ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه مدرس و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟

چگونه مدرس و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟

به اشتراک گذاری

در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است، مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس مختلف در منزل و آموزشگاه فعالیت دارند.


اگر می خواهید استاد و مدرس خصوصی خوب برای یادگیری بهتر دروس خودتان داشته باشید، در همین سایت از بین هزاران مدرس با در اختیار داشتن اطلاعات کامل از رزومه و سابقه کاری مدرس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی مدرس، قیمتی که مدرس برای کلاسهای خصوصی درخواست می کند و .... می توانید مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب


در سایت ایران مدرس (همین سایت) تا سال 1402 بیش از 27000 مدرس خصوصی در زمینه آموزش و تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، نرم افزارهای مختلف و کامپیوتر، موسیقی و هنر و ورزش، تدریس دروس دانشگاهی، آیلتس و تافل، المپیاد تدریس دروس کنکوری و .... فعالیت دارند. کاملترین لیست مدرسین خصوصی را در همین سایت می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده مدرسین ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.
چگونه مدرس و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟ در ادامه مواردی ذکر شده است که با توجه به انها می توانید مدرس خصوصی خوبی برای قبولی در امتحانات و موفقیت در تحصیل  و در کنکور در همین سایت پیدا کنید. البته اکثر مدرسینی که در ایران مدرس ثبت نام کرده اند اساتید و معلمان خوبی هستند ولی به هر حال برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از کلاسهای تدریس خصوصی و برای داشتن یک مدرس خصوصی خوب و عالی که در طول ترم و در ایام امتحانات پشتیبان شما باشد، موارد زیر را در نظر داشته باشید.
سابقه کاری و رزومه مدرس تدریس خصوصی: برای پیدا کردن و انتخاب کردن یک مدرس خصوصی خوب باید به رزومه کاری و سابقه تدریس مدرس دقت کنید. اینکه مدرس در کدام دانشگاه درس خوانده است و یا مدرک تحصیلی ایشان چیست ممکن است مهم باشد. به عنوان مثال اگر شما در رشته مهندسی مکانیک تحصیل می کنید و برای آموزش درس استاتیک و یا مقاومت مصالح قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید، بهتر است با مدرسی کلاسها را هماهنگ کنید که ایشان هم در رشته مهندسی مکانیک و در یک دانشگاه خوب تحصیل کرده باشند. اگر این مدرس سابقه تدریس در دانشگاه و یا به عنوان حل تمرین را هم در رزومه کاری خودش داشته باشد که چه بهتر. یا برای آموزش فیزیک و ریاضی متوسطه یا ابتدایی شاید مدرسین رسمی آموزش و پرورش بهتر شما را به نتیجه مطلوب برسانند. البته این قاعده کلی نیست و به خودتان بستگی دارد. برای کودکان و دانش آموزان مقطع ابتدایی شاید مدرسین خانم بهتر بتوانند به آنها مطالب را آموزش بدهند. به صورت خلاصه می توان گفت که حین مشاهده آگهی های تدریس خصوصی مدرسین در همین سایت، به رزومه کاری و سوابق تدریس (اینکه مدرس در کدام مدرسه و دانشگاه و یا کدام آموزشگاه قبلا تدریس کرده است) دقت کنید و مدرسی را انتخاب نمائید که از نظر رزومه و سابقه کاری قوی باشد.


مطالعه کنید: کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بهتر
ویژه یا رایگان بودن آگهی تدریس خصوصی: در سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین ثبت نامی آگهی تدریس خصوصی خودشان را به صورت رایگان و یا ویژه و نقره ای ثبت نموده اند. توصیه می شود کلاسهای خصوصی خودتان را با مدرسینی برگزار نمائید که آگهی تدریس ویژه یا نقره ای دارند. آگهی های تدریس این مدرسین پس زمینه نقره ای رنگ و یا طلایی رنگ دارد. مدرسینی که در ایران مدرس آگهی نقره ای و یا ویژه دارند برای ثبت آگهی تدریس خودشان حاضر شده اند مبلغی را پرداخت کنند. بنابراین واضح است که این مدرسین به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و به احتمال زیاد به کار تدریس و به نتیجه رساندن شما یا فرزندتان هم متعهد تر می باشند. نه اینکه روی آگهی های رایگان نتوانید حساب کنید. بسیاری از مدرسینی که به صورت رایگان در همین سایت آگهی تدریس خصوصی ثبت نموده اند هم ممکن است مدرسین خوب و با سابقه ای باشند. ولی به هر حال مدرسین دارای آگهی های نقره ای و طلایی به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و احتمالا کلاسهای با کیفیت تری هم برگزار می نمایند.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی (مدرسین ویژه و آگهی های تدریس خصوصی رایگان) بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.
توجه به قیمت کلاسهای تدریس خصوصی: حین مشاهده آگهی های تدریس خصوصی در ایران مدرس موارد مختلفی از جمله مشخصات فردی مدرس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی مدرس، شهر محل تدریس، سوابق کاری و .... را می توانید مشاهده کنید. مورد دیگری که به شما نشان داده خواهد شد و برای هر مدرس در جزئیات آگهی تدریس ایشان می توانید این مورد را هم ببینید، هزینه کلاسهای تدریس خصوصی درخواستی توسط مدرس است. هر مدرس در آگهی تدریس خصوصی خودش قیمتی را برای کلاسهای خصوصی در نظر گرفته است که ممکن است از 10 هزار تومان برای یک جلسه تا 100 هزار تومان و یا حتی بیشتر متغییر باشد (با توجه به شهر محل تدریس، سابقه کاری مدرس، درس تدریس و بسیاری از عوامل دیگر). بعضی از مدرسین در بخش هزینه کلاس خصوصی عبارت توافقی را ذکر نموده اند. البته این مدرسین هم قیمت پایه ای را در نظر دارند و اگر با آنها تماس بگیرید قیمت را به شما خواهند گفت ولی منظورشان از کلمه توافقی این است که با شما راه خواهند امد. بسیاری از مدرسین عبارت جلسه اول رایگان را هم ذکر نموده اند و این هم می تواند روی انتخاب شما تاثیر بگذارد. ممکن است یکی از پارامترهایی که روی انتخاب مدرس خصوصی توسط شما موثر باشد همین قیمت کلاسهای خصوصی باشد. مسلما یک مدرس و استاد خصوصی خوب در کنار ارائه تدریس با کیفیت، قیمت مناسبی را هم برای کلاسهای خصوصی درخواست می کند. بنابراین حین انتخاب مدرس خصوصی به قیمتها هم توجه کنید و با توجه به شرایط کلی مدرس، سوابق کاری، هزینه درخواستی و .... مدرس خصوصی مورد نظرتان را انتخاب نمائید.



برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی و عوامل موثر بر آن بر روی عبارت قیمت کلاس تدریس خصوصی کلیک نمائید.
رسمی یا غیر رسمی بودن مدرس و معلم: همانطور که گفته شد، یکی از عواملی که ممکن است بر انتخاب مدرس خصوصی شما موثر باشد این است که آیا مدرس به صورت رسمی در آموزش و پرورش فعالیت دارید و آیا دبیر رسمی و معلم رسمی آموزش و پرورش است یانه. بسیاری از والدین حین هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی برای فرزندانشان روی این نکته تاکید دارند که مدرس و معلم رسمی باشد. البته اکثر مدرسین رسمی معلمان خوب و با سابقه ای هستند ولی از بین مدرسین غیر رسمی هم حتما اساتید و مدرسین خیلی خوبی را می توان پیدا کرد. یا در مقطع دانشگاهی شاید بعضی از دانشجویان و یا والدین آنها ترجیح دهند که استاد خصوصی حتما خودش در دانشگاه مشغول تدریس باشد و یا خداقل سابقه تدریس داشته باشد. به هر حال داشتن سابقه تدریس در مدرسه و دانشگاه برای یک معلم و استاد خصوصی خوب است و می تواند یکی از معیارها برای انتخاب مدرس خصوصی خوب باشد ولی به این معنی نیست که افرادی که به صورت رسمی در مدارس تدریس نمی کنند و یا در دانشگاه مشغول به تدریس نیستند حتما مدرسین خوبی نخواهند بود. ممکن است یکی از مدرسین خصوصی در تهران و یا هر جای ایران در موسسه های مختلف تدریس خصوصی و یا آموزشگاهها بسیار تدریس کرده باشد و با وجود اینکه مدرس رسمی و یا استاد دانشگاه نیست در کار تدریس خصوصی بسیار موفق هم باشد. بنابراین، به عنوان جمع بندی، داشتن سابقه تدریس در مدرسه و دانشگاه و یا مدرس رسمی بودن و استاد دانشگاه بودن برای یک معلم خوب است ولی تنها معیار تعیین کننده نیست.
جلسه اول تدریس خصوصی: در نهایت با در نظر گرفتن تمامی مواردی که در بالا گفته شد، اگر بخواهید واقعا بدانید که مدرس و استاد خصوصی ای که انتخاب کرده اید یک مدرس خوب است یا نه حداقل باید یکی دو جلسه کلاس تشکیل دهید. همانطور که گفته شد، بعضی از مدرسین در آگهی تدریس خصوصی خودشان عبارت "جلسه اول رایگان" و یا "در صورت عدم رضایت جلسه اول رایگان" را نوشته اند. اگر با این مدرسین کلاسها را هماهنگ کنید، با برگزاری یک جلسه تدریس خصوصی هیچ ضرری هم متوجه شما نخواهد شد و اگر کلاس خوب نبود می توانید با یک مدرس دیگر هماهنگ کنید. بنابراین، در نهایت شما باید حداقل یک جلسه کلاس برگزار کنید تا واقعا روش تدریس مدرس و میزان تسلط ایشان بر درس تدریسی را تشخیص دهید. مزیت کلاسهای تدریس خصوصی که برای کلاسهای مدرسه و دانشگاه وجود ندارد همین است که اگر کلاسهای خصوصی و روش تدریس مدرس را پسند نکردید می توانید مدرس دیگری را به جای ایشان انتخاب نمائید.


دبیر ریاضی خوب، شماره تماس اساتید و مدرسین ریاضی خانم و آقا
با توجه به مطالب بالا، برای انتخاب یک مدرس و استاد خصوصی خوب لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) را مشاهده کنید و با توجه به سابقه کاری و رزومه تدریس مدرس، قیمت درخواستی مدرس، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان و ... بهترین مدرسی که فکر می کنید می تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند را انتخاب کنید.
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2835 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image