ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید از خدمات تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید و در جستجوی بهترین قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی می باشید، ادامه این مطلب را مطالعه کنید. بهترین قیمت و نرخ کلاس های خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی هم بستگی دارد و توضیح داده خواهد شد.



پیشنهاد می شود مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ را هم بخوانید.

در مرحله اول باید برای خودتان مشخص کنید که بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی از نظر شما چه قیمتی است. به عنوان مثال شاید اگر بخواهید برای یک جلسه کلاس ریاضی 50 هزار تومان پرداخت کنید به نظرتان مناسب باشد. مسلما قیمتهای پایینتر از این مقدار از نظر شما بهتر است و شاید تا 60 هزار تومان (کمی بالاتر از قیمتی که خودتان در ذهن دارید) هم مشکلی نداشته باشید. حال برای پیدا کردن یک مدرس خوب ریاضی با قیمتی در محدوده هزینه مورد نظر خودتان باید لیست مدرسین ریاضی را مشاهده کنید (برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین ریاضی در این وب سایت (ایران مدرس) و مشاهده رزومه مدرسین و قیمتی که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش در نظر گرفته است بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید). مدرسین ثبت نامی در این وب سایت (ایران مدرس) در جزئیات آگهی تدریس خودشان اطلاعات کاملی ارائه نموده اند. مدرسین رزومه کاری خودشان، سوابق تدریس ریاضی در آموزشگاهها، مدارس و دانشگاههای مختلف، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، شهر محل تدریس و قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را در متن آگهی ارائه نموده اند و با توجه به اطلاعات ارائه شده در آگهی تدریس مدرسین می توانید بهترین مدرس مورد نظر خودتان با مناسب ترین قیمت را انتخاب نمائید. اینکه بهترین قیمت کلاس خصوصی ریاضی چقدر است به خود شما و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارید هم بستگی دارد و نمی توان به صورت قطعی در این زمینه عدد و رقمی را مشخص نمود. در واقع، مدرسین خصوصی ریاضی و سایر دروس برای ارائه درس وقت و زمان می گذارند و روی زمان قیمت مشخصی نمی توان گذاشت. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و رزومه بهتری را هم ارائه نموده اند قیمتهای بالاتری برای کلاسهای خصوصی ریاضی مطالبه می کنند.



هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) و هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی مورد بررسی قرار گرفته است.

به نظر می رسد به جای انکه در جستجوی بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی باشید بهتر است در جستجوی مدرسی باشید که به بهترین شکل شما را به نتیجه مطلوب خودتان برساند. اگر همان قیمت 50 هزار تومان را به عنوان قیمت مد نظر شما در نظر بگیریم، فرضا چنانچه مدرسی برای کلاسهای خصوصی خودش قیمت 70 هزار تومان را برای یک جلسه در نظر گرفته باشد و شما مطمئن هستید که این مدرس برای شما مناسب است، بهتر است کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید. خلاصه اینکه اگر در محدوده قیمت مورد نظر خودتان مدرس ریاضی خوب و مناسبی پیدا کردید که چه بهتر. در غیر اینصورت بهتر است کلاس را با مدرس با سابقه تر و دارای رزومه بهتری هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاسهای خصوصی ایشان کم بالاتر باشد. البته لزوما اینطور نیست که مدرسینی که قیمت بالاتری را درخواست می کنند بهتر تدریس کنند ولی بحث این است که اگر مدرس ریاضی خوبی را پیدا کردید و به این نتیجه رسیدید که خوب تدریس می کنند و با ایشان نتیجه بهتری می گیرید، کلاس را با ایشان هماهنگ کنید هر چند قیمتها کمی بالاتر باشد. بیائید از طریق یک مثال مطلب را واضح تر ارائه کنیم. فرض کنید شما برای هر جلسه کلاس خصوصی ریاضی همان مبلغ 50 هزار تومان را در نظر دارید و 20 جلسه کلاس هم لازم داشته باشید. در ضمن مدرسی را پیدا کرده اید که رزومه متوسطی دارد و متوسط تدریس می کند و هزینه 50 هزار تومان را هم درخواست می کند. از طرفی مدرس دیگری با رزومه عالی برای یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی قیمت 60 هزار تومان را درخواست می کند. حال اگر شما با مدرس اول کار کنید هزینه کل 1 میلیون تومان خواهد شد ولی ممکن است نتیجه نگیرید و 1 میلیون تومان شما هم از دست برود. در حالیکه اگر کلاسهای ریاضی را با مدرس دوم داشته باشید 1 میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارید ولی در عوض احتمال بیشتری برای نتیجه گرفتن شما در امتحان ریاضی وجود دارد. به نظر شما کدام حالت بهتر است؟ بنابراین بعضا بهتر است کمی بیشتر برای کلاسهای خصوصی ریاضی هزینه کنید و در عوض اطمینان بیشتری از نتیجه گرفتن خودتان داشته باشید.



مشاهده کنید: لیست مدرسین ریاضی

هر میزان که قصد دارید برای کلاسهای خصوصی هزینه کنید و هر قیمتی که از تظر شما مناسب است، در کنار آن باید نکته مهم دیگری را در نظر داشته باشید. کلاسهای خصوصی ریاضی وقتی موثر است که در کنار آن خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی با مدرسین با تجربه و موفق احتمال موفقیت شما در امتحان ریاضی را افزایش می دهد به شرطی که خودتان هم همکاری کنید و درس بخوانید.



مطالعه نمائید: کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب

با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت به جای آنکه در جستجوی بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی باشید، بهتر است در جستجوی بهترین مدرس خصوصی ریاضی باشید که احتمال نتیجه گرفتن شما در امتحان را افزایش داده و پول و زمان شما هدر نرود.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2935 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image