ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و استادهای خصوصی دروس عمومی و تخصصی دانشگاه هستید، در همین سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از بهترین مدرسان خصوصی دانشگاه را می توانید مشاهده نمائید.

استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در مقطع دانشگاه برای کسب نمرات بهتر، موفقیت در تحصیل، پاس کردن درسها با نمره خوب، افزایش معدل و موفقیت در مصاحبه های شغلی و تحصیلی برای مقاطع بالاتر و حتی شاگرد اول شدن در کلاس و استفاده از سهمیه های شاگرد اولی برای مقاطع ارشد و دکتری و .... مفید و موثر است. در سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین و اساتید زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت دارند و برای موفقیت در درس و تحصیل می توانید از خدمات انها استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دانشگاه بر روی عبارت تدریس خصوصی دانشگاهی کلیک کنید. اگر می خواهید لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس را مشاهده کنید، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. مدرسین و اساتید فعال در زمینه تدریس دروس دانشگاهی در زمینه آموزش دروس مهندسی مکانیک، دروس مهندسی برق، مهندسی صنایع و کامپیوتر، مهندسی مواد، مهندسی عمران و معماری، دروس رشته های علوم پایه، تدریس ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی، ریاضیات مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، فیزیک دانشگاهی و تدریس فیزیک هالیدی، شیمی مقطع دانشگاه، دروس تخصصی رشته های ریاضی و فیزیک و شیمی و .... فعالیت دارند. اگر در زمینه نرم افزارهای تخصصی رشته های مختلف هم به ارائه خدمات تدریس خصوصی نیاز دارید، باز هم می توانید از مدرسین خصوصی و اساتید خصوصی کمک بگیرید. از دروس پرمتقاضی در مقطع دانشگاه برای کلاسهای تدریس خصوصی می توان به دروسی مانند استاتیک و مقاومت مصالح، ایستایی، دینامیک و ارتعاشات، تحقیق در عملیات، کنترل، مدار، مکانیک خاک، ریاضیات مهندسی و معادلات، ریاضی عمومی1 و 2، فیزیک دانشگاهی، نرم افزارهای رشته های مهندسی و .... اشاره کرد.

نحوه استفاده از کلاسهای خصوصی برای موفقیت در مقطع دانشگاه: اگر می خواهید در مقطع دانشگاهی از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید و با استفاده از آن در درس و تحصیل موفق شوید و دروس را با نمره خوب پاس کنید و در زمان و پول خودتان صرفه جویی نمائید، مواردی که در ادامه ارائه می شود را در نظر بگیرید. اولا تا جایی که می توانید در کلاسهای اصلی خودتان در دانشگاه شرکت نمائید. به امید شرکت در کلاسهای خصوصی در کلاسهای دانشگاه غیبت نکنید. همانطور که می دانید اساتید و مدرسین دانشگاه معمولا برای هر درسی که تدریس می کنند دو یا سه مرجع و حتی تعداد بیشتری مرجع معرفی می کنند. هر چند یکی از این مراجع معمولا منبع اصلی درس است ولی آن مرجع را هم کامل تدریس نمی کنند و چند فصل آن و بعضا از هر فصل مباحث مشخصی تدریس می گردد. شما اگر در کلاس حاضر باشید و جزوه بنویسید خیلی خوب در جریان مطالبی که حذف شده و مطالبی که استاد اصلی خودتان تاکید بیشتری روی آن دارد قرار می گیرید. در نتیجه در کلاسهای خصوصی هم مطالب حذفی را نخواهید خواند و با استفاده از جزوه خودتان روی مطالب مهمتر متمرکز خواهید شد. اگر بخواهید جزوه را از دوستانتان در آخر ترم کپی کنید ممکن است مطالبی در آن ارائه نشده باشد و یا استاد اصلی خودتان مواردی را به صورت شفاهی گفته باشد که دوست شما در کلاس یادداشت نکرده باشد. پس در مقطع دانشگاه چون مانند دوره متوسطه سرفصلها و کتاب کامل مشخص نیست، حضور خودتان در کلاس درس لازم است. در نتیجه تلاش کنید در کلاس های دانشگاه حاضر باشید. اگر کار داشتید و چند جلسه برای شما ممکن نبود که حاضر شوید باز هم ایرادی ندارد. ولی تلاش کنید هر تعداد جلسه را که می توانید حاضر باشید و حضور فعال هم داشته باشید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در طول ترم درس بخوانید. مطالعه تمامی دروس را برای فرجه ها در نظر نگیرید. هم احتمال قبولی شما کم خواهد شد و هم درس را یاد نخواهید گرفت. در ایام فرجه ها و امتحانات وقت کم است و فشار زیادی را متحمل خواهید شد. اگر بخواهید فقط در ایام امتحانات درس بخوانید دروس پیشنیاز را یاد نمی گیرید و در ترمهای بعد در درسهای دیگر خودتان هم به مشکل برخواهید خورد. بنابراین هم در طول ترم در کلاسها حاضر شوید و هم با برنامه ریزی سعی کنید حداقل 70 یا 80 درصد درسها را بخوانید. در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم مطالعه کنید و تمرینات و مسائل را حل نمائید. فقط شرکت در کلاسهای خصوصی نمی تواند شما را به نتیجه خوبی برساند. تلاش و کوشش خودتان هم لازم است.

قیمت کلاسهای خصوصی دانشگاهی: قیمت کلاسهای خصوصی مقطع دانشگاه به عوامل زیادی بستگی دارد. در مرحله اول شهر محل تدریس بر روی قیمتها موثر است. قیمت کلاسهای خصوصی به صورت کلی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. قیمت کلاسهای خصوصی دانشگاهی و کلاسهای خصوصی در سایر مقاطع هم به تجربه و سابقه کاری مدرس و استاد آن بستگی دارد. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند برای کلاسهای خصوصی قیمت های بالاتری را مطالبه می نمایند. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی دانشگاهی را با قیمت مناسب تری داشته باشید، از اوایل یا اواسط ترم با مدرسین خصوصی کلاسها را هماهنگ نمائید. در ایام امتحانات معمولا قیمت کلاسهای خصوصی بالاتر خواهد بود. قیمت تدریس دروس دانشگاهی به درس تدریسی هم بستگی دارد. به عنوان مثال؛ نرم افزارهای تخصصی که تعداد افراد کمتری قادر به تدریس کردن آنها هستند هزینه تدریس بالاتری هم دارند. تدریس خصوصی دروس در مقطع ارشد و دکتری به نسبت دوره کاردانی و کارشناسی بالاتر است. در ضمن، اگر بخواهید از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در کنکور ارشد و دکتری استفاده نمائید، معمولا هزینه کلاسهای کنکور هم بالا است. بهترین راهکار برای اطلاع دقیق از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی دروس دانشگاهی این است که لیست مدرسین را مشاهده نمائید (کلیک کنید: لیست مدرسین خصوصی دانشگاه) و جزئیات آگهی های تدریس مدرسین را ببینید تا از قیمت های درج شده توسط آنها اطلاع حاصل نمائید.

نحوه فعالیت و جذب شاگرد در زمینه تدریس دروس دانشگاهی: اگر مدرس یا استاد دانشگاه هستید و یا توانایی تدریس دروس دانشگاهی را دارید می توانید با عضویت در همین سایت (ایران مدرس) و درج آگهی تدریس خصوصی به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا پائیز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد. شما نیز می توانید با ثبت تبلیغات رایگان تدریس در ایران مدرس از تدریس خصوصی در مقطع دانشگاه و یا سایر مقاطع درامد خوبی بدست آورید. برای ثبت تبلیغات موثر و موفق در زمینه آموزش خصوصی مقاله تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درامد خوب را مطالعه نمائید. ایران مدرس خصوصا برای ثبت تبلیغات در زمینه دروس دانشگاهی بسیار مفید و پربازده است. به عنوان مثال عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، تدریس خصوصی فیزیک دانشگاهی، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی کنترل، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... را در گوگل جستجو کنید. ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در صدر نتایج خواهید دید. بنابراین با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس، متقاضیان تدریس دروس دانشگاهی به سمت آگهی شما هدایت شده و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. برای مطالعه بیشتر در زمینه چگونگی جذب شاگرد بر روی این لینک کلیک کنید. اگر بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید، با فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی می توانید درامد بالایی بدست آورید.

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر در جستجوی بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی دروس دانشگاهی هستید، می توانید مدرس مورد نظر خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) به راحتی پیدا کنید و اگر مدرس هستید هم می توانید با ثبت تبلیغات تدریس در این وب سایت در لیست مدرسین و اساتید خصوصی دانشگاه قرار بگیرید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 771 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image