ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی در تابستان و آموزش عمقی تر ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی در تابستان و آموزش عمقی تر ریاضی

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در تابستان می توانید پایه ریاضی خودتان را تقویت کنید و درس ریاضی را بهتر و عمقی تر یاد بگیرید. فصل تابستان فرصت بسیار خوبی برای آموزش بهتر درس ریاضی و آمادگی برای کسب نمرات عالی در این درس در ترمهای آینده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی در تابستان و تقویت پایه درسی

درس ریاضی یک از دروس بسیار مهم از ابتدایی تا دانشگاه است. اگر دانش آموزی در مقطع ابتدایی و متوسطه ریاضی را خوب یاد بگیرد در مقاطع تحصیلی بالاتر هم کارش راحت تر خواهد بود. برای یادگیری بهتر ریاضی کارهای مختلفی می توان انجام داد. از جمله روشهای کاربردی و مفید برای تقویت پایه ریاضی و آموزش مفهومی آن شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی است. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی این درس به صورت عمقی تری تدریس می گردد و فرصت بیشتری برای حل تمرین و مسئله و رفع اشکال وجود دارد. بنابراین اگر دانش آموز یا دانشجویی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ریاضی را خوب متوجه نمی شود در کلاسهای خصوصی ریاضی به احتمال زیاد وضعیت بسیار بهتری خواهد داشت. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه، مدرسین ریاضیات کنکور، حسابان، هندسه، جبر و .... بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت ذکر شده لیست مدرسین خصوصی ریاضی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و کل ایران را مشاهده خواهید کرد. در ادامه بر روی آگهی تدریس هر مدرس کلیک کنید و با مشاهده جزئیات آگهی های تدریس خصوصی مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. مدرسین ریاضی ثبت نامی در این وب سایت (ایران مدرس) در جزئیات آگهی تدریس خصوصی خودشان سابقه کاری و رزومه تدریس، قیمتی که برای کلاسهای خصوصی ریاضی مد نظر دارند، دروسی که تدریس می کنند و ... را ثبت نموده اند. بنابراین با مشاهده موارد ذکر شده برای هر مدرس، در نهایت می توانید با در اختیار داشتن اطلاعات کامل مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال در درس ریاضی، حل تمرینات و مسائل بیشتر و تقویت پایه ریاضی، گرفتن نمرات خوب و حتی نمره های عالی در این درس، موفقیت در ریاضی کنکور و .... مفید و موثر است. خصوصا در فصل تابستان که دانش آموزان و دانشجویان دغدغه مطالعه و کلاسهای سایر دروس را ندارند استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند بسیار مفید باشد.



پیشنهاد می شود مقاله کلاسهای تدریس خصوصی و پیشرفت تحصیلی در تابستان را هم بخوانید.

در فصل تابستان برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی در کلاسهای تدریس خصوصی می توان کارهای مختلفی انجام داد. بسته به تشخیص مدرس ریاضی و ترجیح خود دانش آموز و دانشجو می توان در این کلاسهای مطالب مختلفی را ارائه نمود. یکی از کارهایی که می توان در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در تابستان انجام داد این است که مباحث پایه ای را مورد بحث و بررسی قرار داد و خوب یاد گرفت. از جمله مباحث پایه ای ریاضی می توان به حد و مشتق، انتگرال گیری، اتحادها، نسبت های مثلثاتی، تمرین فرمولهای مختلف مشتق گیری و انتگرال گیری، رفع ابهام در حد ها، تعریف پایه ای حد و مشتق، روش های مختلف انتگرال گیری (جزء به جزء ، تغییر متغیر و ....)، آمار و احتمالات و .... اشاره کرد. اگر دانشجو یا دانش آموزی در این مباحث پایه ای اشکال داشته باشد در درس ریاضی در مقاطع بالاتر هم اشکال خواهد داشت. در ضمن در دروس دیگر مانند فیزیک که استفاده از این مباحث برای حل مسائل لازم است (به عنوان مثال در فیزیک مکانیک برای بدست آوردن معادله سرعت از معادله مکان زمان مشتق گیری لازم است) هم ممکن است دانشجو یا دانش آموز اشکال داشته باشد. فصل تابستان فرصت بسیار خوبی است که در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی چنین اشکالات پایه ای و عمقی در مباحث پایه ای ریاضی را برطرف کرد. اگر دانشجو یا دانش آموزی ترم یا ترمهای قبل در درس ریاضی قبول نشده است، در فصل تابستان و در کلاسهای تدریس خصوصی می توان مباحث درس افتاده را مرور کرد و بهتر یاد گرفت تا ترمهای بعد راحت تر درس پاس شود. در این حالت، اگر مدرس ریاضی تشخیص دهد که شاگردش در مباحث پایه ای هم اشکال دارد می تواند همزمان با ارائه مباحث درس مربوطه سعی کند مباحث پایه ای را هم پوشش دهد. اگر دانشجو یا دانش آموز در ترم قبل ریاضی را پاس کرده است و در مباحث پایه ای ریاضی هم اشکال چندانی ندارد، در کلاسهای خصوصی ریاضی در فصل تابستان می توان ریاضیات ترم های بعد را تدریس کرد. این بهترین حالت است. در این حالت، دانشجو یا دانش آموز ترم بعد که در کلاس حاضر می شود خواهد دید که مطالب را خوب بلد است و می تواند روی مسائل و تمرینات سطح بالاتر متمرکز شود تا در درس ریاضی بهترین نمره و حتی 20 بگیرد. در فصل تابستان، با فرصت خوبی که در اختیار دانش اموز و دانشجو قرار دارد می توان ریاضی کنکور، ریاضیات المپیاد و تمرینات ریاضی سطح بالا را مطالعه نمود و در این درس مهم در امتحانات و کنکور و آزمونها بهترین نتیجه را کسب کرد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نحوه یادگیری عمقی و مفهومی درس ریاضی با حل تمرین و مسئله


با توجه به مطالب ارائه شده، می توان گفت فصل تابستان یک فرصت بسیار خوب برای آموزش و یادگیری درس ریاضی است و دانشجویان و دانش آموزانی که به پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تحصیل خودشان علاقه مند هستند، با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانند به صورت عمقی و مفهومی ریاضیات را آموزش ببینند و در امتحان و کنکور ریاضی و .... موفق باشند. بازدهی بسیار خوب کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره خوب



تدریس خصوصی ریاضی



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image