ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی راهکاری عالی برای یادگیری بهتر دروس

تدریس خصوصی راهکاری عالی برای یادگیری بهتر دروس

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی راهکاری عالی برای یادگیری بهتر دروس، موفقیت و قبولی در امتحانات، ارتقاء و افزایش معدل، پیشرفت در درس و تحصیل، شاگرد اول شدن، گرفتن نمرات عالی و 20 گرفتن، کسب درصد بالا در کنکور در دروس مختلف، قبلوی در انواع آزمونها و المپیاد، یادگیری بهتر و سریعتر انواع نرم افزارها، کامپیوتر، مکالمه زبان و .... است.

اگر در کلاسهای مدرسه و دانشگاه درس را خوب متوجه نمی شوید و یا نحوه درس دادن معلم و استاد خودتان را نمی پسندید با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید این اشکال را برطرف نموده و بر درسهای خودتان مسلط شوید. ممکن است در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به علت تعداد زیاد دانش آموزان و دانشجویان نتوانید درس را خوب بفهمید و یا هر سوالی که برایتان پیش می آید را بپرسید. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید سوالات خودتان را بپرسید و اشکالات را برطرف نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی کلیک کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی چون مدرس فقط با یک نفر طرف است به راحتی می تواند تمامی اشکالاتش را برطرف نماید. حین تدریس در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس سوال می پرسد و در صورتیکه دانش آموز یا دانشجو نتواند سوالها را پاسخ دهد اشکال کار را متوجه می شود. به این ترتیب به راحتی می توان اشکالات را برطرف کرد. در کلاسهای گروهی فرصت چنین کارهایی و فرصت رفع اشکال تک تک شاگردها وجود ندارد. از طرف دیگر، در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس خودش را با سطح تحصیلی و مقدار دانسته های شاگردش هماهنگ می کند. اگر شاگردش ضعیف تر باشد از مطالب ابتدایی تر شروع می کند. اگر وضعیت شاگرد متوسط و خوب باشد مسائل سطح بالاتر حل می کند. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه مدرس سرفصلهای مشخصی دارد و آنها را بدون توجه به وضعیت تک تک شاگردانش ارائه می کند. به هر حال مدرس و معلم در مدرسه و یا استاد دانشگاه نمی تواند خودش را به صورت همزمان با 40 نفر هماهنگ کند. ممکن است مباحث برای بعضی از دانشجویان و دانش آموزان مفید باشد و برای بعضی سخت به نظر برسد و برای بعضی دیگر خسته کننده. بنابراین اینکه در کلاس های تدریس خصوصی و آموزش در منزل مدرس خودش را با سطح علمی دانشجو یا دانش آموز هماهنگ می کند خیلی مزیت بزرگی است. در نهایت کلاس برای دانشجو یا دانش آموز مفید خواهد بود.

در کلاسهای تدریس خصوصی، مدرس یا استاد خصوصی مباحثی را که ارائه می کند متناسب با سطح علمی شاگردش انتخاب می کند و یا حتی می تواند طبق خواسته خود او عمل کند. به عنوان مثال، در ایام امتحانات از کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال، جمع بندی و حل تمرین و مسئله بیشتر و حتی حل کردن نمونه سوالهای امتحانی استفاده کرد. در ایام امتحانات که دانشجویان و دانش آموزان به استاد و مدرس خودشان دسترسی ندارند، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند بسیار مفید و موثر باشد. اتفاقا چون اکثر دانش آموزان و دانشجویان در ایام نزدیک به امتحانات شروع به درس خواندن می کنند، در این ایام سوالات زیادی برایشان مطرح می شود و اشکالات خودشان را نشان می دهند. در طول ترم که فرصت بیشتری برای یادگیری وجود دارد از کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش مفهومی و پایه ای دروس می توان استفاده کرد. در طول ترم می توان با برگزاری جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی به صورت مرتب و مداوم دروس را به تفصیل مورد بررسی قرار داد و دروسی مانند ریاضی و فیزیک که برای یادگیری به زمان بیشتری نیاز دارند را به صورت کامل یاد گرفت. در ایام تابستان می توان از کلاسهای خصوصی برای تقویت پایه درسی و آموزش مفهومی دروس استفاده نمود. در تابستان شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای تقویت زبان بسیار مفید است. از کلاسهای خصوصی آموزش کامپیوتر هم برای یادگیری کامپیوتر و نرم افزارها می تواند استفاده کرد.

با توجه به مطالب ارائه شده، واضح است که کلاسهای تدریس خصوصی راهکاری عالی برای یادگیری بهتر دروس و آموزش پایه ای درسهای مختلف و موفقیت در تحصیل است. کلاسهای تدریس خصوصی مزیتهای زیادی دارد و به تناسب هدفی که برای آن تعریف می شود و به تناسب وضعیت تحصیلی دانشجو و دانش آموز قابل تنظیم می باشد به نحوی که در نهایت خروجی آن برای هر شخصی می تواند مفید و موثر باشد. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در وضعیت تحصیلی خودتان تفاوت چشمگیر ایجاد کنید و در تحصیل موفق باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 306 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image