ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی توصیه هایی برای امتحانات، توصیه های قبولی در امتحان

توصیه هایی برای امتحانات، توصیه های قبولی در امتحان

به اشتراک گذاری

در این بخش توصیه هایی برای امتحانات و قبولی و موفقیت در امتحانات ارائه شده است. اگر می خواهید در امتحان ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زیست، زبان، ادبیات، دروس دانشگاهی و یا هر درس دیگری موفق عمل کنید، توصیه های زیر را مد نظر داشته باشید.

1- برای موفقیت در امتحانات سعی کنید خواندن دروس را برای ایام امتحانات باقی نگذارید. اگر می خواهید نمرات خوبی بگیرید و معدل بالا داشته باشید و در کنار آن درسها را عمقی یاد بگیرید در طول ترم درس بخوانید و مطالعه دروس را برای ایام امتحانات باقی نگذارید.

2- حضور کامل و فعال در کلاسهای مدرسه و یا دانشگاه هم برای موفقیت در امتحانات بسیار مهم است. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه درس را بهتر یاد می گیرید و با سوال و جوابهایی که انجام می شود نکات مهم را آموزش خواهید دید. در کلاسها غیبت نکنید.

3- در کلاسهای مدرسه و دانشگاه جزوه یادداشت نمائید. یکی از توصیه های خوب برای موفقیت در امتحانات همین است. اگر جزوه یادداشت نمائید هم در کلاس حواستان جمع تر است و هم در ایام امتحانات منبع خوبی برای مطالعه دارید.

4- بعد از کلاسهای مدرسه و یا کلاسهای خصوصی حتما درس را مرور نمائید. مثالهایی که در کلاس بررسی شده است را دوباره حل کنید و مطالبی که ارائه شده است را دوباره مرور نمائید. اشکالاتی که حین مرور پیش می آید را یادداشت نمائید تا بعدا بپرسید.

5- مهمترین و بهترین توصیه برای موفق شدن در امتحانات و قبولی در امتحان میان ترم و پایان ترم این است که در طول ترم درس بخوانید. با یک برنامه ریزی منظم پیش بروید و در طول ترم در کنار تفریح و کارهای دیگر درس هم بخوانید. همه ی دروس را برای ایام امتحانات باقی نگذارید.


6- اگر در بعضی از دروس مانند ریاضی و فیزیک و یا زبان و عربی و .... اشکالات پایه ای دارید از کلاسهای تدریس خصوصی برای رفع اشکال استفاده نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری دروس بسیار مفید است. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

7- برای قبولی در امتحان و موفقیت در امتحانات خواندن کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. تا کتاب اصلی خودتان را مطالعه نکرده اید سراغ کتابهای کمک درسی نروید. کتاب اصلی و جزوه ای که در کلاس یادداشت کرده اید بهترین منابع برای مطالعه هستند.

8- برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و .... حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. در ضمن این دروس برای آموزش به زمان زیادی نیاز دارند. بنابراین تلاش کنید در طول ترم این درسها را بخوانید و به اندازه کافی تمرین و مسئله حل نمائید.

9- در همین سایت (ایران مدرس) در قالب مقالات آموزشی توصیه های دیگری برای موفقیت و قبولی در امتحانات ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقالات .... و ..... در این زمینه مفید و موثر است.

10- اگر می خواهید واقعا در امتحانات نتیجه بگیرید یکی از بهترین توصیه ها و یا شاید بهترین توصیه تلاش و پشتکار خودتان است. برنامه ریزی داشته باشید و با برنامه پیش بروید. با انگیزه ی بالا درس بخوانید و برای موفقیت در تحصیل تلاش کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 428 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image