ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 30 راهکار برای موفقیت در تدریس خصوصی

30 راهکار برای موفقیت در تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش 30 راهکار برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید، شاگرد خصوصی های بسیاری جذب کنید و از کار تدریس درآمد بالایی بدست آورید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه داشتن کلاس های تدریس خصوصی و گروهی خوب، موفق و اثر بخش

1- برای موفقیت در تدریس خصوصی تلاش کنید شاگردهای شما نتیجه بگیرند. در صورتیکه شاگردهای شما موفق شوند شما هم در تدریس موفق خواهید شد.

2- در کلاسهای تدریس خصوصی از جزوه درسی خود شاگردانتان استفاده کنید. به هر حال، در امتحان از این جزوات سوال مطرح خواهد شد.

3- سعی کنید کلاسهای خصوصی متنوع و جذاب باشد. در کلاسهای خصوصی هم درس بدهید و هم تمرین و مسئله حل کنید. برنامه متنوعی داشته باشید.

4- به شاگردانتان تمرین بدهید و جلسات بعدی کلاسهای تدریس خصوصی انجام انها را از شاگردانتان بخواهید. شاگردانتان را به سمت درس خواندن هدایت کنید.





مشاهده ویدیوی فیلم آموزشی در رابطه با نحوه موفق شدن در کار تدریس خصوصی و فیلم آموزشی - 20 عامل مهم و کلیدی برای موفقیت در کار تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.

5- در همان جلسات تدریس خصوصی هم بعضا اجازه دهید شاگردهایتان خودشان تمارین و مسائل را حل کنند. به این ترتیب روند یادگیری آنها را هم چک می کنید.

6- در کلاسهای تدریس خصوصی حین تدریس سوال بپرسید. با پرسیدن سوال برای خودتان هم مشخص خواهد شد کلاسها چقدر مفید بوده است.

7- کلاسها را از حالت ارائه یک نفره به حالت بحث و بررسی تبدیل کنید. از شاگردانتان توضیح بخواهید. به این ترتیب بهتر درس را یاد می گیرند.

8- با شاگردهایتان دوست شوید. به انها مشاوره بدهید و راهنمایی کنید. رابطه نزدیکی با شاگردانتان داشته باشند به نحوی که بتوانند راحت مشکلات درسی و حتی غیر درسی را با شما مطرح کنند.



پیشنهاد می شود مطالعه کنید: بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

9- نتایج کار خودتان را ارزیابی کنید. فقط تدریس نکنید. هر از چند گاهی کوئیز یا امتحان کوچکی بگیرید. روند یادگیری را بررسی کنید و اگر خوب نبود شیوه کار را تغییر دهید.

10- پیش خودتان مسئولیت 100 درصد نتیجه گرفتن شاگردانتان را به عهده بگیرید. حتی اگر کلاسهای شما تضمینی نیست، به گونه ای تدریس کنید که انگار اگر نتیجه نگیرید پولی دریافت نمی کنید.

11- به کار تدریس متعهد باشید. به شاگردانتان کمک کنید تا در درس و تحصیل موفق باشند. فقط فرمول یاد ندهید. روند برخورد با مسائل و آموزش صحیح دروس را یاد دهید.

12- برای زمانهای بین کلاسهای خصوصی به شاگردانتان برنامه ارائه دهید. به انها توصیه های لازم را بکنید و مطالبی که باید بخوانند را برایشان مشخص نمائید.

13- هر از چند گاهی بخشی از درس که قرار است جلسه بعد ارائه شود را برای شاگردتان مشخص کنید تا جلسه بعد تدریس خصوصی برای شما ارائه کند.

14- هر کاری که لازم است شاگردتان را به نتیجه برساند انجام دهید. از تمامی اهرمهای لازم (والدین و ....) برای نتیجه گرفتن آنها استفاده نمائید.

15- بر دروس تدریس خودتان کاملا مسلط باشید. خصوصا جلسه اول تدریس خصوصی کاملا مهم است. در جلسه اول عالی عمل کنید تا کلاسها ادامه پیدا کند.

16- با توجه به زمان باقی مانده تا امتحانات و یا آزمون مورد نظر و تعداد جلسات تدریس خصوصی برای ارائه درس برنامه ریزی داشته باشید. به گونه ای تدریس کنید که مطالب را پوشش دهید.

17- در ایام امتحانات از نمونه سوالات امتحانی و تمرینها و مسائل سطح بالا برای نتیجه گرفتن بهتر شاگردانتان در کلاسهای خصوصی استفاده نمائید.

18- به شاگردانتان توصیه کنید که کلاسهای تدریس خصوصی را از اول ترم شروع کنند. کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات فقط برای رفع اشکال مناسب است.

19- در ایام امتحانات و یکی دو روز مانده به امتحانات کاملا در دسترس باشید. خصوصا در ایام امتحانات پشتیبانی و حمایت خودتان را قطع نکنید.

20- برگزاری یک جلسه جمع بندی و رفع اشکال روز قبل از امتحان برای نتیجه گرفتن شاگردانتان بسیار مهم است. این جلسه را برگزار نمائید.

21- حتی بعد از امتحانات هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگردانتان باشید. به این ترتیب نشان می دهید که نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم است.

22- برای جذب شاگرد بیشتر آگهی تدریس خصوصی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید.



این مقاله عالی را از دست ندهید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

23- از انتظار شاگردهایتان فراتر بروید. کمی بیشتر در کلاس بمانید. نمونه سوال امتحانی برای آنها ببرید. به شاگردانتان کتاب کمک آموزشی مناسب هدیه دهید.

24- با همکارانتان در ارتباط باشید و به آنها شاگرد معرفی کنید. مطمئن باشید آنها هم به شما شاگرد معرفی کرده و درامد شما از تدریس خصوصی افزایش می یابد.

25- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید تا درآمد شما از تدریس افزایش یابد. مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را در این زمینه مطالعه نمائید.




فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت حرفه ای




26- اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. موفقیت در زمینه هایی بدست می آید که شما با علاقه در آن زمینه فعالیت کنید.

27- از بین دروس تدریسی خودتان دروسی که به انها بیشتر علاقه دارید و متقاضی بیشتری دارد را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید.

28- با برگزار کلاسهای نبمه خصوصی و گروهی می توانید درامد خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. کلاسهای نیمه خصوصی درآمد بیشتری دارد.

29- برای دروس تدریس خودتان در همین سایت جزوه ثبت نمائید. به این ترتیب جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. امکان ثبت جزوه در کنترل پنل فراهم است.

30- فقط جذب شاگرد مهم نیست. برای موفقیت در تدریس خصوصی شاگردهای خودتان را حفظ کنید. مقاله چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟ را در این زمینه بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3721 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image