ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بهترین استفاده را داشته باشیم؟

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بهترین استفاده را داشته باشیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید و در زمینه نحوه استفاده بهتر و استفاده موثر از این کلاسها سوال دارید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای استفاده بهتر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، در مرحله اول باید این کلاسها را جدی بگیرید. به این معنی که هم در کلاس با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید و هم تمریناتی که به شما داده می شود را انجام دهید. فقط حضور در کلاس خصوصی ریاضی کافی نیست. باید کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک فرصت خوب ببینید و سعی کنید تمامی اشکالات خودتان را در این کلاسها برطرف نمائید.

این ذهنیت را نداشته باشید که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به تنهایی برای موفقیت در امتحان ریاضی و گرفتن نمره قبولی در این درس کافی است. اصلا این طور نیست. کلاسهای خصوصی ریاضی فقط کمک کننده است. ولی به هر حال یک فرصت بسیار خوبی برای یادگیری و آموزش عمقی و مفهومی درس ریاضی می باشد. سعی کنید از کلاسهای خصوصی ریاضی بیشترین و بهترین استفاده را ببرید ولی فکر نکنید کلاسهای تدریس خصوصی برای قبولی در امتحان کافی است.

کلاسهای خصوصی ریاضی در صورتیکه از طرف خود شما جدی گرفته شود برای آموزش بهتر درس ریاضی، آموزش مغهومی و عمقی ریاضی، گرفتن نمره خوب و حتی نمره 20 در درس ریاضی، کسب درصد بالا در ریاضیات کنکور، قبول شدن در المپیاد ریاضی و رفع اشکالات پایه ای ریاضی بسیار مفید است. البته ریاضی را بدون حل تمرین و مسئله نمی توان آموزش دید بنابراین در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی تمرین و مسئله هم حل کنید.



برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی کلیک کنید: مدرسین تدریس خصوصی ریاضی

اگر می خواهید از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی ریاضی بهترین استفاده را داشته باشید، از این کلاسها در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه استفاده کنید و نه به جای انها. البته اگر در طول ترم چند جلسه در کلاسهای اصلی خودتان غایب بوده اید می توانید برای جبران آن از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید. در کلاسهای اصلی خودتان جزوه یادداشت کنید و حضور فعال داشته باشید. جزوه کلاس اصلی منبع بسیار خوبی برای کلاس خصوصی ریاضی است.

بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان وقتی قرار است از کلاسهای خصوصی استفاده کنند، با اینکه در کلاسهای اصلی خودشان حاضر هستند با این وجود به درس گوش نمی دهند. شما این کار را انجام ندهید. اگر در کلاسهای اصلی خودتان 50 تا 60 درصد مبحث را هم متوجه شوید در کلاسهای خصوصی ریاضی کارتان خیلی راحت تر خواهد شد. در ضمن، شما که در کلاس درس حاضر هستید، حیف نیست وقت خودتان را تلف کنید؟ حداقل چیزی یاد بگیرید.

نکته دیگری که برای استفاده بهتر از کلاسهای خصوصی ریاضی مد نظر داشته باشید این است که کلاسهای خصوصی ریاضی را در طول ترم استفاده کنید. با برگزاری کلاسهای خصوصی در طول ترم فرصت بیشتری برای حل تمرین و مسئله دارید و درس را بهتر درک خواهید کرد. مطلبی که به تدریج و در طول زمان یاد گرفته شود بهتر جا می افتد و در امتحان هم بهتر می توانید از آن استفاده نمائید. با زمان بسیار کمی که در ایام امتحانات دارید درس را عمقی نمی توانید آموزش ببینید.



برای مشاهده لیست مدرسین کامل مدرسین ایران مدرس کلیک کنید: مدرسین تدریس خصوصی

اگر می خواهید کلاسهای خصوصی ریاضی بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد، باید به نسبت وضیت تحصیلی خودتان و هدفی که دارید زمان مناسبی برای شروع کلاسها و جلسات تدریس خصوصی و همچنین تعداد جلسات مناسبی در نظر بگیرید. اگر اشکالات پایه ای دارید و درس را اصلا بلد نیستید از همان اوایل ترم کلاسها را شروع کنید و تعداد جلسات زیادی را هماهنگ نمائید. اگر فقط اشکالات جزئی دارید در ایام امتحانات برای رفع اشکال چند جلسه کلاس خصوصی هم کفایت می کند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 715 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image