ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه و ریاضیات دانشگاهی

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه و ریاضیات دانشگاهی

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه در سایت ایران مدرس (همین سایت) به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است و ایران مدرس اساتید و مدرسین خصوصی ثبت نامی زیادی در زمینه آموزش خصوصی ریاضی دانشگاهی دارد.

برای مشاهده لیست مدرسینی که در سایت ایران مدرس (همین سایت) در زمینه اموزش خصوصی ریاضی دانشگاهی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه کلیک کنید. ریاضی دانشگاه شامل مواردی همچون ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه، ریاضیات مهندسی و ریاضی مهندسی پیشرفته، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی و .... است. در ایران مدرس برای هر کدام از دروس ذکر شده می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید (بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس معادلات دیفرانسیل و مدرس خصوصی محاسبات عددی کلیک نمائید). اگر مدرس و استاد ریاضی هستید و قصد دارید در زمینه آموزش خصوصی ریاضی دانشگاهی فعالیت کنید در همین سایت آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و.... در گوگل، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج خواهید دید. بنابراین اگر آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید، متقاضیان تدریس خصوصی از طریق جستجو در گوگل به راحتی آگهی شما را پیدا کرده و به سمت تبلیغات شما هدایت می شوند. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن از 28000 بازدید هم بیشتر شده است. برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و دروس دانشگاهی به صورت کلی، ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات شما است. ایران مدرس بیشترین مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس خصوصی را دارد (بیش از 17000 مدرس تا پاییز 96).

یکی از منابعی که در اکثر دانشگاههای ایران برای تدریس ریاضی دانشگاهی استفاده می شود، ریاضیات توماس است. کتاب ریاضیات توماس یکی از مهمترین مراجع برای درس ریاضیات عمومی رشته های مهندسی و پیش زمینه ریاضیات مهندسی می باشد که اکثر اساتید از روی این کتاب تدریس می نمایند. کتاب ریاضیات توماس با کیفیت بسیار عالی و با رسم شکل های رنگی و دقیق مفاهیم و فرمول های ریاضی را بطور گرافیکی برای دانشجویان توضیح می دهد. بخش اول ریاضیات توماس (جلد اول) معمولا به عنوان ریاضی عمومی 1 در دانشگاه تدریس می شود و شامل مباحث تکمیلی ریاضیات دبیرستان در زمینه حد و مشتق و خصوصا انتگرال گیری و روشهای مختلف انتگرال گیری است (برای دانلود جزوات آموزشی رایگان و فرمولهای مختلف انتگرال گیری بر روی عبارت انتگرال کلیک کنید). در ریاضی 1 دانشگاهی معمولا انتگرال ساده و روشهای مختلف بدست آوردن آن مانند روش جزء به جزء، تغییر متغیر و .... تدریس می شود و انتگرالهای دوگانه و سه گانه و مباحث مرتبط آنها بررسی نمی شود. در ریاضی عمومی 2 دانشگاه که معمولا جلد دوم ریاضیات توماس برای آن تدریس می شود، انتگرالهای دو گانه و سه گانه و انواع کاربردهای آنها ارائه می گردد. برای دانلود جزوات آموزشی در زمینه ریاضی دانشگاه بر روی لینک دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه کلیک نمائید.

سرفصلهای ریاضی عمومی 1 و ریاضی عمومی 2 در مقطع دانشگاه به ترتیب به صورت زیر است.

ریاضی 1 دانشگاهی: حد و پیوستگی، مشتق، توابع متعالی، چند کاربرد مشتق، انتگرال گیری، فنون انتگرال گیری، کاربرد انتگرال، مقاطع مخروطی ، خم پارامتری و خم قطبی، دنباله ، سری و سری توانی

ریاضی 2 دانشگاهی: بردار و هندسه تحلیلی در فضای سه بعدی، توابع برداری و خم، مشتق گیری جزئی، کاربرد مشتق جزئی، انتگرال چندگانه، میدان برداری، حساب برداری، معادله دیفرانسیل معمولی، اعداد مختلط، توابع مختلط، توابع پیوسته، انتگرال ریمان، به کار گیری میپل در حساب دیفرانسیل و انتگرال


برای موفقیت در ریاضیات دانشگاهی و گرفتن نمره خوب در این درس یک راهکار خوب شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی است. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اشکالات خودتان را برطرف نمائید و نمره خوبی در این درس بگیرید. همانطور که در سرفصلهای ارائه شده در بالا برای ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی مشخص است، فهمیدن و گرفتن نمره خوب در ریاضی عمومی دانشگاه بستگی زیادی به این دارد که در دوران دبیرستان ریاضی را چگونه خوانده اید و آیا مطالب ریاضی مقطع متوسطه را خوب بلد هستید یا نه. مطالبی مانند حد و مشتق و انتگرال گیری، کاربرد مشتق و انتگرال، توابع و .... در مقطع دبیرستان خوانده شده است. اگر شما این مطالب را به صورت پایه ای و خوب یاد گرفته باشید، مسلما در ریاضی دانشگاه هم کارتان راحت تر خواهد بود. اما اگر در درس ریاضی ضعف پایه ای داشته باشید برای قبولی در امتحان ریاضی دانشگاه با نمره خوب، باید این ضعفها را جبران نمائید. یک راهکار مناسب برای جبران این ضعفها و کاستی ها استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاه است (کلیک کنید: لیست مدرسین خصوصی ریاضی). در کلاسهایی که به صورت گروهی در دانشگاه برگزار می شود فرصت برای پرسیدن هر سوالی وجود ندارد. بنابراین با در کنار داشتن یک مدرس ریاضی خوب می توانید این درس را به صورت پایه ای آموزش ببینید. درس ریاضی در مقطع دانشگاه برای بسیاری از رشته ها از جمله رشته های علوم پایه مانند رشته ریاضی و فیزیک و رشته های فنی مهندسی مانند مهندسی مکانیک، برق، عمران و .... بسیار مهم است. در دروس رشته های فنی مهندسی در مقطع دانشگاه اکثر دروس شامل فرمولها و روابط پیچیده، انتگرال گیری، مشتق گیری، بدست آوردن حد، حل معادلات دیفرانسیل، استفاده از توابع مختلط و .... هستند و بنابراین آموزش خوب درس ریاضی برای دانشجویان این رشته ها بسیار مهم است. برای دانشجویان سایر رشته ها هم دانشجویان حداقل برای قبولی در درس ریاضی با نمره خوب و داشتن معدل بالا، لازم است ریاضی را خوب آموزش ببینند. کلاسهای تدریس ریاضی فرصت مناسبی برای آموزش بهتر درس ریاضی است.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای یادگیری بهتر درس ریاضی در مقطع دانشگاه و پاس کردن این درس با نمره خوب و قابل قبول، شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. البته در کنار ان دانشجویان باید در کلاسهای اصلی خودشان در دانشگاه هم شرکت کنند. جزوه ای که خود دانشجو در کلاس اصلی خودش یادداشت می کند بهترین منبع برای کلاسهای خصوصی است. اگر ریاضی را بلد هستید و فقط در بعضی از جاهای آن اشکال دارید خودتان در طول ترم درس را بخوانید و در ایام امتحانات برای رفع اشکال از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید. اگر درس را به صورت پایه ای بلد نیستید کلاسهای خصوصی ریاضی ار در طول ترم برگزار کنید و اجازه ندهید مطالعه و یادگیری درس برای ایام امتحانات باقی بماند. در طول ترم برای درس ریاضی تمرین و مسئله حل کنید و روابط و فرمولها و نحوه کاربرد آنها در مسائل را یاد بگیرید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 761 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image