ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی - سایت مدرسین مکالمه زبان

آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی - سایت مدرسین مکالمه زبان

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی به ارائه خدمات نیاز دارید .... اگر می خواهید لیست کامل مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی را در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز و .... را مشاهده کنید .... اگر قصد دارید مکالمه زبان را بهتر و سریعتر و در زمان بسیار کمی یاد بگیرید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی و مدرسین زبان در سایت ایران مدرس (همین سایت) بر روی عبارت زیر کلیک نمائید.



آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی



در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانید مکالمه زبان را با کیفیت بهتر و در زمان کمتری یاد بگیرید. اگر برای کار و تجارت خودتان لازم است مکالمه زبان را زودتر یاد بگیرید و یا در مصاحبه ای قصد شرکت دارید و بلد بودن مکالمه زبان برای شما مهم است، در هر صورت استفاده از کلاسهای آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی می تواند بسیار مفید و موثر باشد. در کلاسهای خصوصی مکالمه زبان فرصت بیشتری برای تمرین مکالمه دارید. در کلاسهای آموزشگاههای زبان 10 یا 15 نفر حضور دارند و در نتیجه به نسبت کلاس خصوصی زمان کمتری برای هر نفر وجود دارد تا حرف بزند و تمرین کند. مطلب دیگری که وجود دارد این است که در کلاسهای خصوصی مکالمه سطح کلاس دقیقا متناسب با سطح دانسته های خود شما تنظیم خواهد شد. یعنی اگر در مکالمه زبان ضعیف باشید مدرس از موارد ابتدایی تر شروع می کند و اگر سطح بالاتری دارید مدرس شما هم مطالب پیشرفته تری را ارائه می دهد. به این ترتیب کلاس کاملا برای شما مفید خواهد بود. در کلاسهای آموزش مکالمه که در اموزشگاهها برگزار می شود سطح کلاس به صورت کلی تعیین می شود. اگر شما در مکالمه زبان ضعیف باشید ممکن است مطالبی که در کلاس ارائه می شود برای شما قابل فهم نباشد و اگر سطح کلاس به نسبت دانسته های شما پایینتر باشد، مطالبی که ارائه می شود برای شما خسته کننده خواهد بود.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم را هم بخوانید.

چگونه مکالمه زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیریم؟ برای آموزش و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و اموزش مکالمه در زمان کمتر راهکارهای زیادی وجود دارد. باید در طول زمان و به صورت پیوسته تمرین کنید. برای آموزش زبان و مکالمه زبان در کل یادگیری در طول زمان به نسبت حالتی که به صورت مقطعی تمرین کنید و بعد ان را کنار بگذارید بهتر جواب می دهد. باید سعی کنید زبان انگلیسی را وارد زندگی خودتان بکنید و فقط به این شکل نباشد که روزی یکی دو ساعت در کلاسهای خصوصی و یا گروهی مکالمه شرکت کنید. همانطور که می دانید افرادی که به کشورهای انگلیسی زبان سفر می کنند، زبان انگلیسی را خیلی سریعتر از حالتی که در ایران به اموزشگاه بروند یاد می گیرند. در بسیاری از اوقات این افراد در طول 5 یا 6 ماه بسیار خوب مکالمه زبان را یاد می گیرند. به نظر شما دلیل آن چیست؟ خوب این افراد در محیطی قرار می گیرند که در بسیاری از اوقات با زبان انگلیسی درگیر هستند و مجبورند که انگلیسی حرف بزند. در تاکسی، در فروشگاه، در ادارات و هر جای دیگری که می روند انگار تمرینی برای مکالمه زبان انگلیسی آنهاست. شما نیز علاوه بر شرکت در کلاسهای خصوصی مکالمه زبان و کلاسهای گروهی آموزشگاهها و جلسات بحث آزاد و .... باید تلاش کنید در سایر اوقات هم تا جایی که ممکن است شرایطی را فراهم کنید که برای مکالمه زبان شما تمرینی باشد. حین رانندگی به موسیقی زبان انگلیسی و یا رادیو زبان انگلیسی گوش دهید. با دوستانتان در مسیر رسیدن به کلاس زبان انگلیسی حرف بزنید. فیلم ها و اخبار انگلیسی تماشا کنید و در کل از هر راهکاری برای یادگیری بهتر زبان استفاده کنید. در کلاسهای گروهی زبان سعی کنید بیشتر حرف بزنید و در کلاسهای خصوصی مکالمه زبان هم هر جلسه موضوعی را انتخاب کنید و در مورد آن 10 دقیقه حرف بزنید. می توانید داستان انگلیسی بخوانید و در کلاسهای خصوصی و یا گروهی مکالمه خلاصه آن را ارائه کنید و به سوالاتی که بقیه یا معلم زبان شما می پرسد پاسخ دهید.


قیمت کلاسهای آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی چقدر است؟ قیمت کلاسهای خصوصی آموزش زبان انگلیسی به عوامل زیادی بستگی دارد. مدرسین با سابقه و با تجربه معمولا قیمتهای بالاتری برای کلاسهای خصوصی زبان و مکالمه زبان درخواست می کنند. قیمت کلاسهای خصوصی زبان به شهر محل تدریس هم بستگی دارد. در شهرهای بزرگ مانند تهران و اصفهان و مشهد و تبریز و .... نرخ کلاسها بالاتر است. در شهرهای کوچکتر معمولا مدرسین هزینه های پایینتری را درخواست می کنند. اگر تعداد جلسات بیشتری برای آموزش خصوصی مکالمه زبان نیاز داشته باشید، چون در کل به نفع مدرس است، قیمتهای پایینتری برای هر جلسه به شما خواهند گفت. محل برگزاری کلاس زبان، اینکه کلاس در آموزشگاه برگزار گردد و یا در منزل، هم بر روی قیمت جلسات موثر است. در کل می توان گفت در سال 96 هزینه کلاسهای خصوصی زبان و مکالمه زبان بین 20 تا 80 هزار تومان برای یک جلسه است. بعضی از مدرسین به صورت تضمینی کار می کنند و قیمتهای بالاتری را هم مطالبه می نمایند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی – تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب

برای آموزش خصوصی مکالمه زبان چند جلسه لازم است؟ در کل تعداد جلسات لازم برای آموزش خصوصی زبان انگلیسی به وضعیت کنونی شما بستگی دارد. اینکه چقدر زبان بلد هستید تعیین می کند که تا یادگیری بهتر چند جلسه لازم دارید. در ضمن، ممکن است شما برای هدف خاصی بخواهید در زمینه مشخصی مکالمه زبان را یاد بگیرید. مثلا بخواهید فقط مکالمات مرتبط با خرید و فروش کالا و خدمات را یاد بگیرید و یا شاید قرار است در یک کنفرانس علمی و در زمینه خاصی قرار است حرف بزنید و می خواهید برای این هدف آماده شوید. در این مثالهایی که زده شد تعداد جلسات کمتری لازم دارید. چون محدوده مکالمات محدودتر می شود و در نتیجه زودتر می توانید بر آن مسلط شوید. در کل اگر خودتان زبان را در حد متوسط بلد باشید با برگزاری 20 یا 30 جلسه کلاس خصوصی زبان می توانید حرف بزنید و تا حدی برمکالمه مسلط شوید. البته همانطور که گفته شد به خودتان و وقتی که برای آموزش زبان در نظر می گیرید هم بستگی دارد. در بین جلسات آموزش خصوصی مکالمه زبان هر چه بیشتر وقت بذارید مسلط تر خواهید شد و پیشرفت شما هم سریعتر خواهد بود.

چه مطالب آموزشی ای برای یادگیری مکالمه زبان وجود دارد؟ برای یادگیری بهتر زبان انگلسیی و مکالمه زبان تا جایی که می توانید گوش دادن را تمرین کنید. سعی کنید اخبار و فیلم و موسیقی و .... را به زبان انگلیسی گوش دهید. هر چه بیشتر گوش دهید بهتر است. از کلاسهای خصوصی آموزش مکالمه زبان استفاده نمائید. در کلاسهای گروهی آموزشگاهها شرکت کنید. گرامر زبان را تمرین کنید (دانلود رایگان: جزوات عالی آموزش گرامر زبان). در کلاسهای بحث آزاد که معمولا در آموزشگاهها به صورت رایگان برگزار می شود شرکت کنید. در همین سایت به صورت محدود مطالبی در زمینه آموزش مکالمه زبان ارائه شده است. (کلیک کنید : آموزش مکالمه زبان). درک مطلبها را در کتابهای زبان بخوانید و خوب برای خودتان تشریح کنید. با استفاده از کتابهای آموزش زبان مانند کتاب آموزش 504 لغت دایره لغات و کلماتی که بلد هستید را افزایش دهید. با توریست هایی که می بینید حرف بزنید و انگلیسی خودتان را تقویت نمائید و ....



پیشنهاد می کنیم مقاله کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری مکالمه و گرامر زبان را هم بخوانید.

چگونه در زمینه آموزش خصوصی مکالمه زبان فعالیت کنیم؟ اگر مدرس زبان هستید و قصد دارید در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش زبان فعالیت داشته باشید، بهترین راهکاری که برای جذب شاگرد وجود دارد این است که در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است، آگهی تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در زمینه آموزش مکالمه زبان و یا هر زمینه دیگری در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نامی در زمینه آموزش زبان انگلیسی و سایر دروس دارد. بیشترین تعداد مدرس ثبت نامی به نسبت هر سایت دیگری را در سایت ایران مدرس می توانید مشاهده کنید. ایران مدرس پربیننده ترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی و آموزش ایران هم می باشد. در طول ترم بازدید متوسط ان حدود 15000 بازدید در روز است و در ایام امتحانات به نزدیک 30000 بازدید در روز هم می رسد. به این ترتیب اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان و یا هر زمینه دیگری در این وب سایت آگهی ثبت کنید، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم کرده است و در آن بیش از 10000 مطلب آموزشی، سوال امتحانی، جزوات آموزش گرامر زبان، تست کنکور زبان و .... ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه اموزش خصوصی مکالمه زبان فعالیت داشته باشید فرصت درج آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید (مطالعه کنید: ثبت تبلیغ تدریس خصوصی و کسب درامد از کار تدریس). در عین حال برای مطالعه در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی و .... می توانید این مقاله را مطالعه نمائید.

با توجه به مطالب ارائه شده برای آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی می توانید مدرس مورد نظر خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) پیدا کنید. در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی مکالمه، خودتان هم باید محیطی را برای اموزش خودتان فراهم نمائید و از هر فرصت و وسیله ای برای آموزش و یادگیری سریعتر استفاده کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 670 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image