ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات و قبولی با نمره عالی

کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات و قبولی با نمره عالی

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات و قبولی با نمره عالی مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید در امتحانات نمره خوبی بگیرید و با نمره خوب قبول شوید، کلاسهای تدریس خصوصی می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

یکی از اصلی ترین کاربردهای کلاسهای تدریس خصوصی آمادگی برای امتحانات و قبولی در امتحانات با نمره عالی است. البته اگر می خواهید در امتحانات نمره خوبی بگیرید، بهتر است از چند وقت قبل، از اواسط ترم و یا اوایل ترم، درس خواندن و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی را شروع کنید. ولی به هر حال اگر حداقل خودتان در طول ترم درس را به صورت مختصر خوانده باشید و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم شرکت کرده باشید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات برای قبولی در امتحان می تواند مفید و موثر باشد. دقت کنید که در هر حالتی می توان از کلاسها و جلسات خصوصی استفاده کرد. ولی اگر به عنوان مثال در طول ترم در کلاسهای اصلی خودتان خیلی غیبت کرده باشید و اصلا درس را نخوانده باشید، کارتان سخت تر خواهد شد. بنابراین همانطور که بارها و بارها در همین سایت (ایران مدرس) توصیه شده است، تلاش کنید مطالعه دروس و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در هر صورت، اگر در حال حاضر که در حال مطالعه این مقاله هستید در ایام امتحانات و یا ایام فرجه ها هستید، باز هم نا امید نشوید و شرکت در کلاسهای خصوصی در منزل را به عنوان یک گزینه خوب در نظر داشته باشید. اتفاقا در حالتیکه درس را نخوانده باشید، در ایام امتحانات بهترین گزینه همان کلاسهای تدریس خصوصی است. در کلاسهای تدریس خصوصی در کمترین زمان ممکن می توانید بیشترین مقدار مطالب را یاد بگیرید و در درس و تحصیل موفق باشید. برای مشاهده لیست کامل مدرسینی که در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودشان را ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

اگر می خواهید در ایام امتحانات بیشترین بازدهی را از کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشید، سعی کنید حداقل از ایام فرجه ها و یکی دو هفته قبل از امتحانات در این کلاسها شرکت کنید. اگر در طول ترم درس نخوانده اید و یا کمتر درس خوانده اید، در این ایام باید به خودتان نظم بدهید و با برنامه ریزی درس بخوانید. اگر بعضی از دروس را بهتر بلد هستید خودتان شروع به خواندن آنها بکنید. این درسها را می توانید خودتان بخوانید و به عنوان رفع اشکال برای انها از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید. شرکت در کلاسهای خصوصی هم مانند خود درس خواندن زمان بر است. یعنی برای تمام دروس نمی توانید در ایام امتحانات کلاس خصوصی داشته باشید و در حقیقت لازم هم نیست. بعضی از درسها را باید خودتان بخوانید. در این درسها ممکن است اشکالاتی داشته باشید. کاری که باید انجام دهید این است که حین مطالعه این دروس اشکالات را در برگه هایی یادداشت کنید و با یکی دو جلسه رفع اشکال پرونده این درسها را ببندید. حتی شب امتحان این دروس می توانید یک جلسه به عنوان جمع بندی داشته باشید. برای بعضی دیگر از دروس شاید لازم باشد تعداد جلسات تدریس خصوصی بیشتری برگزار نمائید. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک ممکن است اشکالات پایه ای تری وجود داشته باشد و لازم باشد جلسات بیشتری برگزار نمائید. برای این دروس زودتر شروع کنید و از جزوه کلاسی که حجم کمتری دارد هم استفاده نمائید. یکی از فواید شرکت در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و در دانشگاه در طول ترم این است که حداقل جزوه خوبی یادداشت می کنید و در کلاسهای خصوصی با اطمینان همان جزوه را می خوانید. اگر جزوه نداشته باشید نمی دانید که مدرس و استاد شما چه بخشهایی از کتاب را تدریس کرده است و چه بخشهایی را حذف نموده است. در ضمن خواندن جزوه به نسبت خواندن کتاب درسی در کلاسهای خصوصی زمان کمتری می برد و در ایام امتحانات این جزوه بهترین منبع است. نکته دیگر اینکه جزوه دیگران هم مانند جزوه خود شما مفید و موثر نخواهد بود. ممکن است جزوه ای که می خواهید کپی کنید کامل نباشد و یا نکات مهم گفته شده در کلاس به خوبی یادداشت نشده باشد.

با توجه به مطالب گفته شده، هر چند بهتر است که کلاسهای خصوصی در طول ترم برگزار شود و درسها در طول ترم خوانده شود، ولی به هر حال در ایام امتحانات نیز شرکت در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. برای رفع اشکال و جمع بندی شرکت در کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات واقعا عالی است. اگر در کلاسهای مدرسه و یا دانشگاه هم غایب بوده اید از این کلاسها برای جبران غیبت ها می توانید استفاده نمائید. برگزاری یک جلسه تدریس خصوصی قبل از امتحان هر درس ، در شب امتحان برای جمع بندی مطالب و مرور آن بسیار مفید و موثر می باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 249 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image