ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و نمره قبولی بالا در امتحان فیزیک

کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و نمره قبولی بالا در امتحان فیزیک

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می توانید درامتحان فیزیک نمره قبولی بگیرید و اتفاقا با نمره خوبی هم قبول شوید.

برای یادگیری بهتر درس فیزیک سعی کنید این درس را به صورت مفهومی و عمقی بخوانید. هر چه درک شما از مطالب و فرمولهای فیزیک عمیق تر باشد، در امتحان فیزیک موفق تر خواهید بود. با حفظ کردن روابط فیزیک کار به جایی نخواهید برد. ممکن است همان مثالهای کتاب را اگر دوباره به شما بدهند و یا فقط عددها را تغییر دهند بتوانید مسئله را حل کنید ولی اگر به صورت سطحی درس فیزیک را خوانده باشید تمرینات و مسائل جدید را نمی توانید حل کنید و در نتیجه در امتحان فیزیک و یا کنکور فیزیک ممکن است نتیجه خوبی نگیرید. با توجه به مطالب گفته شده سعی کنید فیزیک را مفهومی بخوانید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک برای آموزش عمقی و مفهومی فیزیک می تواند موثر و مفید باشد. در صورتیکه در این کلاسها شرکت کردید سعی کنید هر سوالی که برایتان پیش می آید از مدرس خصوصی فیزیک خودتان بپرسید. مدرس شما وقتی که ببیند شما برای یادگیری انگیزه دارید و سوال می پرسید و تلاش می کنید درس را خوب آموزش ببینید، بهتر هم تدریس خواهد کرد و ممکن است نکات سطح بالایی که در همه ی کلاسهای خودش ارائه نمی کند را به شما بگوید. بنابراین حتی سطح کلاسها و بار علمی کلاسهای خصوصی را می توانید خودتان تعیین کنید. هیچ اشکالی را بی پاسخ نگذارید. اتفاقا مزیت کلاسهای خصوصی فیزیک و کلاسهای تدریس خصوصی به صورت کلی این است که زمان لازم برای پرسیدن هر سوالی را دارید و هر اشکالی را می توانید برطرف نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی فیزیک از متوسطه تا دانشگاه، فیزیک کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (بیش از 17000 مدرس تا پاییز 96) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

اگر می خواهید در امتحان فیزیک قبول شوید و نمره خوبی بگیرید استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک را به عنوان یک گزینه خوب در نظر داشته باشید. البته تلاش و کوشش خودتان هم همواره لازم است. ولی به هر حال داشتن یک مدرس خصوصی خوب فیزیک می تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد.

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد و از 15 هزار تومان به ازای یک جلسه تا 100 هزار تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. در این زمینه مقاله قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ را مطالعه کنید. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک این است که لیست مدرسین فیزیک ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) را مشاهده کنید و ببینید که مدرسین در جزئیات اگهی خودشان چه قیمتی برای کلاسهای خصوصی فیزیک ثبت نموده اند. در ایران مدرس هر مدرس در آگهی خودش در بخش هزینه تدریس قیمت درخواستی خودش برای کلاسهای خصوصی را اعلام کرده است. برای مشاهده مدرسین فیزیک و مشاهده قیمتهای درخواستی مدرسین بر روی عبارت مدرسین خصوصی فیزیک کلیک کنید. قیمتهای کلاسهای خصوصی فیزیک را در کنار رزومه و سابقه مدرس باید ببینید. به هر حال مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و به عنوان مثال دبیر رسمی و یا استاد رسمی دانشگاه هستند ممکن است قیمتهای بالاتری را برای کلاسهای فیزیک درخواست نمایند. قیمت جلسات تدریس خصوصی فیزیک به سابقه تدریس مدرس، اینکه قبلا مدرس در چه موسسات و آموزشگاههایی تدریس کرده است و چند سال سابقه تدریس فیزیک را دارد، مدرک مدرس فیزیک، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی مدرس، شهر محل تدریس و مکان برگزاری کلاسهای، زمان برگزاری کلاسهای خصوصی و .... بستگی دارد.

تدریس خصوصی فیزیک دهم هم توسط مدرسین ارائه می گردد؟ در سایت ایران مدرس (همین سایت) که بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی را دارد، مدرسین فیزیک در مقطع متوسطه و دانشگاه و در هر سطح تحصیلی و تز جمله در پایه دهم هم در زمینه آموزش فیزیک فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش فیزیک دهم به صورت زیر عمل کنید: 1- بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک کنید تا بخش تدریس خصوصی ایران مدرس را مشاهده نمائید. 2- در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو عبارت "فیزیک دهم" را وارد کنید و بر روی کلید "بگرد" کلیک نمائید تا لیست مدرسین فیزیک دهم را مشاهده نمائید. برای کسب اطلاعات کاملتر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک دهم مقاله تدریس خصوصی فیزیک دهم را مطالعه کنید.

استخدام مدرس فیزیک در تهران در این سایت صورت می گیرد؟ در سایت ایران مدرس روند کار به این ترتیب نیست که مدرسین استخدام شوند و به آنها شاگرد معرفی گردد. ولی اگر می خواهید در زمینه اموزش خصوصی فیزیک فعالیت داشته باشید، می توانید در همین سایت (ایران مدرس) عضو شده (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید) و پس از عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. با درج تبلیغات تدریس خصوصی فیزیک در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود. به این ترتیب به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. ثبت اگیه تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس در ایران مدرس کاملا رایگان است ولی اگر تمایل داشته باشید می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس خصوصی فیزیک هم در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و هم در صفحات داخلی آن بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرند. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی فیزیک در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی فیزیک به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. جذب شاگرد از طریق ثبت آگهی تدریس به نسبت حالتی که بخواهید با آموزشگاهها همکاری کنید به صرفه تر است و درامد بالاتری هم دارد.


همانطور که گفته شد، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و نمره قبولی بالا در امتحان فیزیک می تواند با هم مرتبط باشد. البته به این معنی نیست که تمامی افراد برای قبولی در امتحان فیزیک لازم است در کلاسهای خصوصی فیزیک شرکت نمایند ولی به هر حال هر شخصی برای یادگیری بهتر و عمیق تر این درس می تواند از کلاسهای خصوصی استفاده کند. اگر تصمیم دارید از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک برای گرفتن نمره خوب در این درس استفاده کنید، سعی کنید این کلاسها را در طول ترم داشته باشید و به ایام امتحانات موکول نکنید. البته اگر خودتان درس را بلد هستید و در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه حاضر بوده اید و در طول ترم درس فیزیک را خوب خوانده اید و فقط در حد رفع اشکال لازم است از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید، در این حالت موکول کردن کلاسهای خصوصی فیزیک به ایام امتحانات اشکالی ندارد. اتفاقا در این حالت استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای جمع بندی و رفع اشکال بسیار مفید بوده و می تواند نتیجه امتحان را در جهت مثبت آن بسیار تغییر دهد. اما اگر در درس فیزیک اشکالات پایه ای دارید، در ترمهای قبل در امتحان فیزیک عملکرد خوبی نداشته اید، در کلاسهای اصلی خودتان تدریس مدرس و یا استاد خودتان را خوب متوجه نمی شوید و .... در این حالت، استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک را زودتر شروع کنید و به ایام امتحانات موکول ننمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 511 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image