ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بهتر فعالیت کنیم و خوب پول در بیاوریم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بهتر فعالیت کنیم و خوب پول در بیاوریم؟

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت خودتان را آغاز کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و قصد دارید فعالیت خودتان در این زمینه را گسترش دهید، در هر صورت موارد زیر برای کسب درامد بالاتر از تدریس ریاضی و خوب پول در آوردن از آموزش ریاضی می تواند مفید و موثر باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات

1- مسلما برای خوب پول درآوردن از تدریس و تدریس خصوصی ریاضی یک عامل موثر تعداد شاگردهایی است که شما دارید. با قیمت فعلی که برای کلاسهای تدریس خصوصی خودتان در نظر دارید، هر چه تعداد شاگردهای بیشتری داشته باشید به تناسب آن درآمد شما هم از کار تدریس بیشتر و بیشتر خواهد شد. البته ممکن است فکر کنید قیمت کلاسهای خصوصی خودتان را افزایش دهید تا از این روش درآمد خودتان را بیشتر کنید. در طول زمان و به مرور این روش هم می تواند موثر باشد ولی با افزایش سابقه کاری و افزایش ساعت کاری خودتان این راهکار عملی است و اگر قیمتهای کلاسهای خصوصی ریاضی را خیلی افزایش دهید باعث کاهش تعداد شاگردهای شما خواهد شد. باید سعی کنید قیمت مناسبی برای کلاسهای خودتان ارائه دهید. قیمتی که در نظر می گیرید هم نباید خیلی بالا باشد که باعث شود تعداد شاگردهای خیلی کمی داشته باشید و هم نباید خیلی کم باشد که با وجود داشتن کلاسهای خیلی زیاد درامد شما باز هم زیاد نشود. با توجه به قیمت مناسبی که برای کلاسهای خصوصی خودتان در نظر گرفته اید، باید سعی کنید با تبلیغات بیشتر و عملکرد بهتر تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید. دو موردی که ذکر شد بسیار مهم است. افزایش تعداد شاگردهای و گسترش فعالیت شما در زمینه آموزش خصوصی ریاضی از هر دو طریق تبلیغات و فعالیت بیشتر و همچنین بهبود عملکرد و عملکر بهتر ممکن است. برای مشاهده لیست مدرسینی که در همین سایت (ایران مدرس) برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی آگهی و تبلیغ ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک کنید.

2- برای افزایش تعداد شاگردها و داشتن تعداد شاگردهای بیشتر در زمینه تدریس ریاضی سعی کنید تبلیغات بیشتری برای خودتان و ارائه توانمندیهای خودتان انجام دهید. برای مطالعه بیشتر در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی و تبلیغات تدریس ریاضی مقاله 
متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی را بخوانید. تبلیغات بیشتر برای جذب شاگرد به این معنی است که با تعداد آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی بیشتری برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس ریاضی تماس بگیرید، رزومه بهتری به آموزشگاهها ارائه نمائید و دروس سخت تری که همه ی مدرسین توانایی تدریس آن را ندارند را تدریس کنید. مثلا شاید افراد کمتری درس ریاضی مهندسی را تدریس کنند و شما با اعلام آمادگی در این زمینه می توانید تعداد شاگردهای بیشتری جذب کنید. البته سعی کنید که حتما بر درس مسلط باشید و بعد اعلام آمادگی نمائید. تبلیغات بیشتر یعنی اینکه مثلا در سایت های عمومی آگهی و تبلیغات اینترنتی مانند سودایران و یا سایت های تخصصی تبلیغات تدریس ریاضی مانند سایت تدریس ریاضی و یا در ایران مدرس (همین سایت) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران در زمینه آموزش ریاضی و سایر دروس است تبلیغات تدریس خودتان را ثبت نمائید و یا اگر قبلا این کار را انجام داده اید متن آگهی و تبلیغات خودتان را کاملتر و بهتر بنویسید به گونه ای که اگر متقاضیان تدریس ریاضی آگهی شما را مشاهده کردند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند. در بسیاری از موارد آگهی های تدریس ریاضی مدرسین توسط افراد متقاضی تدریس دیده می شود ولی چون متن آگهی خوب و قانع کننده نوشته نشده است، تماسی گرفته نمی شود. برای نوشتن آگهی و تبلیغات موثر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس حتما مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را بخوانید. برای ثبت آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. ریاضی درسی است که متقاضی بالایی برای کلاسهای تدریس خصوصی دارد و با فعالیت در این زمینه می توانید پول خوبی در بیاورید. برای کسب درآمد بیشتر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی باید خوب تبلیغ کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید، در اینترنت و سایتهای عمومی و تخصصی تبلیغاتی آگهی بدهید، تراکت چاپ و توزیع کنید، با همکارانتان در ارتباط باشید و ... . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید.



مطالعه مقاله چگونه یک معلم خصوصی ریاضی خوب و پردرامد باشیم؟ هم مفید است.

3- اگر قصد دارید از تدریس ریاضی پول بیشتری در بیاورید، راهکار دیگری که برای افزایش تعداد شاگردها و جذب شاگردهای بیشتر وجود دارد، علاوه بر تبلیغات بهتر که در بخش قبل گفته شد، این است که کیفیت کار خودتان را افزایش دهید و عملکرد بهتری در کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید و در نهایت تعداد شاگردهای بیشتر را با نمرات بهتر به نتیجه مطلوب برسانید (مطالعه کنید: 
10 نکته اساسی برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی ). ممکن است هر مدرس و معلم ریاضی ای برای تدریس این درس و برای موفق کردن شاگردهایش روش منحصر به فرد و مخصوص خودش را داشته باشد. در نهایت اگر این مدرس و معلم ریاضی بتواند شاگردهایش را به نتیجه خوبی برساند و یادگیری بهتر درس ریاضی و گرفتن نمره خوب با هم بدست آید، می توان گفت که معلم، مدرس و یا استاد ریاضی در کار خودش موفق بوده است. هر توصیه ای که در این بخش نوشته شود ممکن است برای شما مفید باشد و یا شما خودتان راهکار بهتری را بلد باشید. اگر روند کاری شما باعث نتیجه گرفتن شاگردهایتان می شود و آنها درس ریاضی را به خوبی یاد می گیرند می توان گفت که روش تدریس شما موفقیت آمیز است. اگر تعداد زیادی از شاگردهای شما با وجود شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی نتیجه نمی گیرند، باید روند عملکر خودتان را تغییر دهید و آن را بهبود ببخشید. در کلاسهای گروهی و کلاسهای مدرسه و دانشگاه مسئولیت نتیجه گرفتن دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی با خودشان است. در کلاس خصوصی ریاضی این مسئولیت تا حد بالایی متوجه مدرس ریاضی است. اگر می خواهید در کار تدریس و آموزش خصوصی ریاضی موفق باشید و پول خوبی در بیاورید مسئولیت کامل این نتیجه را به عهده بگیرید. یعن حداقل پیش خودتان فکر کنید کلاسهای خصوصی ریاضی شما تضمینی است و مسئولیت 100 درصد نتیجه گرفتن شاگردهایتان با شما می باشد. در حقیقت این طور هم می باشد. شما فقط برای تدریس در کلاسهای خصوصی حاضر نیستید. شما باید شاگردهایتان را در جهتی هدایت کنید و به گونه ای تدریس کنید و به اندازه کافی تمرین و مسئله به آنها بدهید که در نهایت نتیجه بگیرند. در کار تدریس خصوصی ریاضی جدی باشید و اگر شاگرد شما درس نمی خواند به او بگویید که از ادامه کار انصراف خواهید داد و یا از والدین ایشان کمک بخواهید. خلاصه اینکه باید کاری کنید که شاگرد شما در مسیر صحیح قرار بگیرد. این بحث بهبود عملکرد و افزایش کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی شما حتی بیشتر از بحث تبلیغات در افزایش درآمد شما در کار تدریس خصوصی ریاضی می تواند موثر و مفید باشد. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم برای درس ریاضی و یا سایر دروس خودشان با شما تماس خواهند گرفت و تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. از طرفی شما را به دوستان و همکلاسی های خودشان هم معرفی خواهند کرد و از این طریق هم تعداد شاگردهای بیشتری پیدا خواهید کرد. پس یک راهکار عالی برای موفقیت در تدریس ریاضی و خوب پول درآوردن از تدریس ریاضی داشتن کلاسهای با کیفیت و نتیجه گرا است.





مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟ هم پیشنهاد می شود.



کسب درآمد از تدریس ریاضی

با توجه به مطالب ارائه شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت، اگر می خواهید درامد خودتان را از تدریس خصوصی ریاضی افزایش دهید راهکار خوبی که وجود دارد این است که تعداد شاگردهای بیشتری جذب کنید. راهکارهای مختلفی که برای جذب شاگرد وجود دارد را امتحان کنید و برای خودتان و معرفی توانائی های خودتان بهتر و بیشتر تبلیغ کنید. در کنار آن، کیفیت کلاسهای خصوصی ریاضی خودتان را افزایش دهید و با به نتیجه رساندن تمامی شاگردهایتان، شاگردهای خودتان را برای ترمهای بعد ذخیره کنید و در نتیجه تعداد شاگردهایتان را بیشتر و بیشتر کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1960 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image