ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه درامد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

چگونه درامد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

به اشتراک گذاری

اگر در حال حاضر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و می خواهید درامد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید و یا قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید و درامد کسب کنید، در هر صورت موارد زیر می تواند مفید و موثر باشد.

1- اگر می خواهید در بلند مدت درامد خوبی از تدریس خصوصی بدست آورید باید خوب و حتی عالی تدریس کنید به نحوی که شاگردهایی که الان دارید ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند. اگر هر ترم بخواهید شاگردهای جدیدی جذب کنید، کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی سخت خواهد شد. چون هر ترم ممکن است به اندازه کافی شاگرد نداشته باشید. اما اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای قبلی شما دوباره با شما تماس بگیرند، در این صورت همیشه به اندازه کافی شاگرد خواهید داشت و درآمد خوبی از تدریس کسب خواهید کرد.

2- اگر نحوه تدریس شما و برنامه ریزی ای که برای شاگردهایتان انجام می دهید و همچنین مشاوره هایی که در کلاسهای خصوصی به آنها می دهید باعث نتیجه گرفتن شاگردانتان شود، ترمهای بعد هم با شما تماس می گیرند و درامد شما از تدریس افزایش می یابد. تنها یک هدف داشته باشید و آن هم نتیجه گرفتن شاگردهایتان به هر نحو و به هر صورت ممکن باشد.

3- برای کسب درامد از تدریس و یا افزایش درامد خودتان از کار تدریس خصوصی باید به کار تدریس متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان در اولویت اول باشد. با موفق شدن شاگردهایتان شما هم در تدریس موفق خواهید بود.

4- به گونه ای در زمینه تدریس فعالیت کنید که انگار به شاگردهایتان تضمین قبولی داده اید. حتی اگر در واقع به آنها تضمین نداده اید پیش خودتان این ذهنیت را داشته باشید و عالی تدریس کنید. تعدادی از مدرسین از همان ابتدای کار قول تضمینی بودن کلاسها را می دهند و اگر شاگرد انها نتیجه نگیرد مبلغی دریافت نمی کنند. ممکن است شما هم این کار را انجام دهید و یا نه. در هر صورت، پیش خودتان فرض کنید که کلاسهای شما تضمینی هستند و با تمام وجود برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان تلاش کنید.

5- ارتباط نزدیکی با شاگردهای خودتان داشته باشید. به گونه ای که روی شما بتوانند برای مشاوره و بیان دغدغه هایشان حساب کنند. با ایجاد یک رابطه دوستانه در کار تدریس موفق تر خواهید بود و درآمد بیشتری هم بدست خواهید آورد.


6- همواره بهتر شدن در تدریس و مسلط تر شدن بر دروس تدریسی خودتان را در نظر داشته باشید. مطالعه و یادگیری را فراموش نکنید. در زمینه روشهای تدریس موفق و بهتر تدریس کردن هم مطالعه نمائید. اگر بر دروس تدریسی خودتان مسلط هم هستید، باز هم با مطالعه بیشتر می توانید بهتر و بهتر شوید. هر چه بر دروس تدریسی خودتان مسلط تر باشید، بیان روانتری خواهید داشت و شاگردهایتان بهتر نتیجه خواهند گرفت.

7- دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید و خودتان بهتر آنها را درک کرده اید و در عین حال بازار خوبی هم برای تدریس خصوصی آنها وجود دارد. ریاضی، زبان، کامپیوتر، فیزیک، نرم افزارها، دروس تخصصی رشته های دانشگاه، دروس کنکوری و .... گزینه های خوبی هستند.

8- روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. مقاله نحوه جذب شاگرد در این زمینه مفید است. در همین سایت (ایران مدرس) هم آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است.

9- بهترین توصیه برای افزایش درامد شما از تدریس خصوصی خوب تدریس کردن و تعهد به تدریس است. اگر به کار تدریس علاقه و تعهد داشته باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد و بر دروس تدریسی خودتان هم مسلط باشید نه تنها شاگردهایتان ترمهای بعد هم برمی گردند بلکه دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی می کنند.

10- با افزایش کیفیت کلاسهای خصوصی خودتان به تدریج قیمت کلاسهای خصوصی را افزایش دهید (البته به صورت منطقی). به این ترتیب درامد شما از تدریس افزایش خواهد یافت.

11- اگر به تدریس علاقه دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید. عشق و علاقه به هر کاری رمز موفقیت در آن کار است. حداقل دروسی را تدریس کنید که به آن درسها علاقه مند هستید و از تدریس آنها لذت می برید. اگر با علاقه تدریس کنید هم خودتان از تدریس لذت می برید و هم درامد بالاتری کسب خواهید کرد.

12- متفاوت باشید و تمایز ایجاد کنید. کاری کنید در ذهن شاگردهایتان باقی بمانید. کمی بیشتر در کلاس بمانید. پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید. به انها کتاب کمک آموزشی و سوال امتحانی بدهید. نشان دهید نتیجه گرفتن آنها برایتان مهم است. این تعهد کاری شما در زمینه تدریس خصوصی را شاگردهایتان و والدین آنها درک می کنند و برای شما جبران خواهند کرد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 490 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image