ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟

تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی و کلاسهای تدریس خصوصی به دو صورت آنلاین و حضوری می تواند برگزار گردد. هر کدام از این حالتها مزایای خاص خودش را دارد. در این مقاله کلاس های تدریس خصوصی در منزل با کلاس های اینترنتی و مجازی مقایسه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه کسب بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

کلاسهای تدریس خصوصی به صورت کلی می تواند برای موفقیت در تحصیل بسیار موثر باشد. دانش آموزان و دانشجویانی که از درس و تحصیل خودشان عقب افتاده اند و یا دانش آموزان و دانشجویانی که می خواهند از سطح متوسط به سطح عالی برسند، با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانند در درس و تحصیل پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند. کلاسهای تدریس خصوصی می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین برگزار گردد. در کلاسهای حضوری چون کلاس به صورت زنده و رو در رو برگزار می گردد، احتمالا بازدهی بالاتری از جلسات تدریس خصوصی بدست می اید. البته کلاسهای آنلاین هم مزیتهای خودش را دارد. جلسات تدریس خصوصی آنلاین چون مدرس در مسیر رسیدن به منزل دانشجو وقتی را از دست نمی دهد، به احتمال زیاد ارزان تر برگزار می گردد. مزیت دیگری که کلاسهای خصوصی آن لاین دارد این است که در زمانهایی که نمی توان جلسات تدریس حضوری برگزار کرد می توان این کلاسها را برگزار نمود. به عنوان مثال ممکن است شب امتحان دانش آموز یا دانشجویی آخر شب بعضی از اشکالات برایش باقی مانده باشد و لازم باشد با یک مدرس خوب کلاس داشته باشد و رفع اشکال کند. در این حالت امکان استفاده از کلاسهای خصوصی حضوری وجود ندارد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی حضوری و انلاین فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.



مطالعه کنید: چگونه تدریس خصوصی به گرفتن نمرات بالاتر کمک می کند؟

کلاسهای تدریس خصوصی حضور هم به صورت واضح به نسبت جلسات تدریس خصوصی آن لاین مزیتهای بیشتری دارد. مدرس وقتی در کلاس حضور دارد و کاملا حرکات شاگرد خودش را زیر نظر دارد از تمامی حرکات او و نحوه بازخوردی که از شاگردش می گیرد، متوجه خواهد شد که چه مقدار از مطلب را متوجه شده است و چه بخش هایی را باید بیشتر توضیح دهد. در کل ارتباطی که در کلاسهای خصوصی حضوری بین دانشجو و مدرس ایجاد می شود، در کلاسهای تدریس آنلاین به وجود نمی آید. کلاسهای تدریس خصوصی حضوری بازخورد و بازدهی بیشتری به نسبت کلاسهای آنلاین دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی حضوری شاگرد هم به صورت همزمان خود مدرس و جزوه و مطالبی که نوشته می شود و .... را مشاهده می کند و بهتر مطالب را یاد می گیرد. در جلسات تدریس خصوصی آنلاین معمولا شاگرد فقط تخته و یا فقط چهره مدرس را مشاهده می کند و در کل فهم مطالب کمی شخت تر خواهد شد.



این مقاله را هم مطالعه نمائید: چگونه بهترین معلم تدریس خصوصی را داشته باشیم؟


با توجه به مطالب ارائه شده تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری هر دو برای موفقیت در امتحانات و کنکور و ... می تواند مفید باشد. کلاسهای تدریس خصوصی آنلاین در بسیاری از مواقع مزیتهایی دارد و در شرایط خاص که امکان حضور مدرس وجود ندارد می توان از آنها استفاده نمود. کلاسهای تدریس خصوصی حضوری به صورت کلی بازدهی بیشتری به نسبت کلاسهای آنلاین دارد. مطالعه این مقاله هم توصیه می شود: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2016 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image