ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله آموزش زبان تدریس خصوصی ielts تضمینی، بهترین استاد آیلتس و تافل

تدریس خصوصی ielts تضمینی، بهترین استاد آیلتس و تافل

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید از خدمات تدریس خصوصی ielts تضمینی استفاده کنید و لیست بهترین مدرسن فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی آیلتس و تافل را مشاهده نمائید ....  اگر برای موفقیت در آزمون آیلتس در جستجوی بهترین استاد آیلتس و معلم خوب آيلتس و تافل هستید .....

اگر در زمینه قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی زبان و هزینه تدریس خصوصی آیلتس توسط استاد آيلتس مجرب و باسابقه سوال دارید .... اگر قصد دارید از کلاسهای آیلتس تضمینی 7 بدون آزمون، کلاسهای تدریس خصوصی تافل و .... استفاده نمائید و در جستجوی استاد خوب آیلتس و تافل هستید .... در هر صورت، برای مشاهده لیست کامل و لیست بهترین اساتید فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی آیلتس و تافل بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



تدریس خصوصی آیلتس

تدریس خصوصی تافل



با کلیک بر روی عبارتهای بالا لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی آیلتس و تافل را خواهید دید. با توجه به رزومه مدرسین و سابقه کاری که مدرسین در متن آگهی تدریس خودشان ثبت نموده اند، می توانید بهترین استاد و مدرس تافل یا آیلتس که مد نظرتان است را انتخاب کنید. بعضی از مدرسین در متن آگهی تدریس خودشان عبارت تضمینی را ذکر نموده اند. اگر تضمینی بودن کلاسها برای شما مهم است با این اساتید تماس بگیرید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت زیر کلیک نمائید.



تدریس خصوصی زبان انگلیسی



اطلاعات تکمیلی در باره آزمونهای آیلتس و تافل: IELTS معیاری است جهت سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاصی که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان درس بخوانند، کار کنند و یا به آن کشورها مهاجرت نمایند. امتحان IELTS با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می‌شود. این امتحان از بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین‌المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان پیروی می‌کند و چهار توانائی Writing،Reading،Listening و Speaking را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. بسیاری از دانشگاه‌ها در کشورهای مختلفی همچون کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند و آمریکا امتحان IELTS را به رسمیت می‌شناسند. همچنین جهت مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند، داشتن مدرک IELTS الزامی است. این امتحان در بیش از ۲۷۰ مرکز امتحانی واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می‌گردد. شرکت کنندگان در امتحان IELTS به طیف وسیعی از سوالات بسیار ساده تا بسیار مشکل پاسخ می‌دهند. نمرهٔ هر بخش از امتحان بین صفر تا ۹ می‌باشد. نمرهٔ کلی امتحان با معدل گیری از نمره چهار بخش امتحان محاسبه می‌گردد. در کارنامه IELTS، علاوه بر نمره کلی، نمره هر بخش بطور جداگانه ذکر می‌شود. (منبع: ویکی پدیا)



پیشنهاد می شود مقاله بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS را هم بخوانید.

شرکت در آزمون آیلتس راهگشای فرصت های بسیاری است. مدرک آیلتس برای زندگی، تحصیل و کار در ۱۳۵ کشور جهان به کار می آید. بیش از ۸۰۰۰ سازمان، شامل موسسات دولتی، آموزشی و شغلی - از جمله بیش از ۳۰۰۰ موسسه و دوره آموزشی در ایالات متحده آمریکا - پذیرای مدرک آیلتس هستند. همچنین مدرک آیلتس در کشورهایی که در امور مهاجرین از آن استفاده می کنند، تنها مدرک مورد قبول برای مهاجرت به حساب می آید. آزمون آیلتس طراحی شده است تا به شما کمک کند از زبان انگلیسی در زندگی جدید خود خارج از ایران استفاده کنید. در زمانی کمتر از سه ساعت، این آزمون مهارت‌های شما را در گوش دادن، خواندن، نوشتن و مکالمه می سنجد. بهترین روش برای سنجش مهارت‌های مکالمه، صحبت رو در روست و آیلتس یکی از شناخته‌شده‌ترین آزمون‌هایی است که از روش مکالمه رو در رو برای سنجش مهارت‌های ارتباطی استفاده می کند. (منبع: britishcouncil.org)

نمره قبولی آزمون آیلتس: در آزمون آیلتس هیچ حد نصابی برای قبولی وجود ندارد، بلکه مؤسسات و دانشگاههای مختلف حد نصاب مورد قبول خود را دارند.* بطور کلی 9 نمره یا band در نظر گرفته شده است که در آن نمره 9 عالی، نمره 7 خوب، نمره 5 متوسط و نمره 3 به پایین ضعیف محسوب می‌شود. در زیر band های مختلف این آزمون بیان شده است:

 

 4  Limited user



 3  Extremely limited user



 2  Intermittent user



 1  Non user



 0  Did not attempt the test

 

 9  Expert user



 8  Very good user



 7  Good user



 6  Competent user



 5  Modest user



مطالعه مقاله تدریس خصوصی تافل و آیلتس تضمینی در تهران هم مفید است.

(عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی ielts تضمینی، بهترین استاد آیلتس و تافل، مدرس خوب تافل، بهترین مدرسین آزمون آیلتس)

  *بیشتر دانشگاهها حداقل نمره کلی 6.5 را می خواهند به شرطی که نمره هر بخش از 6 کمتر نباشد (البته این قاعده کلی است و هر دانشگاه شرایط خاص خود را دارد). (منبع: http://www.zabanamoozan.com)

تافل (به انگلیسی: TOEFL) که برگرفته از سرواژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان زبان بیگانه است، آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط مؤسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و مؤسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان[مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند. (معنی: ویکی پدیا)

 تافل کتبی و کامپيوتری: از سال 1968 تا 1998، آزمون تافل فقط به صورت کتبي برگزار مي‌شد. شرکت کنندگان پاسخ‌هايشان را روي يک برگه با مداد علامت مي‌زدند. در سال 1998 ETC كه آزمون تافل را تهيه مي‌کند و Sylvan Learning Systems که برگزاری نسخه کامپيوتري تافل را بر عهده دارد، براي اولين بار اين آزمون را به صورت کامپيوتري عرضه کردند. علاوه بر اين دو نسخه (کتبی و کامپیوتری)، قرار است يک آزمون کاملاً جديد نيز در آينده نزديک ارائه شود. اين آزمون جديد تفاوتهاي زيادي با دو نسخه موجود خواهد داشت. از آن جمله مي‌توان به اضافه شدن بخش «Speaking» اشاره كرد. از آنجايي که اين بخش تاکنون در تافل مورد سنجش قرار نگرفته است، مي‌توانيم انتظار تغييرات بزرگي را در ساختار اين آزمون داشته باشيم. (منبع: http://www.zabanamoozan.com)

 آزمون تافل اينترنتي (iBT) بخش جديدی با عنوان  Speaking دارد و بخش ساختار (Structure) که در آزمونهای کتبی و کامپيوتری وجود داشت، حذف شده است. گرامر به صورت غيرمستقيم در بخشهای ديگر اين آزمون مورد سنجش قرار می گيرد. سخنرانی‌ها و گفتگوها در بخش Listening طولانی‌تر شده‌اند و خلاصه نويسی (note taking) نيز ديگر مجاز می‌باشد. در بخش درک مطلب (Reading)، نوع سؤالات متنوع‌تر شده و به عنوان مثال از شرکت کنندگان خواسته می‌شود اطلاعات را طبقه‌بندی کنند و يا جدولی را پر کنند. تايپ کردن هم در بخش نوشتاری الزامی است. (منبع: http://www.ielts-center.com)



این مقاله را هم مطالعه نمائید: آزمونهای تافل TOEFL و آیلتس IELTS

 تافل آزمونی است که توانایی داوطلب را در درک و کاربرد زبان انگلیسی با لهجه‌ی امریکایی می سنجد اما در آزمون آیلتس، انگلیسی به عنوان زبان بین المللی سنجیده می شود و بنابراین به عنوان مثال، در قسمت سنجش مهارت شنیدن از لهجه های مختلف انگلیسی استفاده می شود و نه فقط یک لهجه خاص. آیا این آزمون ها فقط برای تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان است؟ در بیشتر موارد بلی، اما برای موارد دیگری مانند مهاجرت به کشورهای کانادا و استرالیا آزمون آیلتس ضروری است و برای دریافت بورسیه های تحصیلی، استخدام در مراکز دولتی و یا شرکت های بازرگانی ممکن است کسب حد نصاب امتیاز در تافل از شما خواسته شود. (منبع: http://daneshjooonline.com)

از سال 1963 امتحان تافل به عنوان ابزاری برای آزمون اطلاعات انگلیسی از سوی اكثر دانشگاه‏ها و مراكز آموزش عالی و كمیته‏ها و انجمن‏های علمی و مراكز كاریابی  برای تحصیلكردگان دانشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

در كشورهای انگلیس زبان برای پذیرش دانشجویان، گذراندن دوره تافل و موفقیت در این امتحان به عنوان یك پیش‏شرط اصلی می‏باشد.

هم اكنون در كشور ما هم این امتحان و مشابه آن (MCHE) به عنوان پیش‏شرط شركت در امتحاات دورة دكتری (Ph. D) مطرح شده است و برای شركت در امتحانات ورودی دكتری، ارایه مدرك قبولی زبان امری الزامی است.

* در حال حاضر چند نوع آزمون تافل در سطح جهان برگزار می‏شود؟

ـ در حال حاضر آزمون تافل به سه روش زیر برگزار می‏شود.

1-   روش كاغذ و قلم

2-   روش كامپیوتری

3-   روش آزمون كلی كه در مؤسسات برگزار می‏شود.

(منبع: تبیان)

گردآوری: ایران مدرس


آمار بازدید: 1309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image