ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه از تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و امتحانات استفاده کنیم؟

چگونه از تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و امتحانات استفاده کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی و چگونگی استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل توضیحاتی ارائه شده است. اگر قصد دارید که در درس و تحصیل خودتان تحول مثبتی ایجاد کنید، کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کمک کننده و مفید و موثر باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی

استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل، موفقیت در امتحانات، موفقیت در کنکور و المپیاد و انواع آزمونها و برای یادگیری بهتر، پایه ای تر و عمقی تر دروس مختلف و همچنین برای آموزش سریعتر دروس و نرم افزارها می تواند مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی در بسیاری از موارد از کلاسهای گروهی و کلاسهای مدرسه و دانشگاه می تواند مفید تر و موثرتر باشد. البته کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم به نوع خودش می تواند مفید و خوب باشد. استفاده از کلاسهای خصوصی غیبت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه را توجیه نمی کند. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم به علت بحث های علمی ای که مطرح می شود و سوال و جوابهایی که بین معلم و استاد و دانشجویان و دانش آموزان رد و بدل می شود، دروس را می توان به خوبی یاد گرفت. ولی به هر حال در بسیاری از موارد به علت شلوق و پرجمعیت بودن کلاسها، تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان درس را خوب یاد نمی گیرند. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه فرصت برای پرسیدن هر سوالی وجود ندارد و نمی توان اشکالات مختلف را برطرف نمود. این کلاسها برای دانش آموزان و دانشجویان متوسط به بالا مفید تر است. دانش آموزان و دانشجویانی که ضعف پایه ای در دروس مختلف دارند و یا خودشان به هر دلیل دروس را خوب مطالعه نکرده اند و خوب یاد نگرفته اند، در کلاسهای تدریس خصوصی درسهارا بهتر آموزش می بینند. البته کلاسهای تدریس خصوصی فقط برای دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست. افرادی که سطح تحصیلات متوسطی دارند هم برای عالی بودن و اول بودن می توانند از این کلاسها استفاده کنند. کلاسهای تدریس خصوصی برای دانشجویان زرنگ هم خوب است. این دانشجویان می توانند به افراد متوسط و ضعیف تر تدریس کنند و درامد کسب نمایند.



مطالعه کنید: تدریس خصوصی: بیشترین میزان یادگیری در کمترین زمان

برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.





اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل استفاده کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید:


1- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار نموده و به ایام امتحانات موکول ننمائید. در طول ترم فرصت بیشتری برای یادگیری، حل تمرین و مسئله، رفع اشکال و .... وجود دارد.

2- کلاسهای تدریس خصوصی را در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه داشته باشید و نه به جای آنها. به بهانه شرکت در کلاسهای خصوصی در مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید.

3- حتما در کنار کلاسها و جلسات تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید. مطالعه و حل تمرین و مسئله و مرور و .... برای موفقیت در تحصیل لازم و ضروری است. برای دروسی مانند ریاضیات و فیزیک حل تمرین و مسئله بسیار لازم است.

4- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول روز در زمانهایی برگزار کنید که بازدهی بالاتری دارید و بسته به عادات شخصی خودتان درس را بهتر می توانید یاد بگیرید.

5- در ایام امتحانات برای رفع اشکال و حل سوالات امتحانی و جمع بندی می توانید از کلاسهای خصوصی استفاده کنید. در طول ترم مطالعه دروس را به پایان برسانید.

6- از مدرسین خوب و با تجربه برای یادگیری دروس کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

7- از جزوات درسی اصلی خودتان که در مدرسه یا دانشگاه یادداشت کرده اید، در کلاسهای خصوصی استفاده نمائید. در امتحان از همین جزوات سوال مطرح خواهد شد.



مطالعه کنید: 10 دلیل برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل

8- بعد از کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه و بعد از کلاسهای تدریس خصوصی درس را مرور کنید. هر اشکال داشتید یادداشت نموده و در جلسات بعدی تدریس بپرسید.

9- کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید. تمریناتی که مدرس خصوصی شما به شما می دهد را با جدیت انجام دهید. با جدی گرفتن کلاسهای خصوصی احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد شد.

10- در زمانهای بین کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید. مهمترین عامل برای موفقیت شما در تحصیل تلاش و پشتکار خودتان است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 673 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image