ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک مفید و موثر

کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک مفید و موثر

به اشتراک گذاری

اگر مدرس فیزیک هستید و می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک مفید و موثری داشته باشید و از کار تدریس فیزیک درامد بالایی بدست اورید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- برای جذب شاگرد بیشتر در زمینه اموزش و تدریس خصوصی فیزیک تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. با ثبت اگهی تدریس فیزیک در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس فیزیک در ارتباط خواهید بود. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس فیزیک در ایران مدرس آگهی ثبت نموده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.

2- برای حصول بازدهی بیشتر از آگهی های تدریس خصوصی فیزیک، تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید. به این ترتیب جذب شاگرد و درآمد بالاتری از تدریس فیزیک خواهید داشت. آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی ایران مدرس نمایش داده خواهند شد.

3- برای افزایش تعداد شاگردهایتان و فعالیت بیشتر در زمینه اموزش فیزیک و بدست آوردن درامد بالاتر، برای درس فیزیک در همین سایت جزوه آموزشی ثبت نمائید. بعد از ورود به کنترل پنل می توانید برای درس فیزیک خلاصه جزواتی ثبت نمائید.

4- اگر می خواهید در تدریس فیزیک موفق تر باشید، آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید. در آگهی تدریس فیزیک خودتان تمامی سوابق کاری موفق خودتان و افتخاراتی که دارید را بنویسید. آگهی تدریس خودتان را تا جایی که می توانید کامل بنویسید.

5- برای موفقیت در تدریس خصوصی فیزیک، درس فیزیک را به صورت مفهومی و عمقی تدریس کنید. فقط فرمول و رابطه ارائه ننمائید. درس فیزیک یک درس کاملا مفهومی است و برای یادگیری بهتر آن باید معنی فیزیک روابط را خوب فهمید.


6- به شاگردهایتان توصیه کنید که کلاسهای فیزیک را در طول ترم برگزار نمایند. برگزاری کلاسهای خصوصی فیزیک در طول ترم منجر به یادگیری و آموزش بهتر آن خواهد شد. با برگزاری کلاسهای فیزیک در طول ترم احتمال موفقیت شاگردهایتان بیشتر می شود.

7- کلاسهای خصوصی فیزیک را جذاب برگزار نمائید. این طور نباشد که به صورت مداوم و خسته کننده فقط درس بدهید. کلاس متنوعی داشته باشید. تمرینات و مثالهای زیادی حل کنید. مطالب از طریق مثال و تمرین بهتر یاد گرفته می شود و جا می افتد.

8- در کلاسهای خصوصی فیزیک مثالهای عملی و مملوس بزنید. مثلا وقتی فیزیک مکانیک را تدریس می کنید، می توانید بحث پرتابه را با پرتاب کردن یک تیله مملوس تر کنید. نقطه اوج و برد و .... را می توانید به صورت عملی به شاگردهایتان نشان دهید.

9- با امادگی کامل در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک حاضر شوید. اگر در کلاس فیزیک مسلط بر درس باشید، در زمان کمتر حجم بیشتری از مطالب را تدریس می کنید و کلاسهای شما در کل بازدهی و تاثیر بیشتری برای شاگردهایتان خواهد داشت.

10- در ایام امتحانات برای شاگردهایتان کلاسهای رفع اشکال و جمع بندی برگزار نمائید. کلاسهای خصوصی در طول ترم بسیار مفید و موثر است و همین کلاسها در ایام امتحانات می توانید نتیجه امتحان را بسیار بهتر کند. جلسات رفع اشکال را برگزار نمائید.

11- در ایام امتحانات برای شاگردهایتان نمونه سوالات امتحانی حل کنید. بعد از خواندن متن کتاب درسی و حل تمرین و مسئله چند روز مانده به امتحان حل کردن سوالات امتحانی برای موفقیت در امتحان فیزیک و آشنایی با روند حل سوالات کاملا مفید است.

12- پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید. پشتیبان و حامی آنها باشید. فلسفه کلاسهای خصوصی فقط ارائه درس نیست. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان به حمایت بیشتر از خود کلاس نیاز دارند. بعد از امتحان هم برای اطلاع از نتیجه با شاگردهایتان تماس بگیرید.

با توجه به مطالب ارائه شده برای داشتن کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک مفید و موثر به عنوان یک مدرس فیزیک موفق، در مرحله اول سعی کنید شاگردهای بیشتری جذب نمائید و در ادامه با ارائه تدریس موثر و خوب رضایت شاگردهایتان را جلب کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image