ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چرا از تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل استفاده کنیم؟

چرا از تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل استفاده کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه دلایل استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل مطالبی ارائه شده است. کلاس های خصوصی برای موفقیت در تحصیل بسیار مفید است.



مطالعه نمائید: کلاس های تدریس خصوصی و یادگیری سریع تر دروس

کلاسهای تدریس خصوصی معمولا به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه بازدهی بالاتری دارد. شاید در بسیاری از اوقات چون برای دانش آموزان و دانشجویان آخرین گزینه است و چون می دانند برای برگزاری این کلاسها هزینه پرداخت شده است، در آنها تعهد ایجاد می کند و باعث می شود خودشان هم درس بخوانند. دانش آموزان  دانشجویان در بسیاری از اوقات قربانی آموزش نادرست هم هستند. البته اینکه خود این افراد هم درس نمی خوانند و تنبلی می کنند هم دلیل دیگری است. ولی به هر حال در بسیاری از موارد معلم و مدرس در مدرسه و استاد در دانشگاه خوب تدریس نمی کند و یا در حالت دیگر تعداد بسیار زیاد دانش اموزان و دانشجویان در کلاس باعث می شود بازدهی کلاسها کم شود. کلاسهای تدریس خصوصی شرایط کاملامتفاوتی با کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه دارد. در کلاسهای خصوصی فقط مدرس و استاد و شاگرد حضور دارد. در این کلاسها دیگر بهانه ای برای گوش ندادن درس قابل قبول نیست. مدرس خصوصی به صورت کامل بر کلاس احاطه دارد و فقط با یک نفر به عنوان شاگرد سر و کار دارد و با در اختیار داشتن زمان کافی می تواند هر سوال و مشکلی را برطرف نماید. دانش آموزان و دانشجویان هم وقتی در کلاسهای خصوصی شرکت می کنند می دانند که باید درس بخوانند و می خواهند که یاد بگیرند. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی هزینه دارد و دانش آموز و دانشجو علاوه بر اینکه زمان می گذارد و در کلاس شرکت می کند، هزینه کلاس را هم باید به مدرس پرداخت نماید (برای مشاهده قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی بر روی عبارت هزینه تدریس خصوصی کلیک کنید). بنابراین همین موارد ایجاد تعهد می کند و باعث می شود افرادی که در مدرسه درس نمی خوانند و گوش نمی دهند در کلاسهای خصوصی خوب به تدریس گوش می دهند. البته کلاسهای خصوصی وقتی برای موفقیت در تحصیل موثر است که استفاده از این کلاسها خیلی دیر نشده باشد. بسیاری از افراد چند روز مانده به فکر شرکت در کلاسهای خصوصی می افتند که ممکن است فایده نداشته باشد. استفاده از کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال و جمع بندی درس در ایام امتحانات هم می تواند مفید باشد.





مطالعه مقاله نحوه یادگیری بهتر و سریعتر دروس با کلاس های تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می نمائیم.

با توجه به مطالب ارائه شده در بالا، اگر می خواهید در درس و تحصیل موفق شوید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک گزینه خوب و موثر در نظر داشته باشید. البته کلاسهای خصوصی معجزه نمی کند و اگر درسها را خیلی روی هم انباشت کنید خوب مسلما کار سخت می شود. ولی به هر حال برای رفع اشکال، حل تمرینات و مسائل سخت و سطح بالا، یادگیری متن کتاب درسی به صورت مفهومی و عمیق، بررسی جزوه نوشته شده در کلاسهای اصلی خودتان، حل نمونه سوالات امتحانی، گرفتن نمره خوب در امتحانات و یا زدن درصد بالا در دروس کنکوری، افزایش معدل، کسب رتبه خوب در کنکور، آموزش زبان انگلیسی و مکالمه زبان، یادگیری کامپیوتر و نرم افزارهای مختلف، شاگرد اول شدن، امادگی برای آزمونهای زبان مانند ایلتس و تافل، کسب رتبه خوب در المپیاد ریاضی و فیزیک و .... و در کل برای موفقیت در درس و تحصیل و پیشی گرفتن از رقبا در کنکور و انواع آزمونها شرکت در کلاسهای خصوصی بسیار مفید و موثر است. در هر حالت، در نهایت تلاش و کوشش خود شما و درس خواندن خودتان حرف اول را می زند. ولی به هر حال اگر بین مواردی مانند کتابهای کمک آموزشی، فیلم های آموزشی، کلاسهای خصوصی و ... بخواهید یک مورد را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کنید کلاسهای تدریس خصوصی بهترین بازدهی را برای شما خواهد داشت. برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) که تعداد آنها تا سال 98 به بیش از 19000 مدرس می رسد بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.



مطالعه کنید: 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی


با توجه به موارد گفته شده، اگر می خواهید در درس و تحصیل موفق شوید، بد نیست که یک مدرس خصوصی خوب و مجرب را در کنار خودتان داشته باشید و هم از راهنمایی ها و مشاوره و برنامه ریزی ایشان برای موفقیت در تحصیل استفاده نمائید و هم برای یادگیری بهتر دروس در کلاسهای خصوصی ایشان شرکت کنید. کلاسهای تدریس خصوصی فقط برای دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست و هر شخصی برای موفقیت در درس و تحصیل می تواند از این کلاسها استفاده نماید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 492 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image