ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نکات کلیدی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

نکات کلیدی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش نکات کلیدی ای که با استفاده از آنها می توانید درآمد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید ارائه شده است. برای افزایش درامد خودتان از تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1-تعداد شاگردهای خصوصی خودتان را افزایش دهید: روشهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد. با آموزشگاهها تماس بگیرید. تراکت توزیع کنید. در اینترنت و روزنامه تبلیغ بدهید. برای افزایش درامد شما از تدریس خصوصی باید تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید. روشهای مختلف جذب شاگرد باعث افزایش تعداد شاگردهای شما خواهد شد.



مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد را بخوانید.

2- در همین سایت آگهی تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید: یکی از بهترین روشها برای افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی و افزایش تعداد شاگردهایتان ثبت اگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. برای ثبت آگهی تدریس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود.

3- وقت خودتان را برای ایام امتحانات آزاد نگه دارید: در ایام امتحانات تقاضا برای تدریس خصوصی افزایش می یابد. در ضمن در ایام امتحانات چون اکثر مدرسین وقتشان پر شده است پیدا کردن یک معلم خصوصی خوب مشکل خواهد شد. شما می توانید بخشی از وقت خودتان را خالی نگه دارید تا اگر در این ایام موارد خوبی برای تدریس خصوصی به شما پیشنهاد داده شده وقت آزاد داشته باشید و طوری نباشد که تدریس های با قیمت خوب را از دست دهید.

4- کلاسهای دور از محل سکونت خودتان را قبول نکنید: برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید در طول روز بتوانید تعداد کلاسهای بیشتری داشته باشید. اگر کلاسهای با مسافت خیلی طولانی را قبول نکنید در روز می توانید 5 یا 6 جلسه کلاس خصوصی داشته باشید. در شهرهای بزرگ مانند شهر تهران قبول کردن کلاسهای خصوصی با مسافت طولانی دردسرساز خواهد شد و یک نصف روز را در ترافیک خواهید ماند.





مطالعه کنید: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

5- دو جلسه تدریس خصوصی را یکی کنید: روش خوبی که برای افزایش تعداد جلسات تدریس خصوصی در روز وجود دارد و با استفاده از ان می توانید درآمد خودتان را افزایش دهید این است که برای شاگردهایتان دو جلسه را با هم برگزار نمائید. البته همه ی شاگردهایتان این را قبول نخواهند کرد. اگر می خواهید از این روش استفاده کنید، بین دو جلسه تدریس خصوصی یک ربع یا 20 دقیقه به شاگردتان استراحت بدهید تا بازدهی کلاسها کم نشود.



درامد بالای تدریس خصوصی

6- کلاس های نیمه خصوصی برگزار نمائید: راهکار دیگری برای افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی وجود دارد. به جای کلاسهای خصوصی، کلاسهای نیمه خصوصی برگزار کنید. مثلا به جای جلسه ای 70 هزار تومان می توانید کلاسها را دو نفره برگزار نموده و از هر نفر 50 هزار توان بگیرید. به این ترتیب هم قیمت کلاسها برای شاگردانتان پایینتر خواهد بود و هم در نهایت درامد شما از تدریس خصوصی بیشتر خواهد شد.

7- آگهی تدریس خصوصی خودتان در همین سایت را ویژه کنید: در سایت ایران مدرس (همین سایت) که تا مرداد 96 بیش از 16500 مدرس تدریس خصوصی ثبت نامی دارد می توانید آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی در جایگاه بالاتری به نسبت اگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی قرار دارد.



برای مشاهده هزینه آگهی ویژه تدریس خصوصی بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.

8- قیمت کلاسهای خصوصی را خیلی پایین در نظر نگیرید: درست است که باید قیمت کلاسهای خصوصی را به اندازه کافی پایین در نظر بگیرید تا با شما تماس گرفته شود و بتوانید شاگرد خصوصی جذب کنید ولی به هر حال نباید قیمتها را انقد کم هم در نظر بگیرید که با وجود تلاش بسیار و تعداد جلسات تدریس خصوصی زیاد باز هم درامد قابل توجهی نداشته باشید. به عنوان مثال هزینه 10 هزار تومان برای یک جلسه کلاس خصوصی کم است و باید هزینه را بالاتر در نظر بگیرید.

9- عالی و غیرقابل جایگزین تدریس کنید: مهمترین نکته برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس خصوصی همین نکته است. اگر می خواهید درآمد خوبی از تدریس خصوصی داشته باشید باید آنقدر خوب تدریس کنید که شاگردهایتان فکر جایگزینی شما هیچ وقت به سرشان هم نزد و حتی ترمهای بعد و سالهای بعد هم برای دروس دیگرشان با شما تماس بگیرند. شاگردهایتان را به موفقیت برسانید تا در تدریس خصوصی موفق باشید و درآمد بالایی کسب کنید.

10- دروس پرمتقاضی را تدریس کنید: دروسی مانند ریاضی و فیزیک و زبان و ... متقاضی زیادی برای تدریس خصوصی دارد. اگر می خواهید از تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورید در زمینه تدریس این دروس فعالیت کنید. به این ترتیب همیشه به تعداد کافی شاگرد خواهید داشت و می توانید روی درآمد ثابت تدریس حساب کنید. دروس تخصصی رشته های دانشگاهی مختلف هم متقاضی خوبی برای تدریس خصوصی دارد. البته در ایام تابستان ریاضی و زبان تقاضای بیشتری دارد.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی باید سعی کنید به تعداد کافی شاگرد جذب کنید و با ارائه یک تدریس خوب و مفید شاگردهایتان را حفظ نمائید. هر کلاسی را قبول نکنید و سعی کنید با ارائه یک قیمت مناسب برای کلاسهای خودتان در طول روز بیشترین تعداد کلاس خصوصی را داشته باشید.



مطالعه مقاله حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ در این زمینه مفید و موثر است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 429 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image