ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درآمد خوب

تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درآمد خوب

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درآمد خوب - با جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توانید درآمد خوبی کسب نمائید. درآمد تدریس خصوصی به نسبت بسیاری از سایر انواع کارهای پاره وقت و تمام وقت دیگر بالاتر است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟

اگر به کار تدریس علاقه دارید و از تدریس و تدریس خصوصی لذت می برید، می توانید در این زمینه فعالیت کنید و موفق باشید. شرط اولیه موفقیت در هر کاری و از جمله تدریس خصوصی داشتن عشق و علاقه به ان است. اگر می خواهید شاگردهای زیادی داشته باشید و در زمینه تدریس خصوصی یکی از افراد موفق باشید دروسی را تدریس کنید که خودتان نمرات خوبی در آنها گرفته اید و به تدریس آنها علاقه مند هستید. البته تقاضا برای تدریس خصوصی هر درسی وجود ندارد. باید از بین دروس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی (مانند زبان، تدریس ریاضی، عربی، تدریس خصوصی فیزیک، شیمی، زیست، نرم افزارهای مختلف عمومی و تخصصی، آموزش کامپیوتر، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی و سایر رشته ها، دروس کنکوری و المپیادی و ....) درس یا دروس مورد علاقه خودتان را انتخاب نمائید و در آن زمینه کار تدریس را انجام دهید. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام دارد، مقالات زیادی در زمینه نحوه جذب شاگرد خصوصی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از آن ارائه شده است.



به عنوان مثال مقاله روش های مختلف جذب شاگرد و یا چگونگی جذب شاگرد خصوصی را مطالعه کنید.



قدم اول برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی جذب شاگرد است و تا شاگردی نداشته باشید از درامد هم خبری نیست. پس باید انواع روشها را برای پیدا کردن شاگرد خصوصی امتحان کنید تا کم کم راه بیافتید. حتما مقالاتی که در زمینه انواع راهکارهای جذب شاگرد معرفی شد را مطالعه نمائید.

تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت هم گزینه خوب و جذابی است. اگر شما دانشجو، کارمند و .... هستید و کار اصلی خودتان را دارید به عنوان شغل دوم می توانید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و چه بسا درآمد تدریس خصوصی به عنوان شغل دوم شما از شغل اولتان بیشتر هم گردد. تدریس خصوصی را به عنوان یک کار دانشجویی می توانید ببینید. اگر درسهای خودتان را خوب یاد گرفته اید از همان ایام دانشجویی می توانید کار تدریس خصوصی انجام دهید و همزمان با درس و تحصیل خودتان درامد هم کسب نمائید. تدریس خصوصی به لحاظ زمانی بسیار منعطف است و زمان کلاسها را می توانید در هر وقتی از روز با شاگردهایتان هماهنگ کنید به نحوی که به کار اصلی خودتان لطمه ای وارد نشود. این حالت را با کار در شرکتهای خصوصی و دولتی به صورت پاره وقت مقایسه نمائید. اولا که محدودیت زمانی دارند و حداقل باید ساعت مشخصی را در این شرکتها کار کنید (در یک ماه مد نظر است) و ثانیا در ساعتهای تعیین شده ای باید در شرکت حضور داشته باشید که ممکن است با کار اصلی خودتان هماهنگ نشود. بنابراین اگر در جستجوی شغل دومی هستید، کار تدریس خصوصی بسیار مناسب و خوب است و درامد بالایی هم دارد. تدریس حصوصی را البته به عنوان کار اصلی خودتان هم می توانید در نظر بگیرید. در حال حاضر تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی دروس کنکوری درآمدهایی کسب می کنند که شاید بسیاری از پزشکان و مهندسان هم کسب نکنند. بنابراین اگر در زمینه تدریس خصوصی خوب عمل کنید و به آن عشق و علاقه داشته باشید و به صورت اصولی و تصاعدی پیشرفت کنید، به درآمدهای خوبی خواهید رسید. در این زمینه مقاله موفقیت در تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.





کسب درآمد خوب از تدریس خصوصی

همانطور که گفته شد، برای جذب شاگرد روش های مختلفی وجود دارد که در مقالاتی که در بالا معرفی شد به صورت کامل این روشها توضیح داده شده است. به صورت خلاصه می توان گفت برای جذب شاگرد روشهایی مانند تماس با آموزشگاههای تدریس خصوصی و تقاضای شاگرد و کلاس، چاپ تراکت و توزیع آن در محلات مورد نظر و یا در دانشگاهها و مدارس، تبلیغ در روزنامه و مجلات در زمینه تدریس خصوصی، ساختن یک وبلاگ برای خودتان و معرفی توانایی های خودتان در زمینه تدریس خصوصی درآن، تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغاتی اینترنتی و خصوصی ثبت آگهی تدریس در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت: ایران مدرس)، ارتباط با سایر مدرسین و معرفی شاگرد به آنها و گرفتن شاگرد از آنها، سپردن به شاگردهای فعلی خودتان که دوستان و همکلاسی هایشان را به شما معرفی نمایند، اگر دانشجو هستید انجام تدریس خصوصی به همکلاسی های خودتان که در سطح تحصیلی پایینتری قرار دارند و .... وجود دارد. البته ممکن است روشهای دیگری هم برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی وجود داشته باشد که در این بخش به آن اشاره نشده باشد.



بهترین روش برای جذب شاگرد، درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس (همین سایت) است. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است و تبلیغات تدریس شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده در کل ایران قرار می دهد. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس و جذب شاگرد بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. به منظور مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی که در این وب سایت تبلیغات ثبت نموده اند و در زمینه تدریس فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. ایران مدرس معتبرترین و تخصصی ترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. قبل از ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس حتما مقاله اگهی تدریس موفق را مطالعه کنید. ثبت تبلیغ تدریس خصوصی در این سایت رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آن را ویژه کنید و بازدهی آگهی خودتان را بیشتر از قبل افزایش دهید (بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید).



مطالعه مقاله چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر هم مفید است.

با توجه به مطالب ارائه شده می توان گفت که برای کسب درآمد خوب و درآمد عالی می توانید روی تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و یا تمام وقت حساب کنید. اگر خوب تدریس کنید و هوای شاگردهایتان را داشته باشید و تمامی تلاش خودتان را برای آموزش اصولی و مفهومی آنها و در نهایت نتیجه گرفتنشان به کار ببندید، درآمد شما از تدریس خصوصی به تدریج بیشتر شده و در نهایت به یک از مدرسین موفق فعال در زمینه تدریس خصوصی تبدیل خواهید شد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 528 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image