ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی تهران و ایران

بهترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی تهران و ایران

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی تهران و ایران هستید .... اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و شاگرد جذب نمائید .... اگر به کار تدریس علاقه دارید و با ثبت تبلیغات اینترنتی در سایت معتبر و پربازدید تخصصی آگهی تدریس خصوصی قصد دارید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس در تهران و یا هر جای دیگر ایران درامد بالایی بدست آورید ....

اگر قصد دارید به صورت مستقل و بدون پرداخت هزینه و درصد به اموزشگاههای تدریس خصوصی در زمینه تدریس فعالیت داشته باشید .... در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که بهترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی تهران و ایران است درج نمائید. در سایت ایران مدرس تا سال 98 حدود 19000 مدرس تدریس خصوصی آگهی تدریس ثبت نموده اند. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین و اساتید تدریس خصوصی کلیک نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! را هم بخوانید.

سایت ایران مدرس تخصصی ترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت به صورت تخصصی می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ثبت نمائید. در ایران مدرس فقط آگهی های تدریس خصوصی ثبت می شود و به همین دلیل بازدهی بالاتری به نسبت سایتهای عمومی آگهی اینترنتی دارد. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران هم می باشد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید روزانه دارد. با ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس آگهی خودتان را در معرض دید هزاران متقاضی تدریس خصوصی قرار خواهید داد. ثبت اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است ولی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید (ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه مستلزم پرداخت هزینه است) بازدید و بازدهی آن افزایش می یابد. برای کسب اطلاعات در زمینه هزینه و تعرفه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک نمائید. آگهی های تدریس خصوصی ویژه بدون نیاز به به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند و در صفحات داخلی سایت هم همواره آگهی های ویژه بالاتر اط آگهی های تدریس رایگان نمایش داده خواهند شد. در کنار 10000 جزوه آموزشی، مقالات آموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور و .... نیز آگهی های تدریس خصوصی ویژه نمایش داده خواهند شد. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس چه به صورت رایگان و چه به صورت ویژه مفید و موثر است و از این طریق می توانید شاگرد جذب نمائید. ولی به هر حال، متقاضیان تدریس خصوصی به مدرسینی که تبلیغات تدریس خصوصی خودشان را ویژه نموده اند و در کار تدریس جدی تر هستند بیشتر اعتماد می کنند. در بخش کنکور ایران مدرس هم آگهی های تدریس خصوصی ویژه نمایش داده خواهد شد.



تبلیغات رایگان تدریس خصوصی

در هر جای ایران که ساکن هستید، فرصت ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در بزرگترین و معتبرترین سایت آگهی تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) را از دست ندهید. حتما می دانید که کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی وقتی می خواهند مدرس مورد نظر خودشان را پیدا کنند در گوگل عبارتهایی نظیر تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی شیمی و .... را جستجو می کنند. همین الان این عبارتها را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس و یا زیر بخش تدریس خصوصی ایران مدرس در صفحه اول گوگل و در جایگاه اول تا سوم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب متقاضیان تدریس با جستجوی عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی در گوگل، سایت ایران مدرس را در صدر نتایج خواهند دید و به سمت آگهی شما هدایت می شوند. دقت کنید که اگر آگهی تدریس خصوصی خودتان را ویژه کرده باشید، قبل از مشاهده آگهی تدریس خصوصی سایر مدرسین، تبلیغات تدریس شما را خواهند دید. چون همانطور که گفته شد، در تمامی صفحات داخلی سایت ایران مدرس هم آگهی های تدریس خصوصی ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. در ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثر و موفق ارائه شده است.



به عنوان مثال مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده می تواند بسیار مفید باشد و به شما در جذب شاگرد کمک زیادی بکند.

ممکن است برای جذب شاگرد به نظرتان برسد که به جای ثبت آگهی تدریس در بهترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی تهران و ایران (ایران مدرس)، با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس گرفته و برای کار تدریس اعلام آمادگی کنید. البته این هم می تواند یک راهکار باشد ولی مسلما ثبت آگهی تدریس خصوصی بهتر و به صرفه تر است. اگر از طریق آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. اگر 20 جلسه تدریس کنید و هر جلسه 50 هزار تومان دریافت نمائید، به جای 1 میلیون تومان در نهایت 600 یا 700 هزار تومان گیرتان خواهد آمد. پس به صورت مستقل کار کنید و با درج تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید برای شما کاملا به صرفه تر است. حتی اگر آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، هزینه ای که برای ویژه کردن آگهی پرداخت می کنید به نسبت مبلغی که به آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی پرداخت می کنید بسیار کمتر است. در ضمن، در این حالت ثبت آگهی تدریس، شاگردهای شما خود شما را می شناسند و اگر خوب تدریس کنید باز هم با شما تماس خواهند گرفت. در همین سایت در زمینه جذب شاگرد و راهکارهای پیدا کردن شاگرد خصوصی هم مطالب زیادی ارائه شده است.



به عنوان مثال مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) در این زمینه مفید و موثر است.

به توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی در تهران و یا هر جای ایران کار خودتان را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید شاگردهای بیشتری جذب نمائید، در هر صورت آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایتهای تدریس خصوصی درج نمائید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی آگهی شما را خواهند دید و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. برای بدست آوردن موفقیت های بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی اولا باید آگهی خودتان را خوب بنویسید و در ادامه بعد از تشکیل کلاسهای تدریس خصوصی کار خودتان را خوب انجام دهید و با کیفیت تدریس کنید تا شاگردهایتان را حفظ نمائید. مهمترین عامل برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس این است که تلاش کنید شاگردهایتان نتیجه مورد نظر خودشان را بگیرند و متعهدانه برای آموزش آنها تلاش نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 756 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image