ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی فیزیک دهم

تدریس خصوصی فیزیک دهم

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک دهم به ارائه خدمات نیاز دارید .... اگر می خواهید فیزیک پایه دهم را با شرکت در جلسات تدریس خصوصی به خوبی یاد بگیرید .... اگر در جستجوی یک مدرس خصوصی خوب فیزیک پایه دهم هستید ....

در هر صورت، لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی فیزیک دهم و فیزیک سایر مقاطع را در همین سایت (ایران مدرس) می توانید مشاهده کنید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.





تدریس خصوصی فیزیک دهم





در فصل اول فیزیک دهم مباحثی همچون اندازه گیری، یکای اندازه گیری، یکاهای اصلی و فرعی، نمادگذاری علمی، وسیله و روش اندازه گیری و .... تدریس می شود.



دانلود فصل اول کتاب فیزیک پایه دهم به صورت رایگان

مباحثی که در فصل دوم فیزیک پایه دهم تدریس می شود شامل انرژی و زندگی، کار و انرژی جنبشی، کار و انرژی پتانسیل، انرژی درونی، پایستگی انرژی مکانیکی، توان و .... است.


در فصل سوم فیزیک پایه دهم مباحثی مانند حالت های مختلف ماده، چگالی، نیروهای بین مولکولی، فشار در شاره ها، محاسبه فشار در مایعات، اصل ارشمیدس و نیروی شناوری و .... در کلاسهای مدرسه و جلسات تدریس خصوصی فیزیک ارائه می گردد.

در فصل چهارم فیزیک پایه 10 مفاهیمی مانند دما، انرژی درونی و گرما، گرماهای ویژه، تعادل گرمایی، حالت های ماده، انبساط گرمایی، انتقال گرما، گاز کامل و معادله حالت تدریس می شود.

در نهایت، در فصل پنجم فیزیک دهم مباحثی مانند فرآیندهای ترمودینامیکی آرمانی، تبادل انرژی، انرژی درونی و قانون اول ترمودینامیک، فرآیندهای خاص، چرخه ترمودینامیکی، ماشین های گرمایی، بازده ماشین های گرمایی و قانون دوم ترمودینامیک و ... توسط مدرسین فیزیک ارائه می گردد.



مطالعه مقاله چگونه فیزیک دهم را یاد بگیریم و بخوانیم؟ هم مفید است.

اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک دهم به ارائه خدمات نیاز دارید کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک را در همین سایت (ایران مدرس) می توانید کاملترین لیست مدرسین فیزیک را مشاهده نمائید (کلیک کنید: لیست مدرسین خصوصی فیزیک). البته برای موفقیت در درس فیزیک پایه دهم علاوه بر شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی باید خودتان هم درس بخوانید. فیزیک دهم یکی از دروس مهم برای رشته های ریاضی و تجربی است و در کنکور سراسری هم سوال از این درس مطرح می شود. اگر می خواهید فیزیک دهم را خوب یاد بگیرید در مرحله اول در کلاسهای تدریس فیزیک مدرسه شرکت کنید. تا جایی که ممکن است غیبت نکنید. قبل از شرکت در کلاس فیزیک خودتان نگاه مختصری به درس جدیدی که قرار است تدریس شود بیندازید. در کلاس درس هم با تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید. در نهایت بعد از کلاس هم درسی که ارائه شده است را مرور نمائید. فیزیک پایه دهم و درس فیزیک به صورت کلی یک درس مفهومی است و باید علاوه بر به خاطر سپردن روابط و فرمولها تلاش کنید درس را بفهمید. در کلاس فیزیک جزوه یادداشت کنید و به مطالبی که معلم فیزیک می گوید با دقت گوش دهید. وقتی مسئله ای را حل می کنید، دلیل استفاده از روابط را بدانید و متوجه شوید. ممکن است برای یک سوال چندین راه حل موجود باشد. راه حلهای مختلف حل سوالات فیزیک دهم را یاد بگیرید. بر فرمولها مسلط باشید و معنی فیزیک آنها را درک کنید. کتاب درسی را برای مطالعه در اولویت قرار دهید و تمرینات و مسائل کتاب را حل کنید.



مطالعه کنید: 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس فیزیک

اگر می خواهید در درس فیزیک دهم نمره خوبی بگیرید و حتی 20 بگیرید، خواندن درس فیزیک را به ایام امتحانات موکول نکنید. همانطور که گفته شد، برای اموزش پایه ای درس فیزیک، این درس را باید خوب بفهمید و درک کنید. در ایام امتحانات فرصت کافی برای مطالعه و حل تمرین وجود ندارد و بنابراین نمی توانید صد در صد درس را بفهمید و بر آن مسلط شوید. در کنار تمامی موارد گفته شده، برای گرفتن نمره خوب و عالی در امتحان فیزیک دهم و فهمیدن عمقی آن می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک دهم استفاده کنید. در کلاس خصوصی فیزیک دهم اشکالاتی که دارید را به صورت کامل می توانید برطرف نمائید. اگر در کلاس تدریس فیزیک مدرسه سوالی برایتان پیش آمده و فرصت پرسیدن سوال را نداشته اید، در کلاس خصوصی فیزیک می توانید تمامی سوالات خودتان را بپرسید و اشکالات را برطرف نمائید. در کلاس خصوصی فیزیک اگر در درس فیزیک ضعیف هستید می توانید به سطح مناسبی برسید و اگر متوسط هستید می توانید عالی شوید. در ایام امتحانات برای رفع اشکال و حل سوالات امتحانی سالهای قبل فیزیک دهم می توانید از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید. اگر برای آموزش بهتر فیزیک به جلسات بیشتری نیاز دارید سعی کنید از کلاسهای خصوصی در طول ترم استفاده نموده و آن را به ایام امتحانات موکول نکنید. فیزیک یکی از دروس مهم در دوران متوسطه و دانشگاه است. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک دهم در امتحان فیزیک نمره خوبی بگیرید و در کنکور هم درصد بالایی بزنید.



حتما بخوانید: روش خواندن فیزیک دهم



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 784 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image