ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی شرکت در کلاس تدریس خصوصی ریاضی و قبولی در امتحان و کنکور ریاضی

شرکت در کلاس تدریس خصوصی ریاضی و قبولی در امتحان و کنکور ریاضی

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاس تدریس خصوصی ریاضی قبولی در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی کار سختی نیست. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید درس را بهتر از قبل یاد بگیرید و اشکالات مربوط به ترم حاضر و یا حتی اشکالات پایه ای را برطرف نمائید. کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزایای خیلی زیادی دارد و برای گرفتن نمره خوب در امتحان، زدن درصد بالا در کنکور ریاضی و یادگیری عمقی و پایه ای ریاضی کاملا مفید است.

برای مشاهده لیست مدرسین خانم و آقای تدریس ریاضی در تهران، کرج، تبریز، مشهد، اصفهان و یا هر جای ایران بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

برای موفقیت در امتحان ریاضی چند جلسه کلاس خصوصی ریاضی لازم است؟ تعداد جلسات لازم کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر اشکالاتی که دارید زیاد است و درس را خوب بلد نیستید ممکن است 10 تا 15 جلسه لازم باشد. اگر به صورت متوسط درس را بلد هستید 5 تا 10 جلسه و اگر فقط می خواهید رفع اشکال کنید 2 تا 5 جلسه کلاس خصوصی ریاضی لازم دارید.

برای موفقیت در ریاضی کنکور چند جلسه کلاس خصوصی ریاضی باید شرکت کرد؟ مشابه توضیحی که در بالا گفته شد، تعداد جلساتی که برای موفقیت در ریاضی کنکور لازم دارید هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. به پایه ریاضی خودتان و اینکه چقدر ریاضی را خوب بلد هستید، به میزان تسلط شما بر مباحث درسی و به درصدی که می خواهید در کنکور کسب کنید و .... بستگی دارد. هر چه پایه ریاضی شما قوی تر باشد و تست زدن را بهتر بلد باشید تعداد جلسات کمتری لازم دارید تا در ریاضی کنکور درصد بهتری کسب کنید.

با شرکت در کلاس خصوصی ریاضی می توان در درس ریاضی 20 گرفت؟ مسلما بعید نیست. البته بازم هم به وضعیت فعلی شما بستگی دارد. فرض کنید در ترمهای قبل در درس ریاضی اصلا خوب نبوده اید و مثلا نمره شما همیشه حول و حوش 12 بوده است. در این حالت باید سعی کنید ابتدا نمره خودتان را تا حدود 15 و16 افزایش دهید و بعد از آن در ترمهای بعد که پایه ریاضی شما قوی شد به 20 گرفتن هم فکر کنید.



اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید حتما این مقاله را بخوانید.


چگونه مدرسین فعال در زمینه ریاضی کنکور را پیدا کنیم؟ در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور و ریاضیات کنکوری فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی کنکور بر روی عبارت تدریس ریاضی کنکور کلیک کنید. بعد از مشاهده لیست مدرسین ریاضی کنکور و مشاهده سوابق کاری و رزومه مدرسین به راحتی می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای موفقیت در ریاضی کنکور استفاده از تجربیات مدرسین ریاضی کنکور کاملا مفید است.

چه قیمتی برای کلاسهای ریاضی مناسب است؟ قیمت کلاسهای تدریس ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال شهر محل تدریس، تعداد جلسات، سابقه مدرس، شهر محل تدریس و .... بر نرخ کلاسهای خصوصی موثر است. در این زمینه مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) کاملا موثر است. قیمت کلاسهای خصوصی می تواند از جلسه ای 10 هزار تومان تا 100 هزار تومان و بیشتر متغیر باشد. قیمت کلاسهای ریاضی کنکور معمولا بالاتر از جلسات خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه می باشد. مدرسین ریاضی ثبت نامی در همین سایت در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت کلاسهای خصوصی را ذکر نموده اند.



مطالعه مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ هم پیشنهاد می شود.

آیا هزینه کلاسهای ریاضی کنکور بالاتر می باشد؟ همانطور که گفته شد، قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی کنکور بالاتر است. تدریس ریاضی کنکور به نسبت ریاضی ابتدایی، متوسطه و حتی دانشگاه سخت تر و حساس تر می باشد. قبولی در کنکور و کسب درصد بالا در ریاضی کنکور به نسبت قبولی در امتحان و کسب نمره بالا در امتحان ریاضی مهم تر است و بیشتر با سرنوشت دانش آموزان سر و کار دارد. بنابراین چون حساسیت کار بالاتر است و مدرسین کنکور برای ایجاد آمادگی در خودشان باید بیشتر تلاش کنند قیمتهای بالاتری هم برای کلاسهای خصوصی کنکور مطالبه می نمایند.

از چه زمانی باید شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی را شروع کرد؟ پاسخ به این سوال هم به صورت کامل به شرایط تحصیلی شما بستگی دارد. اگر درس ریاضی را خوب بلد هستید و فقط برای رفع اشکال و جمع بندی و حل تمرینات و سوالات بیشتر قصد دارید از این کلاسها استفاده نمائید، در این حالت در همان ایام امتحانات می توانید چند جلسه کلاس داشته باشید. اگر اشکالات پایه ای دارید و یا در کلاسهای ریاضی اصلی خودتان غایب بوده اید و تقریبا چیزی بلد نیستید از همان اوایل و یا حداکثر اواسط ترم شرکت در کلاسهای خصوی ریاضی را شروع نمائید. به عبارت دیگر اگر جلسات زیادی برای یادگیری لازم دارید زودتر شروع نمائید.

بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی چه ویژگیهایی دارند؟ در همین سایت (ایران مدرس) تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. از بین مدرسین ثبت نامی (برای مشاهده مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید) می توانید بهترین مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. از بین مدرسین، سعی کنید با مدرسین ویژه و یا نقره ای (آگهی تدریس آنها با پس زمینه طلایی و یا نقره ای نمایش داده شده است) که در کار تدریس جدی تر هستند کلاسها را هماهنگ کنید. مدرسین خوب ریاضی معمولا سابقه کار بالایی دارند و از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند.

با کتاب کمک آموزشی نمی توان همان کار کلاس خصوصی را انجام داد؟ کتابهای کمک آموزشی هم برای موفقیت در تحصیل می تواند موثر باشد اگر به درستی از آنها استفاده شود. کتاب درسی را باید در اولویت قرار داد و بعد از آن سراغ کتاب کمک آموزشی رفت. کتابهای کمک آموزشی با وجود اینکه مفید هستند هیچ گاه نمی توانند به اندازه کلاسهای خصوصی درموفقیت در تحصیل موثر باشند. دانش آموز و دانشجو اگر اهل خواندن کتاب بود که همان کتاب درسی خودش را خوب می خواند. در کلاسهای خصوصی می توان سوال پرسید و اشکالات را برطرف کرد. در ضمن در یک جلسه کلاس خصوصی ریاضی 1 ساعت و نیمه می توان به اندازه 5 ساعت مطالعه کتاب کمک آموزشی مطلب یاد گرفت.

برای موفقیت در ریاضی کنکور فیلم های آموزشی بهتر از کلاس خصوصی نیست؟ جواب این سوال هم منفی است. فیلم های آموزشی تنها مزیتی که به نسبت کلاسهای خصوصی دارد این است که در کل هزینه آن پایینتر است. خصوصا در ایام کنکور که وقت برای دانش آموزان بسیار مهم است دیدن فیلم های آموزش خیلی مناسب نمی باشد. شما اگر در مبحث خاصی اشکال داشته باشید و یا به صورت گزینشی بخواهید بعضی از مباحث را مطالعه نمائید، با نگاه کردن به یک فیلم آموزشی در زمان کوتاهی نمی توانید رفع اشکال کنید. چون اولا باید بخش هایی از فیلم که مد نظرتان است را پیدا کنید و ثانیا در همان بخشها هم ممکن است به خوبی بحث مورد نظر شما پوشش داده نشده باشد. از فیلم هم سوال که نمی توانید بپرسید. برای موفقیت در ریاضی کنکور کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت فیلم های آموزشی بهتر و پربازده تر است.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: چگونه ریاضی را در کنکور بالا بزنیم

آیا نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی تضمینی است؟ هم در امتحان ریاضی و هم در کنکور ریاضی در نهایت نتیجه گرفتن شما و اینکه در امتحان چه نمره ای بگیرید و یا در کنکور چه درصدی بزنید به خود شما بستگی دارد. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به عنوان یک امکان اضافه و یک فرصت خوب برای کسب موفقیت های بیشتر در نظر داشته باشید و از آن استفاده نمائید ولی در نهایت تلاش و کوشش خودتان حرف اول را می زند. باید خودتان درس بخوانید و با برنامه ریزی پیش بروید. خصوصا برای درس ریاضی حل تمرین و مسئله و تفکر خودتان روی مسائل و تمرینات بسیار مهم است. حتی اگر مدرس ریاضی به شما بگوید کلاسها تضمینی است، در نهایت روی درس خواندن خودتان بیشتر از هر عامل دیگری حساب کنید.

مکلهای کلاس های خصوصی ریاضی کدام است؟ اگر هنوز مدرسه را تمام نکرده اید و یا کلاسهای داشنگاه در حال برگزاری است در کلاسهای اصلی خودتان شرکت کنید. در کلاسهای اصلی ریاضی جزوه یادداشت کنید و اتفاقا همین جزوه بهترین منبع برای کلاسهای خصوصی ریاضی می باشد. در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی و کلاسهای اصلی خودتان در طول برگزاری کلاسها به صورت مداوم درس بخوانید و مطالب را مرور کنید. برای یادگیری ریاضی حل تمرین و مسئله کاملا حیاتی است. تا جایی که ممکن است تمرین و مسئله حل کنید. اگر اشکالی داشتید یادداشت نمائید تا از مدرس و استاد ریاضی و یا معلم خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. تا وقتی که خودتان تمرین حل نکنید و درس نخوانید اشکالات شما خودشان را نشان نخواهند داد.

کلاسهای نیمه خصوصی ریاضی هم مفید است؟ شرکت در کلاسهای نیمه خصوصی ریاضی هم برای موفقیت در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی می تواند مفید باشد. البته 100 درصد مثل کلاسهای خصوصی ریاضی نخواهد بود ولی به هر حال باز هم شرکت در این کلاسها مفید می باشد. در کلاسهای نیمه خصوصی برای اینکه بازدهی خوبی برای شما داشته باشد سعی کنید با یکی دو نفر از دوستان و یا همکلاسی هاتیان که سطح درسی و تحصیلی آنها به شما نزدیکتر است در این کلاسها شرکت کنید. اگر مثلا شما خیلی بهتر از دوستانتان درس را بلد باشید، آنها سوالاتی خواهند پرسسید که جواب آن برای شما بدیهی است و وقت شما بیشتر تلف می شود. کلاسهای نیمه خصوصی مزیتی که دارد این است که معمولا هزینه آن به نسبت کلاسهای خصوصی کمتر است.

چند ماه مانده به کنکور از کلاسهای خصوصی ریاضی کنکور استفاده کنیم؟ اگر برای موفقیت در ریاضی کنکور قصد دارید از کلاسهای خصوصی استفاده کنید (برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش ریاضی کنکور و سایر دروس کنکوری بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک نمائید) سعی کنید از همان ابتدای کار شرکت در این کلاسها را در برنامه خودتان داشته باشید. اگر اشکالات کمی دارید با مدرس کنکور خودتان هماهنگ کنید که به عنوان مثال هر دو هفته یک جلسه برای رفع اشکال داشته باشید. اگر اشکالات شما بیشتر است هر یک هفته یک بار یک جلسه داشته باشید و اگر اشکالات شما خیلی بیشتر است تعداد جلسات در هر هفته را افزایش دهید. بهتر است در طول زمان این کلاسها را داشته باشید تا بخواهید یک ماه مانده به کنکور جلسات فشرده برگزار نمائید.



مطالعه مقاله چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم هم مفید است.

فقط با شرکت در کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات می توان نتیجه گرفت؟ به این سوال تا حدی در بالا جواب داده شده است ولی به دلیل اهمیت آن دوباره در این بخش توضیح داده خواهد شد. فقط با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی نمی توان در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی نتیجه خوبی گرفت. اگر خودتان درس نخوانید هیچ کس نمی تواند به شما کمک کند و 1000 جلسه کلاس خصوصی هم موثر نخواهد بود. در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید رفع اشکال کنید و تمرین و مسئله های اضافی حل کنید و یا به تدریس مطالب جدید گوش دهید. ولی به هر حال، وقتی درس را یاد می گیرد و وقتی مشخص می شود در کدام مباحث اشکال دارید تا بخواهید در کلاسهای خصوصی رفع اشکال کنید که خودتان درس بخوانید.

بهترین مکان برای برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی کجا است؟ بهترین مکان برای برگزاری کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی منزل دانش آموز و دانشجو است. برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل به علت جو راحت تری که دارد و امکان پذیرایی مختصری که معمولا فراهم است بازدهی بالاتری دارد. در منزل خود دانش آموز و دانشجو لباسهای راحت تری می پوشد و شرکت در کلاس مفید تر است. در ضمن، در ایام امتحانات و یا در دوران کنکور اگر کلاسهای خصوصی در منزل برگزار شود وقت دانشجو یا دانش آموز در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و در نتیجه زمان بیشتری برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله خواهد داشت. بنابراین، به نسبت برگزاری کلاس در آموزشگاه، برگزاری کلاس در منزل بهتر و مناسب تر است.

جلسات تدریس خصوصی ریاضی چند ساعته باشد خوب است؟ به صورت کلی می توان گفت بهتر است زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی خیلی طولانی نباشد. در حالتی که جلسات تدریس ریاضی در مدرسه و دانشگاه و یا کلاسهای تدریس خصوصی خیلی طولانی می شود، بازدهی دانش آموزان و دانشجویان کم تر شده و یادگیری خیلی خوب اتفاق نمی افتد. جلسات تدریس خصوصی ریاضی 1 ساعت و ربع و یا یک ساعت و نیم باشد خوب است. اگر در ایام نزیدک امتحان لازم شد جلسات طولانی تری داشته باشید، سعی کنید اگر مثلا می خواهید کلاس 2 ساعته داشته باشید، کلاس را به دو بخش 1 ساعته تقسیم بندی کنید و در بین این دو بخش به اندازه کافی استراحت کنید.

با همان استاد یا معلم اصلی ریاضی خودمان کلاس خصوصی برداریم خوب است؟ معمولا اساتید دانشگاه و مدرسین دانشگاه و یا معمان و مدرسینی که در مدرسه تدریس می کنند برگزاری کلاسهای خصوصی برای دانشجویان و دانش اموازان خودشان را قبول نمی کنند. در غیر اینصورت، این حالت می تواند بسیار ایده آل باشد. برای برگزاری کلاسهای خصوصی و موفقیت در امتحان ریاضی و یا کنکور ریاضی می توانید از خدمات تدریس خصوصی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) استفاده نمائید. برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی که در زمینه اموزش ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

آیا مدرسین ریاضی به صورت تضمینی تدریس می کنند؟ تعدادی از مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) درس ریاضی را به صورت تضمینی هم تدریس می کنند. برای مشاهده لیست مدرسینی که ریاضیات را تضمینی تدریس می کنند بر روی عبارت تدریس تضمینی ریاضی کلیک نمائید. البته باید از مدرس بپرسید که منظورش از تضمینی چیست. بعضی از مدرسین کیفیت تدریس خودشان را تضمین می کنند و بعضی دیگر نتیجه گرفتن شاگردهایشان را. معمولا قیمت کلاسهای تضمینی ریاضی بالاتر هم می باشد. توجه کنید که حتی اگر بخواهید از کلاسهای تضمینی ریاضی استفاده نمائید باید در کنار کلاسهای خصوصی خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین ریاضی، تدریس خصوصی تضمینی ریاضی

چگونه به عنوان مدرس ریاضی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت کنیم؟ اگر مدرس ریاضی هستید و می خواهید از کار تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی بدست آورید، آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند مدرس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. برای ثبت آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و در ایام امتحانات بازدید آن به بیش از 28000 بازدید در روز می رسد. ( مطالعه کنید: بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی )

با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی می تواند کاملا مفید و موثر باشد. در کنار شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و کلاسهای خصوصی ریاضی خودتان هم درس بخوانید و با تلاش و پشتکار ریاضی را به صورت مفهومی و عمقی آموزش ببینید و در امتحان و کنکور ریاضی موفق باشید.



بهترین مدرسین و اساتید ریاضی مجرب خانم و آقا در تهران و کرج

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 749 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image