ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی بهترین روش برای ارتقای معدل

تدریس خصوصی بهترین روش برای ارتقای معدل

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید معدل خودتان را ارتقا دهید و در امتحانات موفق تر از قبل عمل کنید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی بهترین روش است. کلاسهای تدریس خصوصی برای افزایش معدل می تواند کاملا کارساز باشد.

در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس شما به صورت کامل درس را توضیح خواهد داد. از شما سوالاتی خواهد پرسید و اشکالاتی که دارید را تشخیص خواهد داد. اگر شما در حال حاضر در ترمهای قبل به صورت متوسط مثلا معدل 15 یا 16 داشته اید فکر می کنید معدل شما چرا 18 یا 19 نبوده است. خوب مسلما در بعضی از دروس مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و .... اشکالاتی دارید که مانع می شوند نمره شما و معدل شما از یک حد مشخص بالاتر رود. ممکن است خودتان بدانید کجای این درسها اشکال دارید و یا ندانید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید دروس را به صورت عمقی تر و مفهومی تر بخوانید. در کلاسهای تدریس خصوصی چنین اشکالاتی که ممکن است حتی خودتان ندانید مربوط به درس همین ترم است و یا از ضعف پایه های قبل و ترمهای قبل ناشی می شود را برطرف نمائید. حین تدریس، مدرس خصوصی از شما سوال می پرسد و به شما تمرین می دهد. اگر نتوانید سوالات را پاسخ دهید و یا از پس تمرینات نتوانید برآئید خوب معلوم است یک جای کار اشکال دارد. این اشکال توسط مدرسین خصوصی با تجربه به راحتی قابل تشخیص است. با تشخیص اشکالاتی که در دروس مختلف دارید و برطرف کردن آنها از طریق خواندن عمقی تر درس و یا از طریق حل تمرین و مسئله بیشتر می توانید معدل خودتان را ارتقا ببخشید. البته در کنار کلاسهای تدریس خصوصی حتما تلاش و کوشش خودتان هم لازم است.



حتما بخوانید: با استفاده از این 10 نکته معدل خودتان را افزایش دهید!

با توجه به مطالب گفته شده، تدریس خصوصی بهترین روش برای ارتقای معدل و افزایش معدل است. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید تمرین و مسائل بیشتری حل کنید و نمونه سوالات سالهای قبل را هم بررسی نمائید. به این ترتیب کاملا بر ردس مسلط خواهید شد و در امتحانات نمره عالی و حتی 20 خواهید گرفت. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. اگر در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی به خودتان نظم بدهید و کمی بیشتر از قبل درس بخوانید حتی می توانید شاگرد اول شوید. همانطور که می دانید در سالهای اخیر داشتن معدل بالا فقط برای تحسین پدر و مادر و والدین نیست. در دوران متوسطه معدل بالا باعث می شود در کنکور هم رتبه بهتری داشته باشید. هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم. به صورت مستقیم به این معنی که معدل در حال حاضر به اندازه 25 درصد در کنکور تاثیر دارد و به صورت غیر مستقیم هم به این معنی که اگر شما معدل بالا داشته باشید یعنی درسهایتان را خوب خوانده اید و در کنکور هم از همان درسها سوال مطرح می شود و بنابراین می توانید درصدهای بالاتری را در کنکور کسب نموده و در نتیجه رتبه بهتری بدست آورید. بنابراین برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور داشتن معدل بالا مهم است. در مقطع دانشگاه هم برای قبولی در مقاطع بالاتر و یا قبولی در آزمونهای استخدامی و مصاحبه و تقاضای تحصیل در خارج از کشور و .... داشتن معدل بالا مهم است.



مطالعه کنید: چگونه در سال تحصیلی جدید موفق تر عمل کنیم؟

با توجه به مطالب ارائه شده در بالا نتیجه می گیریم که داشتن معدل بالا هم در دوران متوسطه و هم در دروان دانشگاه مهم و لازم است و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی برای افزایش و ارتقای معدل می تواند کاملا مفید و موثر باشد. با شرکت در جلسات تدریس خصوصی و استفاده از سابقه و تجربه مدرسین تدریس خصوصی معدل خودتان را افزایش دهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 434 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image