ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی و مزیتهای آن نسبت به فیلم های آموزشی

تدریس خصوصی و مزیتهای آن نسبت به فیلم های آموزشی

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه تدریس خصوصی و مزیتهای آن نسبت به فیلم های آموزشی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر شما در دروس مختلف اشکال داشته باشید و بخواهید اشکالات خودتان را برطرف نمائید، ممکن است بخواهید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید و یا فیلم های آموزش دروس مختلف که در اینترنت و در بعضی از سایتهای اینترنتی موجود است را خریداری کنید. در ادامه این دو حالت با هم مقایسه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی

1- در فیلم های آموزشی که معمولا برای آموزش دروس مختلف ارائه می گردد مدرس سرفصل مشخصی که مد نظر خودش است را تدریس می کند. این سرفصلها ممکن است با مطالبی که در کلاسهای اصلی شما گفته می شود کاملا منطبق نباشد. در کلاسهای تدریس خصوصی جزوه ای که در کلاس اصلی شما تدریس شده است را مد نظر قرار می دهید. در این کلاسها هیچ بحث اضافه ای مطرح نمی شود و در کمترین زمان ممکن بیشترین مطلب را می توانید آموزش ببینید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس (بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی کلیک کنید.

2- در کلاسهای تدریس خصوصی هر مطلبی که مد نظر شما است ارائه می گردد. در این کلاسها اگر درس را متوجه نشوید می توانید از مدرس خصوصی خودتان سوال بپرسید. اگر اشکالاتی از پایه های قبل وجود دارد می توانید بپرسید. حین مشاهده فیلم های آموزشی سوال نمب توانید بپرسید. اگر بخشی از فیلم را متوجه نشوید کاری نمی توانید بکنید. اگر مبحثی که در کلاس اصلی شما گفته شده است در فیلم اموزشی موجود نباشد باز هم کاری نمی توانید انجام دهید. در فیلم آموزشی ممکن است مباحث بسیاری ارائه شده باشد که در کلاس اصلی شما در مدرسه یا دانشگاه گفته نشده باشد. به این ترتیب سر در گم خواهید شد. از فیلم نمی توانید اشکالات خودتان را بپرسید.



مطالعه کنید: 10 دلیل برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل

3- کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت فیلم های آموزشی انعطاف بسیار بالاتری دارد. تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین می کنید. اگر لازم شد کمی بیشتر در کلاس می مانید. می توانید در کلاسهای تدریس خصوصی نمونه سوالات امتحانی حل کنید. در جلسات تدریس خصوصی می توانید درس را خودتان برای مدرس توضیح دهید و یا تمریناتی که حل کرده اید را به ایشان ارائه دهید تا بررسی کنند که یاد گرفته اید یا نه. اما وقتی یک فیلم آموزشی را نگاه می کنید، ممکن است بخشی از آن را خوب متوجه نشده باشید و کسی هم نیست که توضیحات شما را بشنود و میزان یادگیری شما را چک نماید.





مزایای تدریس خصوصی

4- هر مطلبی که قرار است در کلاسهای تدریس خصوصی گفته شود را خودتان تعیین می کنید. می توانید بخشی از کلاس را درس بخوانید و بخش دیگرش را تمرین حل کنید. می توانید نمونه سوالات سالهای قبل را بررسی نمائید. اگر جایی از درس اشکال پایه ای تری دارید می توانید از مباحث ترمهای قبل شروع نمائید. به این ترتیب روند برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی و اینکه چه مطالبی ارائه شود و کدام مباحث بیشتر مورد بررسی قرار گیرد کاملا در کنترل خود شماست. در ایام امتحانات خصوصا این مطلب خیلی مهم است. در ایام امتحانات شما قصد دارید رفع اشکال کنید و فرصت دیدن فیلم های آموزشی با مباحث گسترده را ندارید. در این ایام چند جلسه تدریس خصوصی و استفاده از تجارب یک مدرس خصوصی خوب می تواند منجر به موفقیت شما در امتحانات گردد.



مطالعه کنید: چگونه از تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و امتحانات استفاده کنیم؟

با توجه به مطالب ارائه شده، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس و قبولی و موفقیت در امتحانات به نسبت فیلم های آموزشی موجود در اینترنت و سایتهای اینترنتی که برای فروش ارائه شده است می تواند بسیار مفید تر باشد و در زمان کمتری شما را به نتیجه مورد نظرتان برساند. از فیلم های آموزشی برای رفع اشکال نمی توان استفاده کرد. اگر سوال یا اشکالی داشته باشید می توانید از مدرس خصوص خودتان بپرسید ولی با مشاهده یک فیلم آموزشی ممکن است اشکالات شما برطرف نگردد. کلاسهای تدریس خصوصی را می توان کاملا منطبق بر جزوه کلاسی و مباحث ارائه شده در کلاس اصلی برگزار نمود. فیلم های آموزشی ممکن است کل مباحث را پوشش ندهد و یا مباحث اضافه تری داشته باشد که مورد نظر شما نباشد. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در امتحانات موفق شوید و معدل خودتان را ارتقا ببخشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 433 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image