ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی ارزان ترین هزینه و قیمت تدریس خصوصی سال 1404 و 1403

ارزان ترین هزینه و قیمت تدریس خصوصی سال 1404 و 1403

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه هزینه و قیمت تدریس خصوصی سال 1404 و 1403 ، عوامل موثر بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی، نحوه اطلاع دقیق از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی و چگونگی هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان قیمت و .... مطالبی ارائه شده است.


هزینه و قیمت تدریس خصوصی سال 1404 و 1403


هزینه و قیمت تدریس خصوصی در سال 1404 و 1403 به صورت حدودی در این بخش ارائه می گردد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی بسته به درس تدریسی و سابقه کاری مدرس و .... از 100 یا 150 هزار تومان به ازای یک جلسه تدریس تا 900 هزار یا یک میلیون تومان متغیر است. قیمت کلاسهای خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد به نحوی که یک قیمت ثابت را نمی توان ارائه نمود. ممکن است در شرایط خاص بعضی از مدرسین قیمتهای بالاتری برای کلاسهای خصوصی در نظر بگیرند. مثلا قیمت تدریس خصوصی دروس کنکوری و کلاسهای کنکور که توسط مدرسین مجرب و یا با سابقه برگزار گردد و یا قیمت تدریس خصوصی نرم افزارهای خاص که تعداد کمی از مدرسین قادر به تدریس آنها هستند ممکن است بالاتر باشد. به هر حال، از قیمت های ارائه شده به عنوان یک بازه قیمت کلاسهای خصوصی در سال 1404 و 1403 می توانید استفاده نمائید.


عوامل موثر بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی


عوامل مختلفی بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی موثر هستند و در سال 1404 و 1403 یا هر زمان دیگری این موارد صادق است. به عنوان مثال شهر محل تدریس (قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بالاتر است)، مکان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی (محل کار یا منزل دانشجو یا دانش آموز و یا آموزشگاههای تدریس خصوصی و ....)، زمان برگزاری کلاسهای خصوصی (اوایل ترم باشد و یا ایام امتحانات)، تعداد جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی (هر چه تعداد جلسات تدریس خصوصی بیشتر باشد قیمت کلاسهای کمتر می شود و مدرسین بهتر با شما راه خواهند آمد)، درسی که قرار است تدریس شود و مقدار حساس بودن نتیجه گرفتن در امتحان و آزمون (به عنوان مثال، چون نتیجه گرفتن در کنکور در مقایسه با نتیجه گرفتن در امتحانات مهمتر و حساس تر است، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی کنکور بالاتر هم می باشد)، سابقه و تجربه مدرس تدریس خصوصی، دبیر یا معلم رسمی بودن، مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی مدرس تدریس خصوصی و .... بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی موثر است.


پیشنهاد می کنیم مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ را هم بخوانید.



نحوه اطلاع دقیق از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی


راهکار دقیق و بسیار خوبی برای اطلاع از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی وجود دارد. در سال 1404 و یا 1403 و یا هر زمان دیگری برای اطلاع از قیمت به روز کلاسهای تدریس خصوصی بهتر است کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده نمائید و ببینید که مدرسین در جزئیات آگهی تدریس خودشان چه قیمت را برای کلاسهای خصوصی ثبت نموده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس (همین سایت) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. در ادامه بر روی آگهی های تدریس مدرسین کلیک نمائید و در جزئیات آگهی تدریس آنها هزینه و قیمت تدریس خصوصی را مشاهده کنید. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس و مشاهده قیمت کلاسهای خصوصی در هر زمانی، خواهید دانست که به صورت کلی قیمت کلاسها چقدر است.


چگونگی هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان قیمت


اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب استفاده کنید و دوست دارید کلاسهای خصوصی را با قیمت ارزان برگزار نمائید باید با راهکارهای آن آشنا باشید. در مرحله اول سعی کنید برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات واگذار نکنید. در ایام امتحانات قیمت کلاسهای تدریس خصوصی بالاتر است. در ضمن پیدا کردن مدرس خوب هم مشکل است. یعنی اگر شما حاضر باشید قیمت بالا را هم پرداخت کنید، در ایام امتحانات مدرسین خوب و مجرب وقتشان پر است. پس از همان اوایل و یا اواسط ترم به فکر کلاسهای خصوصی باشید تا هم برای شما ارزانتر و با قیمت پایینتر بیافتد و هم مدرسین خوبی را بتوانید هماهنگ کنید و هم از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید.


چون برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به جای موکول کردن آن به ایام امتحانات، مانند درس خواندن در طول ترم احتمال نتیجه گرفتن شما را افزایش می دهد. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی با قیمت پایینتری برای شما تمام شود با یکی از دوستانتان هماهنگ کنید و دو نفره در کلاسها شرکت نمائید و هزینه را با هم پرداخت کنید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که خودتان در طول ترم درس بخوانید و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه شرکت نمائید به نحوی که تعداد جلسات کمتری لازم داشته باشید و در نهایت هزینه پایینتری بپردازید. به مدرس تدریس خصوصی خودتان دوستانتان و شاگردهای دیگری معرفی کنید و از ایشان تخفیف بخواهید تا کلاسها را با قیمت کمتری برای شما برگزار کند. مطمئن باشید موافقت خواهند کرد. اگر کلاسهای خصوصی در محلی که مدرس تعیین می کند برگزار گرددو برای ایشان نزدیک باشد هم با قیمت های پایینتر برای کلاسهای خصوصی موافقت خواهند کرد.


مطالعه مقاله نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.


عبارتهای کلیدی: نرخ کلاسهای تدریس خصوصی در سال 1404 چقدر است؟ - قیمت جلسات تدریس خصوصی در سال 1404 و 1403 - کلاسهای تدریس خصوصی ارزان و قیمت پایین، قیمت و هزینه معلم خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، زیست، عربی، ریاضی، فیزیک، ادبیات و ...


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 741 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image