ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی راهکاری عالی برای قبولی در امتحانات با نمره عالی

تدریس خصوصی راهکاری عالی برای قبولی در امتحانات با نمره عالی

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در امتحانات با نمره خوب و حتی با نمره عالی قبول شوید ....

اگر قصد دارید امتحانات شهریور، خرداد و یا دی ماه را با موفقیت پشت سر بگذارید ....

چنانچه در ترمهای قبل عملکرد خیلی خوبی نداشته اید و نمرات شما در امتحانات خیلی قابل قبول نبوده است ولی قصد دارید در این ترم و ترمهای آینده بسیار عالی عمل کنید ....

در هر صورت، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی را برای موفقیت در امتحانات به عنوان یک راهکار خوب مد نظر داشته باشید.

شرکت در جلسات تدریس خصوصی می تواند روش خوبی باشد که موفق تر از همیشه در امتحانات با نمره خوب قبول شوید.

برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.


در هر سطح تحصیلی ای که قرار دارید شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی برای پیشرفت در تحصیل نسبت به وضعیت موجود کنونی خودتان می تواند مفید و موثر باشد. اگر در حال حاضر در قبول شدن در امتحانات مشکل دارید و در ترمهای قبل بعضی از دروس را افتاده اید، با شرکت در کلاسهای خصوصی می توانید این روند را تغییر دهید و خیلی خوب از پس پاس کردن درسها برآئید. اگر در سطح تحصیلی متوسطی قرار دارید و در پاس کردن درسها مشکل خاصی ندارید، با شرکت در کلاسهای خصوصی می توانید به یکی از دانش اموزان و دانشجویان برتر کلاس خودتان تبدیل شوید. و اگر خودتان در سطح تحصیلی خوبی قرار دارید با استفاده از تجربه و سابقه مدرسین مجرب می توانید شاگرد اول کلاس شوید. به هرحال، در هر شرایطی شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی مفید و موثر است ( مطالعه کنید: توصیه هایی برای امتحانات، توصیه های قبولی در امتحان).

ذهنیتی که شاید برای کلاسهای تدریس خصوصی وجود دارد این است که فقط دانش آموزان و دانشجویان تنبل از این کلاسها استفاده می کنند. هر چند تعداد بیشتری از افراد متقاضی تدریس خصوصی در درس های خودشان ضعیف هستند و از کلاسهای خصوصی برای قبولی در امتحانات استفاده می کنند ولی به هر حال، هر شخصی به تناسب شرایط می تواند از جلسات تدریس خصوصی استفاده نماید. ممکن است دانش آموز و یا دانشجویی از لحاظ درسی متوسط و یا حتی قوی باشد ولی نتوانسته باشد در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه شرکت نماید. در این حالت هم می توان از کلاسهای خصوصی برای یادگیری درس و موفقیت و قبولی در امتحان با نمره خوب استفاده نمود. یا در حالتی که هدف این است که به نسبت وضعیت موجود پیشرفت قابل توجهی در نمرات امتحان و معدل ایجاد شود باز هم کلاسهای تدریس خصوصی موثر است (مطالعه کنید: چگونه خوب امتحان بدهیم؟).

با توجه به مطالب گفته شده، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی راهکاری عالی برای قبولی در امتحانات با نمره عالی و حتی گرفتن نمره 20 در امتحان است. ولی نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که اولا به هوای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. کلاسهای تدریس خصوصی در کنار کلاسهای اصلی خودتان مفید است و نه به جای آن. دوما کلاسهای تدریس خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در این حالت هم ریسک کار بیشتر می شود و هم قیمت کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات بالاتر است. ثالثا در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید و درسها را مرور نمائید. مدرس خصوصی شما قرار نیست به جای شما امتحان بدهد. اگر می خواهید در امتحانات نمره خوبی بگیرید حتما تلاش خودتان هم لازم است ( مطالعه کنید: رمز موفقیت در درس خواندن چیست).

با توجه به مواردی که در بالا گفته شده، برای قبولی در امتحانات و گرفتن نمره خوب و قبول شدن در امتحانات بهتر است کلاسهای خصوصی در طول ترم برگزار گردد. ولی آیا کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات هیچ فایده ای ندارد؟ خیر اینطور نیست. بحث این است که همه ی مطالب را برای ایام امتحانات باقی نگذارید. کل درسها را نمی توان در یکی دو هفته برگزاری امتحانات خواند و نمره خوبی هم گرفت. باید در طول ترم درس بخوانید. مطلبی که در طول ترم و با در اختیار داشتن زمان کافی یاد می گیرید بیشتر در ذهن شما باقی می ماند و بازدهی بیشتری هم در امتحان خواهد داشت. در ایام امتحانات استرس دارید. کم و زیاد این استرس وجود دارد. بنابراین عمقی نمی توانید درس بخوانید. سعی می کنید خیلی سریع درس را به پایان برسانید. اما اگر قبلا در طول ترم درس را خوانده باشید، در ایام امتحانات هم کار شما راحتتر خواهد بود. خصوصا برای دروس مانند ریاضی، فیزیک و شیمی خواندن درس در طول ترم لازم و ضروری است ( مطالعه کنید: راهکارهای عملی و کاربردی برای موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه).

در ایام امتحانات از کلاسهای تدریس خصوصی و شرکت در جلسات خصوصی به گونه ای دیگر می توانید استفاده کنید. در این ایام می توانید برای رفع اشکال در کلاسهای خصوصی شرکت نمائید. همانطور که می دانید در ایام امتحانات به مدرس و استاد خودتان دسترسی ندارید. اگر سوال یا اشکالی داشته باشید و یا بخشی از درس را خوب یاد نگرفته باشید، بهترین راهکار این است که یک مدرس خصوصی خوب در کنار خودتان داشته باشید و اشکالات و سوالات را از ایشان بپرسید. در ایام امتحانات، برای گرفتن بهترین نتیجه و قبولی با نمره خوب، می توانید در جلسات تدریس خصوصی درس را جمع بندی کنید. با مدرس خصوصی خودتان یک مرور سریع روی مطالب داشته باشید و مهمترین نکات را یاد اوری نمائید. در این ایام همچنین می توانید در کلاسهای خصوصی نمونه سوالات امتحانی حل کنید و تسلط خودتان بر مطالب را افزایش دهید ( مطالعه کنید: 7 راهکار برای موفقیت در امتحانات).

به عنوان جمع بندی می توان گفت، اگر قصد دارید در امتحانات با نمره خوب قبول شوید استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک راهکار خوب مد نظر قرار دهید. البته همواره تلاش و کوشش خودتان لازم است و در کنار شرکت در کلاسهای اصلی مدرسه و دانشگاه و کلاسهای تدریس خصوصی باید مطالعه و مرور و حل تمرین و مسئله خودتان را هم داشته باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image