حد متوسط بلد هستید و خودتان بخشهایی را مطالعه کرده اید 5 تا 10 جلسه کلاس خصوصی می تواند کافی باشد و اگر خودتان درس را کامل خوانده اید و فقط قصد دارید در کلاسهای تدریس خصوصی رفع اشکال کنید 3 تا 5 جلسه کلاس کفایت می کند. البته این تعداد جلسات به عنوان یک تخمین اولیه است و ممکن است اگر شما بخواهید در این کلاسها تمرینات و مسائل بیشتر و یا نمونه سوال امتحانی حل کنید تعداد جلسات بیشتری لازم داشته باشید و یا در مواردی که خودتان درس را بهتر بلد هستید تعداد جلساتی که لازم است کمتر باشد. به هر حال سعی کنید در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید و به این ترتیب هم تعداد جلسات کمتری لازم بوده و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و هم احتمال قبولی شما با نمره خوب افزایش می یابد. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که سعی کنید تعداد جلسات کافی در نظر بگیرید و حتی یکی دو جلسه کلاس برای رفع اشکال و جمع بندی یکی دو روز قبل از امتحان در نظر داشته باشید. به این ترتیب احتمال نتیجه گرفتن شما خیلی بیشتر خواهد شد.

آیا کلاسهای خصوصی ریاضی تضمینی است؟ در این وب سایت (ایران مدرس) و در کل تعدادی از از مدرسین ریاضی به صورت تضمینی کار می کنند. وقتی اگهی های تدریس خصوصی مدرسین را مشاهده می کنید (برای مشاهده لیست کامل مدرسینی که در زمینه آموزش ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید) به عنوان و متن آگهی تدریس دقت کنید. تعدادی از مدرسین کلمه تضمینی را در عنوان و یا متن آگهی ذکر نموده اند. اگر می خواهید از کلاسهای خصوصی ریاضی تضمینی استفاده نمائید با این مدرسین تماس بگیرید. البته باید از مدرس بپرسید که منظورش از تضمینی چیست. بعضی از مدرسین کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را تضمین می کنند. به این معنی که ادعا می کنند شما از شیوه تدریس کاملا راضی خواهید بود و اگر نحوه تدریس را پسند نکردید مبلغی از شما نخواهند گرفت. تعدادی از مدرسین حتی در عنوان آگهی خودشان عبارت "جلسه اول رایگان" را هم ذکر نموده اند تا به شما اطمینان بدهند که اگر راضی نبودید وجهی دریافت نمی کنند. تعدادی دیگر از مدرسین ریاضی نتیجه گرفتن شما را تضمین می کنند. به این معنی که تا قبل از امتحان نصف وجه کل را از شما دریافت می کنند و اگر نتیجه گرفتید بقیه آن را. بعضی دیگر کل گرفتن کل مبلغ کلاسهای خصوصی ریاضی را به بعد از امتحان موکول می کنند. اگر نتیجه گرفتن در امتحان ریاضی خیلی مهم و حیاتی است می توانید با این مدرسین هماهنگ کنید. البته در هر حالت درس خواندن و تلاش و کوشش خودتان لازم است. نکته دیگر اینکه معمولا هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی تضمینی به نسبت حالت عادی بالاتر است.



مطالعه مقاله بهترین مدرسین ریاضی، تدریس خصوصی تضمینی ریاضی هم مفید است.

زمان مناسب برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کی است؟ اینکه برای برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی چه زمانی مناسب است به عوامل مختلفی بستگی دارد. وضعیت تحصیلی و میزان بلد بودن شما در درس ریاضی چگونه است؟ چند جلسه در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه غیبت داشته اید؟ چقدر درس خوانده اید و چقدر اشکال دارید؟ و .... . بنابراین اگر می خواهید بدانید که چه زمانی برای شروع کلاسهای خصوصی ریاضی مناسب است باید به این سوالات پاسخ دهید. اگر در درس ریاضی اشکالات جزئی دارید، در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه حاضر بوده اید و در طول ترم درس خوانده اید و در نتیجه تنها چند جلسه کلاس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال برای شما کفایت می کند، برگزاری کلاسهای ریاضی در ایام امتحاناتد و ایام فرجه ها هم کفایت می کند. اتفاقا در این حالت برگزاری چند جلسه کلاس خصوصی در ایام امتحانات کامل مفید و موثر است. در حالت دیگر، اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید و تعداد غیبت های شما زیاد است و درس را اصلا بلد نیستید، بهتر است هر چه زودتر استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی را شروع کنید. از همان اوایل ترم و یا اواسط ترم در کلاسهای خصوصی ریاضی شرکت کنید و درس بخوانید. اگر اشکالات زیادی دارید و درس را بلد نیستید موکول کردن کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات ریسک کار را بیشتر کرده و ممکن است در امتحان ریاضی قبول نشوید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: زمان مناسب و با بازدهی بالا برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

در کنار کلاس خصوصی ریاضی چه کار دیگری باید انجام داد؟ اگر این سوال به ذهن شما رسیده است و فکر نمی کنید که فقط شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی مافی است باید به شما تبریک گفت. بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان درس ریاضی را نمی خوانند و فقط به امید کلاسهای خصوصی هستند. در ضمن انتظار دارند که فقط با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی هم بتوانند نتیجه خوبی در امتحان بگیرند. در حالیکه این اصلا درست نیست. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را فقط به عنوان یک امکان اضافه ببینید و در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید. کلاسهای خصوصی ریاضی را جدی بگیرید و تمریناتی که در این کلاسها به شما داده می شود را حل کنید. مهمترین عامل برای یادگیری ریاضی و نتیجه خوب گرفتن در امتحان ریاضی درس خواندن و حل تمرین و مسئله توسط خودتان است. بدون شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی ممکن است نتیجه خوبی در امتحان بگیرید ولی بدون درس خواندن و تمرین حل کردن این کار ممکن نیست. در ضمن، وقتی خودتان درس ریاضی را مطالعه می کنید و تمرین و مسئله حل می کنید اشکالات شما خودشان را نشان خواهند داد و می توانید این اشکالات را از مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. اما اگر تمرین و مسئله حل نکنید، اشکالاتی که دارید در جلسه امتحان خودش را نشان خواهد داد و در جلسه امتحان هم برای رفع اشکال نمی توان کاری کرد. وقتی تمرین و مسئله حل می کنید مطالبی را که یاد گرفته اید تست می کنید. حین تمرین حل کردن است که به صورت عملی از دانسته های خودتان استفاده می کنید. این مرحله برای یادگیری ریاضی مهم و ضروری است.



مطالعه مقاله مکمل های تدریس خصوصی را بشناسید هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 667 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image