ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در تدریس خصوصی موفق تر باشیم و درامد بالاتری بدست آوریم؟

چگونه در تدریس خصوصی موفق تر باشیم و درامد بالاتری بدست آوریم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی موفق تر از قبل باشید و درامد بالاتری بدست آورید ... اگر می خواهید فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی را شروع کنید و یا فعالیت خودتان را گسترش دهید .... اگر قصد دارید شاگردهای بیشتری جذب کنید و پول بیشتری از کار تدریس در بیاورید .... اگر می خواهید به صورت پاره وقت یا تمام وقت در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید ...

اگر قصد دارید در زمینه تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید .... در هر صورت، برای بدست آوردن موفقیت های بیشتر در کار تدریس و بدست آوردن درامد بالاتر از تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

- برای موفقیت در تدریس خصوصی بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. فقط بلد بودن درسها کافی نیست بلکه باید کاملا مسلط باشید.



مطالعه نمائید: جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

- برای موفق شدن در تدریس خصوصی باید شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید. هر چه شاگردهای شما نمره بهتری بگیرند شما نیز در تدریس موفق تر خواهید بود.

- دروسی را تدریس کنید که خودتان به ان درسها علاقه مند هستید و آن دروس را خوب بلد می باشید و در دوران تحصیل نمرات خوبی در آن درسها گرفته اید.


- قبل از شرکت در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی درس را مرور نمائید. حتی اگر درس را بلد هستید به صورت سطحی نگاهی به آن بیندازید.

- جزوه کلاسی شاگردهایتان را در کلاسهای تدریس خصوصی در اولویت اول قرار دهید. بلاخره قرار است از همان جزوه امتحان گرفته شود.

- کلاسهای خودتان را متنوع برگزار نمائید. هر از چند گاهی استراحت کوتاهی بدهید. گاها به شاگردتان اجازه دهید خودش سوال حل کند یا درس را توضیح دهد.

- جلسات تدریس خصوصی را خیلی طولانی برگزار نکنید. کلاسهای طولانی خسته کننده خواهد بود. اگر لازم است کلاس را چند قسمت کنید و استراحت بدهید.

- به تناسب وضعیت تحصیلی و میزان بلد بودن درس، برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه مخصوص خودش را داشته باشید. برای همه نسخه یکسانی نپیچید.

- در کلاسهای تدریس خصوصی کاملا جدی باشید. تکالیف و تمریناتی که داده اید را با جدیت بخواهید. سر درس خواندن شاگردهایتان کوتاه نیائید.



پیشنهاد می شود بخوانید: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

-برای کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید.

- برای افزایش تعداد شاگردهایتان خوب تدریس کنید. هر چه بهتر تدریس کنید شاگردهای وفادارتری خواهید داشت و ترمهای بعد هم بر می گردند.

- برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالاتر از تدریس مقالات زیر را مطالعه نمائید.



چگونه در تدریس خصوصی ریاضی موفق باشیم و شاگردهای زیادی جذب کنیم؟





30 راهکار برای موفقیت در تدریس خصوصی







منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 476 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image