ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنیم و درامد خوبی بدست آوریم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنیم و درامد خوبی بدست آوریم؟

به اشتراک گذاری

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و پول درآوردن از کار و شغل تدریس و همچنین کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی مطالبی در این بخش ارائه شده است. برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و یا گسترش فعالیت خودتان در این زمینه و کسب درامد عالی از تدریس موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- با ثبت آگهی تدریس خصوصی و درج تبلیغات رایگان تدریس در همین سایت (ایران مدرس) سعی کنید شاگرد جذب نمائید و تعداد شاگردهای خودتان را بیشتر کنید. ثبت اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد هم مفید است.

2- برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در زمینه تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. در ادامه ثبت نام کنید و وارد کنترل پنل شوید. در کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید و برای اگهی خودتان کلمات کلیدی و عکس هم انتخاب نمائید. بعد از تایید مدیریت سایت آگهی تدریس شما نمایش داده خواهد شد.

3- سایت ایران مدرس بهترین و پربازدیدترین سایت برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی شما است. در این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، تدریس زبان، دروس دانشگاهی، آموزش دروس دبستان و ابتدایی، کامپیوتر، موسیقی و .... فعالیت دارند.

4- ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی هم برای شما بهتر و به صرفه تر است. در این حالت شما قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و مجبور نخواهید بود هر جلسه 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. این روش برای جذب شاگرد مستقیم تر و بهتر است.


5- همانطور که می دانید در حال حاضر ثبت تبلیغات در اینترنت برای معرفی کسب و کارها و خدمات مختلف بسیار موثر و پربازده است. سایت ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. افرادی که از سایت ایران مدرس بازدید می کنند عمدتان دانش آموز و دانشجو هستند. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس متقاضیان واقعی تدریس خصوصی آگهی تدریس شما را خواهند دید.



درآمد خوب تدریس



مطالعه این مقاله هم مفید است: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

6- برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت جدی تر و کسب درآمد از تدریس می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. ثبت اگهی تدریس خصوصی ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض بازدهی بالاتری هم دارد. آگهی تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند و بیشتر در معرض دید کاربران هستند.

7- برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالا از تدریس راهکارهای مختلفی وجود دارد. البته با مطالعه این مقاله خودتان هم تایید خواهید کرد که ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین راهکار برای پیدا کردن شاگرد خصوصی می باشد. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

8- یک ویژگی مثبت دیگر آگهی های تدریس خصوصی ویژه این است که فرض کنید کاربری از طریق گوگل و با وارد کردن عبارت تدریس خصوصی شیمی وارد ایران مدرس شود. در صفحه ای که به کاربر نمایش داده خواهد شد، آگهی تدریس ویژه در اولویت قرار دارند و در ابتدای صفحه نمایش داده می شوند. بنابراین احتمال تماس آگهی های ویژه بیشتر است.

9- برای بدست آوردن درامد بالا از تدریس خصوصی از طریق ثبت آگهی تدریس، باید آگهی و تبلیغات خودتان را خوب بنویسید. از آنجا که در ایران مدرس نتیجه گرفتن مدرسین و آگهی دهندگان برای ما مهم است تلاش کرده ایم با ارائه مقالات مناسب نحوه نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق را تشریح کنیم.



برای مطالعه بیشتر در این زمینه بر روی این لینک کلیک کنید.

10- برای شروع فعالیت و یا گسرتش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان می توانید خلاصه جزواتی ثبت کنید و شماره تماس خودتان را هم در جزوات ثبت کنید. این جزوه ها با نام خودتان در سایت منتشر می شود و باعث افزایش بازدید آگهی و تبلیغ شما هم خواهد شد. در کنترل پنل می توانید جزوات خودتان را درج کنید.

11- ویژگی مثبت دیگر آگهی های تدریس خصوصی ویژه این است که این اگهی ها در کنار مطالب دانلودی، نمونه سوالات امتحانی، تست ها و سوالات کنکوری، کتاب های آموزشی، بخش کنکور سایت و .... هم نمایش داده خواهند شد. به این ترتیب بازدید و بازدهی این آگهی ها باز هم بیشتر خواهد شد. مثلا اگر شما تدریس فیزیک انجام می دهید در کنار سوالات و جزوات فیزیک آگهی تدریس شما هم نمایش داده خواهد شد.

12- در نهایت، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی سعی کنید رضایت شاگردهایتان را جلب کنید و تمام تلاش خودتان برای نتیجه گرفتن انها را انجام دهید. بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و به بهترین شکل تدریس کنید. به شاگردهایتان مشاوره بدهید و روند کلاسها را به گونه ای پیش ببرید که شاگردهایتان نتیجه مورد نظرشان را بگیرند.



مطالعه کنید: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

عبارتهای کلیدی: کسب درآمد از تدریس خصوصی، افزایش درآمد از تدریس، فعالیت در زمینه تدریس

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 381 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image