ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشیم؟

چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشیم؟

به اشتراک گذاری

کلاسهای تدریس خصوصی در بسیاری از موارد برای جبران ضعف ها و غیبت های که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه اتفاق افتاده است می تواند بسیار مفید و کارساز باشد. برای حصول بهترین نتیجه باید از کلاسهای تدریس خصوصی به شکل صحیحی استفاده کرد.

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در امتحانات و کنکور استفاده کنید، نحوه استفاده درست از این کلاسها را باید در نظر داشته باشید. کلاسهای تدریس خصوصی به خودی خود و بدون هیچ کار دیگری نمی تواند در موفقیت تحصیلی دانش اموزان و دانشجویان موثر باشد. در کنار استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی خود دانش آموز و دانشجو باید درس بخواند. کلاسهای تدریس خصوصی را باید به عنوان یک امکان اضافه برای یادگیری بهتر استفاده کرد. اصل کار، تلاش و کوشش خود دانش آموز و دانشجو است. برای موفقیت در تحصیل دانشجویان و دانش آموزان باید خودشان بخواهند درس بخوانند و با در نظر گرفتن هدفهایی در زمینه موفقیت تحصیلی انگیزه لازم را در خودشان ایجاد نمایند. مدرسین خصوصی و والدین باید به این نکته دقت کنند که کلاسهای خصوصی، کتابهای کمک آموزش و .... امکاناتی هستند که برای موفقیت در تحصیل و امتحانات و کنکور و .... می توانند موفق باشند ولی قبل از استفاده از این امکانات و قبل از انجام هر گونه هزینه ای ، باید انگیزه لازم در خود دانش آموز و دانشجو ایجاد شود. اگر دانشجو و یا دانش آموز انگیزه لازم برای تحصیل و درس خواندن را داشته باشد و برای خودش هدف مشخصی (مثلا قبول شدن در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران) را تعیین کرده باشد، در این حالت کلاسهای مدرسه و دانشگاه و همچنین کلاسهای تدریس خصوصی هم مفید خواهد بود.

در ادامه موارد قبل، برای استفاده بهنیه از کلاسهای تدریس خصوصی باید در این کلاسها با تمرکز کامل شرکت کنید. کلاسهای تدریس خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید و هر تمرین و تکلیفی که مدرس خصوصی برای شما تعیین کرد را انجام دهید. کلاسهای تدریس خصوصی را جایگزین کلاسهای مدرسه یا دانشگاه نکنید و در کلاسهای تدریس خصوصی در کنار کلاسهای اصلی خودتان استفاده کنید. البته اگر به دلایل موجه در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت کردید می توانید از کلاسهای خصوصی برای جبران این غیبتها استفاده نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی مخصوص دانشجویان و دانش اموزان ضعیف و سطح پایین نیست هر شخصی بسته به سطح تحصیلی خودش می تواند در این کلاسها شرکت کند و برای پیشرفت در تحصیل از کلاسهای خصوصی استفاده نماید. برای گرفتن بهترین نتیجه در بین جلسات تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید. تمرین و مسئله حل کنید و تا جایی که امکان دارد از وقت خودتان بیشترین بهره را ببرید. برای موفقیت در تحصیل و گرفتن نمره عالی در امتحانات با برنامه ریزی پیش بروید. با یک برنامه ریزی صحیح می توانید در تحصیل موفق باشید و در عین حال به تفریحات خودتان هم برسید. برای مطالعه در زمینه چگونگی انجام برنامه ریزی صحیح مقاله برنامه ریزی موفق را بخوانید. از کلاسهای خصوصی برای افزایش معدل، گرفتن نمرات عالی در امتحانات، گرفتن نمره 20، رفع اشکال و .... استفاده نمائید. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و زبان انگلیسی و دروس کنکوری استفاده از جلسات تدریس خصوصی بسیار مفید است. البته برای هر درس دیگری هم می توانید از این کلاسهای خصوصی استفاده نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند (بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید). اگر می خواهید کلاسهای خصوصی بهترین نتیجه را برای شما در بر داشته باشد، کلاسهای خصوصی را در طول ترم برگزار نمائید و برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات واگذار نکنید. البته اگر دو سه جلسه برای رفع اشکال نیاز دارید و کل درس را خودتان خوانده اید باز می توان در ایام امتحانات از این کلاسها استفاده نمائید.

به عنوان جمع بندی می توان گفت کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل می تواند بسیار موثر و مفید باشد به شرطی که دانشجویان و دانش اموزان با انگیزه کافی خودشان هم برای موفقیت در تحصیل تلاش کنند و در کنار کلاسهای خصوصی درس بخوانند و مطالعه نمایند. کلاسهای تدریس خصوصی مزایای زیادی به نسبت کلاسهای گروهی دارد از جمله اینکه در این کلاسها هر اشکالی را می توان برطرف نمود و هر سوالی را می توان پرسید. دانش آموزان و دانشجویان ضعیف و متوسط و حتی دانشجویان و دانش آموزان با سطح تحصیلی بالا برای پیشرفت در تحصیل به نسبت سطح تحصیلی خودشان می توانند از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمایند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image