ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی و بازدهی چند برابری به نسبت کلاسهای گروهی

تدریس خصوصی و بازدهی چند برابری به نسبت کلاسهای گروهی

به اشتراک گذاری

کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی و کلاسهای مدرسه و دانشگاه بازدهی خیلی بالاتری دارد. اگر در کلاسهای مدرسه و دانشگاه درس را خوب متوجه نمی شوید، کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک امکان اضافه در نظر داشته باشید.

در کلاسهای تدریس خصوصی هر سوالی را می توانید بپرسید. حتی اگر سوال شما از پایه های قبل باشد و یا حتی مربوط به درسهای دیگری باشد. در بسیاری از موارد وقتی درس را متوجه نمی شوید، ممکن است اشکالات شما به سالهای قبل و پایه های قبلی برگردد. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه با 30 یا 40 نفر دانش آموز و دانشجو هر سوالی را نمی توانید بپرسید و در حقیقت مدرس و استاد شما هم وقت کافی برای جواب دادن به همه ی سوالها را ندارد. خصوصا اگر سوال شما مربوط به پایه های قبل باشد، در این حالت مدرس و استاد شما را به کتابهای درسی قبلی ارجاع می دهد. بنابراین واضح است که در کلاسهای گروهی همه ی اشکالات درسی خودتان را نمی توانید برطرف کنید. در این کلاسها به صورت محدود می توانید از مبحثی که در همان جلسه مطرح می شود سوال بپرسید. کلاسهای تدریس خصوصی بهترین موقعیت برای رفع اشکال و سوال پرسیدن است. بدون ترس از تمسخر سایر همکلاسی ها و بدون ترس از اینکه ممکن است سوال شما ابتدایی و بچه گانه باشد هر سوالی را می توانید بپرسید. می توانید، به عنوان مثال، در بحث ریاضی دانشگاهی از حد و مشتق سوال بپرسید و حتی ابتدایی ترین مباحث را از اول یاد بگیرید. اگر ترمهای قبل خوب درس نخوانده اید و عقب افتاده اید باز هم نگران نباشید، با پشتیبانی یک مدرس خصوصی خوب کل اشکالات را برطرف خواهید کرد و جزوه بهترین دانش آموزان و دانشجویان خواهید شد. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه می تواند خیلی مفیدتر و پربازده تر باشد. البته این به معنی غیبت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه نیست. کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم به نوع خودش خوب است. در کلاسهای گروهی روی مباحث ارائه شده بحث و بررسی می شود و در قالب سوال و جوابها مطالب را مب توانید خوب یاد بگیرید. پس به صورت ترکیبی کار کنید. هم در کلاسهای خودتان شرکت کنید و در کلاسهای خودتان حضور فعال داشته باشید و جزوه یادداشت نمائید. هم در کنار کلاسهای اصلی خودتان از مزایای جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید. اگر کمی از درسها عقب افتاده باشید، ممکن است در کلاسهای مدرسه و تانشگاه سر رشته مطالب از دستتان در رفته باشد و خیلی خوب متوجه نشوید. در این هنگام موازی با این کلاسها، کلاسهای خصوصی را برگزار نمائید. به تدریج مباحث برای شما قابل فهم خواهد شد. ولی به هر حال در کلاسهای اصلی خودتان هم غیبت نکنید و جزوه یادداشت نمائید. همین جزوه را در جلسات تدریس خصوصی می توانید استفاده نمائید. برای رفع اشکال و پرسیدن سوالات اساسی کلاسهای تدریس خصوصی بهتر و مناسبتر است. برای شرکت در مباحث گروهی و یادداشت جزوه و در جریان بودن مباحثی که تدریس می شود در کلاسهای خودتان هم شرکت نمائید. برای افزایش معدل، موفقیت در امتحانات و کنکور و موفق شدن در انواع آزمونها کلاسهای تدریس خصوصی مفید و موثر است.

با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت شرکت در جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و رفع اشکال و پرسیدن سوالات اساسی در دروس مختلف می تواند کاملا مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی در بسیاری از موارد به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه بازدهی بالاتری دارد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image