ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه در امتحان زبان انگلیسی دبیرستان نمره خوبی بگیریم؟

چگونه در امتحان زبان انگلیسی دبیرستان نمره خوبی بگیریم؟

به اشتراک گذاری

اگر در مقطع دبیرستان و متوسطه در حال تحصیل هستید و می خواهید در درس زبان انگلیسی نمره خوبی بگیرید و در امتحان زبان با موفقیت عمل کنید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


1- در کلاس آموزش و تدریس زبان انگلیسی مدرسه به صورت کامل شرکت کنید. در کلاس زبان حضور فعال داشته باشید و سعی کنید در بحث ها مشارکت داشته باشید. به سوالاتی که در کلاس زبان انگلیسی توسط معلم زبان پرسیده می شود دقت کنید و اگر بلد بودید پاسخ دهید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس زبان


2- در کلاس زبان انگلیسی فقط حضور فیزیکی نداشته باشید. سعی کنید درس را یاد بگیرید. اگر به صورت پیوسته در طول ترم درس بخوانید کلاسها هم برای شما مفید خواهد بود. اجازه ندهید سر رشته مطالب از دستتان در برود. در کلاس زبان دبیرستان جزوه یادداشت کنید و نکات مهم را بنویسید.


3- در کلاس زبان و یا هر کلاس دیگری یادداشت کردن جزوه و نوشتن نکات مهمی که مدرس زبان بیان می کند به افزایش تمرکز شما و یادگیری بهتر شما کمک خواهد کرد. با نوشتن جزوه هم بعدا منبع خوبی برای مطالعه خواهید داشت و هم در کلاس زبان حواستان جمع تر خواهد بود.


4- در کلاسهای تدریس زبان انگلیسی مدرسه سعی کنید در مکالمه های زبان که توسط مدرس و معلم خودتان اجرا می گردد و سوالاتی که به زبان انگلیسی مطرح می شود مشارکت کنید. از کلاسهای زبان مدرسه بهترین استفاده را ببرید.



5- برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی دبیرستان و متوسطه و یادگیری بهتر زبان با دوستانتان در هر فرصتی که پیش آمد زبان را تمرین کنید. با هم انگلیسی صحبت کنید. از همان جملات ساده ی کتاب استفاده کنید. مکالمه های مطرح در کتاب درسی را با هم تمرین نمائید.


6- مثل هر درس دیگری، برای آموزش بهتر زبان انگلیسی باید در طول ترم زبان بخوانید. خصوصا اینکه زبان انگلیسی فرار است اگر آن را مدتی کنار بگذارید همه ی مطالب را فراموش خواهید کرد. به صورت مداوم و پیوسته این درس را مطالعه نمائید.


مطالعه مقاله چگونه زبان انگلیسی را خوب یاد بگیریم هم مفید است.


7- در کنار کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه، برای آموزش بهتر زبان انگلیسی و موفقیت در امتحان زبان و کنکور زبان، در کلاسهای آموزش زبان که در آموزشگاهها برگزار می شود هم شرکت کنید. در کلاسهای بحث آزاد که بسیاری از اوقات رایگان هم است شرکت نمائید.


8- اگر می خواهید پایه ی زبان انگلیسی خودتان را کاملا قوی کنید، در فصل تابستان هم اموزش و یادگیری زبان را کنار نگذارید. اتفاقا در فصل تابستان فرصت بسیار خوبی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. در کنار تفریح و استراحت از وقت خودتان بهترین استفاده را ببرید و پایه زبان خودتان را قوی کنید.


9- اگر در آموزش و یادگیری قواعد و گرامر زبان، آموزش درک مطلب زبان و یا مکالمه زبان اشکال دارید و با شرکت در کلاسهای مدرسه هم مشکل برطرف نشده است از کلاسهای خصوصی زبان استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید.


(در کلاسهای تدریس خصوصی زبان چون هر سوال و اشکالی را می توانید بپرسید و در وقت و تعداد جلسات محدودیتی ندارید، زبان انگلیسی را به بهترین شکل می توانید آموزش ببینید. در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و جمع بندی درس می توانید از جلسات تدریس زبان در منزل استفاده نمائید)


حتما مطالعه کنید: چگونه شب امتحان زبان بخوانیم؟


 


نمره خوب امتحان زبان


10- برای آموزش بهتر لغات زبان انگلیسی، کلمات و لغات جدید را در قالب متن و جمله یاد بگیرید. سعی کنید خودتان با کلمات و لغات جدید جمله بسازید و در مکالمه های خودتان از آنها استفاده نمائید. در مطالب مرتبط با درک مطلب دور لغات جدید خط بکشید. لغات جدید را با دوستانتان تمرین کنید و مرتبا مرور نمائید.


مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟


11- برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی و گرفتن نمره خوب در امتحان زبان، همانطور که می دانید، بلد بودن گرامر و قواعد زبان هم مهم است. قواعد را با دقت بخوانید و اگر اشکالی داشتید از معلم زبان و یا مدرس خصوصی زبان انگلیسی خودتان بپرسید. تمرینات مرتبط با گرامر که در کتاب درسی ارائه شده است را انجام دهید.


12- برای آموزش بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی می توانید از کتابهای کمک آموزشی معتبر استفاده نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) هم جزوات خوبی برای یادگیری بهتر گرامر زبان انگلیسی ارائه شده است. برای دانلود جزوات عالی قواعد زبان بر روی عبارت جزوات آموزشی گرامر زبان کلیک کنید.


13- مهمترین عامل برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی و موفقیت در امتحان و گرفتن نمره خوب در امتحان زبان این است که برای آن وقت بگذارید و در طول ترم زبان را بخوانید. همانطور که گفته شد پیوسته خواندن این درس و قطع نکردن مطالعه آن به مدت طولانی راهکار بسیار خوبی برای آموزش زبان است.


14- برای موفقیت در امتحان زبان سعی کنید سوالات امتحانی ترمهای قبل را بررسی نمائید. خصوصا در ایام امتحانات این کار بسیار مفید است. با بررسی سوالات امتحانی زبان دید خوبی نسبت به نحوه مطرح شدن سوالات پیدا خواهید کرد و در نتیجه در امتحان نمره خوبی خواهید گرفت. البته اگر موارد قبلی را هم رعایت کرده باشید.


برای دانلود رایگان سوال امتحانی زبان انگلیسی بر روی این لینک کلیک کنید.


15- برای گرفتن نمره عالی در امتحان زبان، کتاب درسی زبان را در اولویت اول قرار دهید. قبل از خواندن هر گونه کتاب کمک آموزشی و .... بر کتاب درسی خودتان مسلط شوید. درک مطلب ها را خوب یاد بگیرید و لغات را در قالب متن و جمله آموزش ببنید. بر گرامرها هم مسلط شوید. کتاب درسی را باید قبل از هر کتاب دیگری بخوانید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 9167 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image