ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی یا کتابهای کمک آموزشی

تدریس خصوصی یا کتابهای کمک آموزشی

به اشتراک گذاری

در این بخش میزان مفید و موثر بودن استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و کتابهای کمک آموزشی برای پیشرفت در تحصیل و موفقیت در امتحانات و کنکور با هم مقایسه می گردد.

فرض کنید شما در درس ریاضی، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری اشکال دارید و می خواهید اشکالات خودتان را برطرف کنید و در امتحان قبول شوید و حتی نمرات بالایی بگیرید. در این حالت ممکن است به نظرتان برسد که از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید و یا به جای آن در کنار مطالعه کتاب درسی اصلی خودتان از کتابهای کمک آموزشی برای یادگیری بهتر استفاده کنید. ممکن است هر دوی این موارد را با هم داشته باشید و هم کتاب کمک آموزشی خریداری نمائید و هم یک مدرس خصوصی خوب را در کنار خودتان داشته باشید. اما اگر بخواهید یکی از این دو مورد را انتخاب کنیذ، مسلما استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت استفاده از کتاب های کمک آموزشی اولویت دارد و با فرض اینکه در هر حالت خودتان هم تلاش کنید و درس بخوانید، در نهایت از کلاسهای تدریس خصوصی نتیجه بهتری خواهید گرفت. کتابهای کمک آموزش در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و از انتشاراتی های معتبر خریداری شود هم می توان در موفقیت تحصیلی موثر باشد. البته باید در مرحله اول کتای درسی خودتان را خوب بخوانید. کتاب کمک آموزشی جایگزین کتاب اصلی نمی شود. ولی به هر حال ممکن است اشکالاتی که شما در یادگیری درس دارید با استفاده از کتاب کمک آموزشی برطرف نگردد. در بسیاری از مواقع شما خودتان هم نمی دانید که کجای کار اشکال دارد. شاید اگر در حال حاضر درس را خوب متوجه نمی شوید، به پایه های قبلی برگردد.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه یادگیری بهتر و سریعتر دروس با کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.

میزان مفید بودن و موثر بودن کلاسهای تدریس خصوصی واقعا قابل مقایسه با استفاده از کتابهای کمک آموزشی نیست. در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس با شما حرف می زند و درس را برای شما تشریح می کند. می توانید هر سوالی که داشته باشید از ایشان بپرسید. اشکالات شما در کلاسهای تدریس خصوصی در کمترین زمان ممکن قابل رفع است. (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت: بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران با بیش از 19000 مدرس ثبت نامی تا سال 98) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). ممکن است برای رفع اشکال به کتاب کمک آموزشی مراجعه نمائید ولی باز هم نتوانید اشکال خودتان را برطرف کنید. همانطور که گفته شد، در بسیاری از موارد به عنوان مثال شما نمی توانید درس را متوجه شوید و خودتان هم شاید متوجه نباشید که اشکالات مربوط به ترمهای گذشته است. در کلاسهای تدریس خصوصی حین تدریس، مدرس خصوصی شما از شما سوالاتی خواهد پرسید و به شما تمرین خواهد داد. اگر نتوانید به سوال پاسخ بدهید معلوم خواهد شد که در کدام مبحث اشکال دارید. در نهایت اگر می خواهید در امتحانات موفق شوید و یا در کنکور رتبه خوبی بدست بیاورید، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت استفاده از کتابهای کمک آموزشی اولویت بالاتری دارد. می توانید در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی از کتابهای کمک آموزشی مناسب هم استفاده کنید.





مطالعه این مقاله هم مفید است: کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بهتر

با توجه به مطالب ارائه شده، واضح است که برای رفع اشکال و یادگیری دروس مختلف در زمان کم و با کیفیت بالا استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت استفاده از کتابهای کمک آموزشی مزایای زیادی دارد. اگر شما در مطالعه کتاب درسی اصلی خودتان که به نسبت بسیاری از کتابهای کمک آموزشی بهتر و واضح تر نوشته شده است اشکال دارید و درس را خوب متوجه نمی شوید، استفاده از کتابهای کمک آموزشی هم به احتمال زیاد مشکلی از شما حل نخواهد کرد. ولی در هر صورت و در هر شرایطی کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید باشد. اگر در کلاس اصلی خودتان درس را متوجه نمی شوید، اگر کتاب درسی خودتان را نمی فهمید و کتابهای کمک آموزشی هم مشکل شما را حل نکرده است، اگر در ترمهای قبل در امتحانات موفق نبوده اید و نمرات خوبی کسب نکرده اید و .... در هر صورت، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد.





مطالعه مقاله نحوه گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی هم پیشنهاد می شود.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1491 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image