ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تدریس خصوصی کنیم و پول دربیاوریم؟

چگونه تدریس خصوصی کنیم و پول دربیاوریم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و راهکارهای جذب شاگرد برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و یا گسترش کار در زمینه تدریس و کسب درآمد و پول درآوردن از تدریس خصوصی مطالبی ارائه شده است. اگر می خواهید فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی را شروع کنید و یا تعداد شاگردهای بیشتری جذب نمائید، ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در زمینه های مختلفی باید خوب عمل کنید تا موفق شوید. در مرحله اول باید شاگردهایی داشته باشید. باید روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی را بدانید و اجرا کنید. اگر در ابتدای کار تعداد شاگردهای کمی داشتید نباید نا امید شوید و با مداومت باید ادامه دهید. در مرحله بعد باید در زمینه تدریس خصوصی خوب و موفق عمل کنید. باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید به گونه ای که عالی تدریس کنید و با ارائه برنامه ریزی و مشاوره مناسب به شاگردانتان در نهایت آنها را به نتیجه مورد نظرشان برسانید. در نهایت باید قیمت گذاری مناسب انجام دهید به گونه ای که هم هزینه کلاسهای برای شاگردهایتان مناسب باشد و هم خود شما به درآمد خوبی برسید. دروس تدریسی خودتان را هم باید خوب و مناسب انتخاب کنید. دروسی را انتخاب نمائید که خودتان به آنها علاقه دارید و این دروس را خوب تدریس می کنید. البته دروس تدریسی شما باید پرمتقاضی هم باشد و افرادی باشند که تقاضای تدریس خصوصی این دروس را داشته باشند. برای تبدیل شدن به یک مدرس موفق و کسب درامد بالا از کار تدریس خصوصی باید در هر کدام از زمینه های ذکر شده خوب عمل کنید. مهمترین جنبه ها برای موفقیت در تدریس خصوصی، موفقیت در جذب شاگرد و حفظ شاگرد خصوصی است.



مطالعه مقاله آیا با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توان از شغلهای کارمندی درآمد بالاتری کسب کرد؟ هم مفید است.

روش های کاملا متفاوتی برای جذب شاگرد خصوصی وجود دارد. مطالعه این مقاله در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد و مزایا و معایب هر کدام و انتخاب بهترین روشهای پیدا کردن شاگرد خصوصی کاملا موثر است. اگر بتوانید تعداد شاگردهای بالایی داشته باشید و خوب شاگرد جذب کنید، نصف راه را رفته اید. ولی به هر حال موارد دیگری هم مهم هستند. برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید، برای خودتان وبلاگ و یا سایت داشته باشید، تراکت توزیع نمائید، با همکارانتان در ارتباط باشید و از آنها شاگرد بگیرید، به شاگردهای فعلی خودتان بگویید به شما شاگرد معرفی کنند (دوستان و همکلاسی هایشان)، در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند همین سایت: ایران مدرس تبلیغ کنید و یا روشهای دیگری را امتحان نمائید. ترکیبی از روشهای مختلف را امتحان کنید و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. در همین سایت (ایران مدرس) که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد هم می توانید ثبت نام کنید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نمائید) و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی در هر جای ایران آگهی شما را خواهند دید و به صورت مستقیم با خود شما تماس خواهند گرفت. برای شروع و یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و پول درآوردن از تدریس، ثبت اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین راهکار است.



پول درآوردن از تدریس


ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. ساکن تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و یا هر جای ایران که هستید، با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب کنید. بعد از جذب شاگرد باید تلاش کنید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. شاید تعجب کنید، ولی بسیاری از کلاسهای تدریس خصوصی بیش از 1 جلسه طول نمی کشد. دانش آموز یا دانشجو بعد از همان جلسه اول چون نحوه تدریس مدرس خصوصی را نمی پسندد، به هر بهانه ای که شده از ادامه کلاسهای امتناع می روزد و کلاسها تمام می شود. اگر می خواهید این اتفاق برای شما نیافتد، بعد از جذب شاگرد باید سعی کنید اولا رد جلسه اول تدریس خصوصی عالی عمل کنید و حتی از معیارهای همیشگی خودتان هم بهتر باشید و در ادامه تلاش کنید تا بقیه جلسات هم مفید و موثر باشد و در نهایت شاگردهایتان را به نتیجه برسانید. افراد زیادی می خواهند در زمینه کار تدریس فعالیت داشته باشند و متقاضی برای کار تدریس بسیار زیاد است. اگر عالی نباشید به سرعت شخص دیگری جایگزین شما خواهد شد. حتی باید یک مرحله جلوتر بروید و منحصر به فرد شوید. هر چه جایگزین کردن شما سخت تر باشد و شاگردهایتان حاضر نباشند که با مدرس دیگری به جز شما کار کنند، درآمد شما از تدریس خصوصی بیشتر خواهد شد. به این ترتیب حتی اگر به مرور قیمت کلاسهای خصوصی را بیشتر کنید باز هم با شما کلاس بر می دارند.



مطالعه مقاله چگونه از کار و شغل تدریس خصوصی پول بیشتری بدست بیاوریم؟ را هم پیشنهاد می کنیم.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و پول درآوردن از کار تدریس، در مرحله اول با روشهای مختلف باید خوب شاگرد جذب کنید و در ادامه با ارائه یک تدریس خوب و منحصر به فرد شاگردهایتان را حفظ کتید و درآمد بالایی از تدریس خصوصی بدست آورید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 770 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image