ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی کنید و درآمد کسب نمائید!

تدریس خصوصی کنید و درآمد کسب نمائید!

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی کنید و درآمد کسب نمائید! با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل می توانید درآمد خوبی بدست آورید. تدریس خصوصی یکی از بهترین کارهایی است که به صورت پاره وقت و یا تمام وقت می توانید انجام دهید و پول دربیاورید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

اگر به کار تدریس علاقه دارید می توانید از تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب نمائید. تدریس خصوصی را در کنار کار و شغل اصلی خودتان هم می توانید انجام دهید. اگر دانشجو هستید، در کنار تحصیل خودتان هم می توانید از کار تدریس درآمد بدست آورید. اگر کارمند هستید و در یکی از ادارات دولتی و یا شرکتهای خصوصی فعالیت می کنید باز هم در وقت آزاد خودتان می توانید تدریس کنید و پول دربیاورید. اگر معلم رسمی آموزش و پرورش و یا دبیر رسمی، استاد دانشگاه و .... هستید هم باز هم تدریس خصوصی به عنوان یک کار نیمه وقت گزینه خوبی برای شما است. درآمد تدریس خصوصی خوب است. حتی اگر خوب شاگرد جذب کنید و خوب تدریس کنید ممکن است درآمد تدریس خصوصی از کار اصلی خودتان هم بیشتر شود. اگر شغل دیگری ندارید روی کار تدریس خصوصی به عنوان یک کار تمام وقت هم می توانید حساب کنید. البته ممکن است در ایام امتحانات درآمد خیلی خوبی داشته باشید و در ایام تعطیلات عید و تابستان درآمد شما کمی کم شود. ولی در کل درآمد کار تدریس خوب است. در ایام تعطیلات هم می توانید در زمینه تدریس ریاضی (تقویتی و کنکور) تدریس مکالمه زبان و زبان انگلیسی، تدریس رشته های ورزشی و هنر و .... فعالیت داشته باشید. بنابراین می توانید پول خوبی از کار تدریس در بیاورید. برای کسب درامد بالا از کار تدریس راهکار خوبی که وجود دارد تا شاگرد جذب نمائید ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس (همین سایت) به صورت رایگان است. ایران مدرس بزرگترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و بازدید آن در ایام امتحانات از 28000 بازدید در روز هم بیشتر شده است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند. در این وب سایت بیش از 10000 جزوه و سوال امتحانی و مقاله آموزشی ثبت شده است و آگهی های تدریس ویژه مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. برای ثبت آگهی تدریس رایگان و یا ویژه در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین، اساتید، دانشجویان، دبیران و معلمان که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.



پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس را هم بخوانید.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کرده و درآمد کسب کنید، فرصت درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در تماس خواهند بود. شما می توانید آگهی تدریس خودتان را در زمینه آموزش ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زیست، زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، انواع نرم افزارها، کامپیوتر، دروس تخصصی دانشگاه، ریاضی و فیزیک دانشگاه، ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل، ریاضی 1 و 2 عمومی دانشگاه، محاسبات عددی، آیلتس و تافل و .... در ایران مدرس درج نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی تدریس موثر و موفق مقاله آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید. کار تدریس خصوصی خصوصا در شهرهای بزرگ گزینه بسیار خوبی برای کسب درآمد است. در شهرهای بزرگ مانند تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و ... تقاضا برای تدریس خصوصی بیشتر است و می توانید با فعالیت در این زمینه کسب درآمدنمائید. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت حالتی که از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب کنید هم بهتر است. چون در حالت اول لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد درآمد خودتان را به آموزشگاه پرداخت نمائید. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. خوب تدریس کنید و به نتیجه گرفتن شاگردانتان فکر کنید تا ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر شده و درامد شما از تدریس خصوصی افزایش می یابد. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید. اگر این کار را انجام دهید هم خودتان از تدریس لذت می برید و هم موفق تر خواهید بود.



مطالعه مقاله روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم مفید است.


با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت تدریس خصوصی یکی از کارهای پردرآمد و با درآمد خوب است. با تسلط بر دروس تدریسی خودتان و امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد از جمله ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس می توانید درآمد بالایی از کار تدریس بدست آورید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 660 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image