ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه نحوه جذب شاگرد برای کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی و چگونگی پیدا کردن شاگرد خصوصی و در ادامه کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس ریاضی توضیحاتی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

قدم اول برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی: همانطور که می دانید قدم اول برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درامد از تدریس ریاضی این است که شاگرد جذب کنید. تا شاگردی نباشد درآمدی هم در کار نیست. بسیاری از مدرسین و معلمان تدریس ریاضی برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی با موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس می گیرند. بسیاری از مدرسین سالهای سال است که با آموزشگاههای تدریس ریاضی در ارتباط هستند و از طریق آنها شاگرد جذب می کنند. در این حال آموزشگاه کار تبلیغات و جذب شاگرد را انجام می دهد و به مدرسین ریاضی شاگرد معرفی می کند و در عوض مدرسین هم بخشی از درامد (30 تا 40 درصد) خودشان را به آموزشگاه می دهند. این روش البته برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس ریاضی به صورت خصوصی خیلی به صرفه نیست. تصور کنید شما با زحمت فراوان در طول یک ترم مثلا بتوانید 20 میلیون تومان درامد داشته باشید. از این 20 میلیون تومان 6 تا 8 میلیون تومان آن را باید به آموزشگاه بدهید. به هر حال روش کار این است و آموزشگاه هم هزینه هایی برای خودش دارد ولی در کل برای مدرسین به صرفه نیست. فرض کنید که شما برای هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی مبلغ 50 هزار تومان دریافت کرده باشید. یعنی برای بدست آوردن 20 میلیون تومان 400 جلسه کلاس در طول ترم برگزار نموده اید. وقتی 8 میلیون تومان از کل مبلغ را به آموزشگاه پرداخت می کنید به این معنی است که 160 جلسه تدریس خصوصی را به صورت رایگان انجام داده اید. تعداد جلسات رایگان خیلی زیاد است !!!!



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه در تدریس خصوصی ریاضی موفق باشیم و شاگردهای زیادی جذب کنیم؟ را هم بخوانید.

روش بهتر برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی: با توجه به مطالب ارائه شده، باید روش بهتری برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی وجود داشته باشد. به این ترتیب بخواهید کار کنید هیچ وقت درآمد بالایی نخواهید داشت. در ضمن، وقتی با آموزشگاههای تدریس خصوصی کار می کنید سقف درامد شما از کار تدریس همواره توسط آموزشگاه تعیین می شود. هر آموزشگاهی سیاست های خودش را دارد. آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی هر چه تعداد شاگرد بیشتری جذب کنند در نهایت درآمد بالاتری خواهند داشت. یکی از بهترین راهکارها برای آموزشگاهها به منظور جذب تعداد شاگرد بیشتر این است که قیمتها را رقابتی و پایین نگه دارند. این کار به نفع آموزشگاه است ولی به نفع مدرسین نیست. نکته دیگری که وجود دارد این است که طرف حساب شاگردهای شما خودتان نیستید و آموزشگاه است. اگر شاگردهای شما راضی باشند، ترم بعد هم به همان آموزشگاه برای مدرس ریاضی تماس می گیرند و این بار ممکن است آموزشگاه معلم دیگری را معرفی نماید. در کل اگر می خواهید شاگرد جذب کنید و در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت داشته باشید باید بدایند که از طریق همکاری با آموزشگاهها می توانید شاگرد جذب کنید و درامد مختصری داشته باشید ولی به درآمدهای بالا نخواهید رسید.



درآمد تدریس خصوصی فیزیک، ریاضی، زبان و شیمی و نحوه جذب شاگرد


بهترین راهکار برای جذب شاگرد در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی: بهترین راهکار برای جذب شاگرد در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس این است که به صورت مستقل کار کنید. یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید که برای خودتان کار کنید و به صورت مستقل شاگرد جذب کنید. مطمئن باشید آینده تدریس خصوصی و سایر انواع خدمات به همین سمت پیش خواهد رفت. واسطه ها به تدریج از بین خواهند رفت. شما می توانید خودتان به صورت کاملا مستقل شاگرد جذب نمائید و یا با همکارانتان یک گروه آموزشی تشکیل دهید و با هم کار کنید. بهترین راهکار برای جذب شاگرد خصوصی به صورت مستقل و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند. ایران مدرس بزرگترین و پربازدید ترین سایت تدریس خصوصی ایران است. برای ثبت اگهی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی، تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی، تدریس خصوصی جبر و احتمال، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. برای جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی ریاضی فرصت درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس به عنوان معتبرترین سایت تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی را از دست ندهید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟

(چگونه در زمینه تدریس ریاضی شاگرد جذب کنیم؟)

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 919 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image