ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی استاد خصوصی و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران

استاد خصوصی و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران هستید .... اگر می خواهید با مشاهده لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ، مدرسین تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و متوسطه در تهران، اساتید تدریس ریاضی کنکور و ریاضیات دانشگاهی در تهران و .... مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید....



مطالعه مقاله چگونه ریاضی و فیزیک را بهتر یاد بگیریم؟ هم مفید است.

چنانچه قصد دارید برای اموزش و یادگیری بهتر درس فیزیک، آموزش فیزیک دبیرستان و متوسطه و یا فیزیک دانشگاهی، کسب درصد بالا در فیزیک کنکور و یا گرفتن نمره خوب در امتحان فیزیک دانشگاه و ... از مدرسین مجرب فعال در زمینه اموزش فیزیک در تهران کمک بگیرید.... در هر صورت، در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است، لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران را می توانید مشاهده نمائید. بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



مدرسین تدریس خصوصی ریاضی

مدرسین تدریس خصوصی فیزیک

لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی





ریاضی یکی از دروس مهم و پایه ای در مقطع دبیرستان و دانشگاه است و در کنکور ریاضی و کنکور تجربی هم کسب درصد بالا در درس ریاضی می تواند به کسب رتبه خوب در کنکور کمک زیادی بکند. اگر می خواهید ریاضی را بهتر یاد بگیرید در کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه به صورت کامل شرکت کنید و به مطالبی که مدرس و استاد فیزیک شما درس می دهد توجه نمائید. جزوه یادداشت نموده و بنویسید. حین نوشتن یادگیری بهتر اتفاق می افتد. البته صد در صد درگیر جزوه نویسی نباشید و سعی کنید با سرعت بالا فقط نکات مهم را یادداشت نمائید. این یک مهارت است که در کلاس ریاضی بتوانید همزمان به مطالب گوش دهید و با سرعت مهمترین نکات را هم یادداشت نمائید. البته بعضی از اساتید اجازه نوشتن جزوه را می دهند و برای این کار زمانی در نظر می گیرند. جزوه ای که خودتان یادداشت کرده باشید از کپی کردن جزوه دیگران خیلی بهتر است. اگر در کلاس ریاضی جزوه یادداشت کنید، مجبور هستید به درس هم گوش بدهید. به این ترتیب درس را بهتر یاد می گیرید. هر جایی سوال پیش آمد یادداشت کنید تا بعدا بپرسید و یا اگر وقت کافی بود و مدرس ریاضی اجازه داد در همان زمان بپرسید. سوالات را بعدا می توانید از مدرس خصوصی ریاضی خودتان هم بپرسید. بعد از کلاس ریاضی درس را مرور کنید و به اندازه کافی برای مباحث تدریس شده تمرین و مسئله حل کنید. حل تمرین و مسئله کلیک یادگیری ریاضی است. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید، درس را بهتر آموزش می بینید. در طول ترم ریاضی را بخوانید و مطالعه و حل تمرین ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه اموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی مقاله چگونه ریاضی خود را قوی کنیم یا 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی ! را مطالعه نمائید. برای دانلود رایگان جزوات امتحانی، سوالات امتحانی، جزوات آموزشی و درسی، حل تمرینات کتابهای درسی ریاضی و ... بر روی لینک زیر کلیک نمائید.



دانلود جزوه و سوال ریاضی



ریاضی و فیزیک در تهران



درس فیزیک هم درس مهم و در عین حال درس قشنگی است. در دروان دبیرستان و دانشگاه کم و بیش با درس فیزیک سرو کار دارید. مواردی که برای موفقیت در اموزش و یادگیری ریاضی ذکر شد، برای درس فیزیک هم می تواند درست باشد. به عنوان مثال شرکت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی فیزیک بریا آموزش و یادگیری بهتر ان می تواند مفی و موثر باشد. توجه به مطالب ارائه شده در کلاس فیزیک، یادداشت کردن جزوه، پرسیدن سوالهایی که برایتان مطرح می شود و گوش دادن به سوالهای دیگران، خواندن فیزیک در طول ترم، حل تمرین و مسئله و ... همه موارد است که مانند درس ریاضی به موفقیت در درس فیزیک هم می تواند منجر بشود. البته درس فیزیک تفاوت هایی با درس ریاضی هم دارد. روابطی که در درس ریاضی ارائه می شود همیشه و لزوما معنی فیزیک ندارد. ممکن است بعضی از روابط ارائه شده در درس ریاضی صرفا روابط ریاضی باشد که با وجود درست بودن انها، معنی فیزیکی خاصی ندهد. البته برای حل مسائل و تمرینات ریاضی هم باید منطق و استدلال حاکم بر مسئله را بدانید و دلیل استفاده از هر رابطه را بدانید. در درس فیزیک، روابط فیزیک معنی فیزیکی دارند و اگر می خواهید در این درس موفق باشید باید روابط و فرمولها را خوب درک کنید و به صورت واقعی و فیزیک بدانید که هر رابطه و فرمولی چه معنی ای می دهد. اگر روابط فیزیک را خوب درک کنید، در درس فیزیک موفق خواهید بود و خودتان برای هر سوال و مسئله ای راه حل ارائه خواهید کرد. در درس فیزیک ممکن است یک سوال را بتوان با چند روش حل کرد و اگر درک درستی از روابط داشته باشید خودتان راه حل ارائه می کنید. برای مطالعه در زمینه چگونگی موفقیت در امتحان فیزیک و کنکور فیزیک و راهکارهای یادگیری بهتر درس فیزیک مقاله 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس فیزیک یا مهمترین عوامل برای کسب درصد بالای کنکور در فیزیک را مطالعه نمائید. به منظور دانلود رایگان سوالات امتحانی، تست کنکور، جزوات آموزشی و درسی فیزیک و ... بر روی لینک زیر کلیک نمائید.



دانلود جزوه و سوال فیزیک



علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک هم برای موفقیت در این دو درس و گرفتن نمره خوب در امتحان و کسب درصد بالا در کنکور مفید و موثر باشد. در کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک می توانید هر اشکالی که داشته باشید برطرف نمائید و این دو درس را به صورت مفهومی و پایه ای اموزش ببینید. در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال و در ایام کنکور برای جمع بندی و آموزش تکنیکهای تست زنی و .... می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران و یا هر جای دیگر ایران استفاده نمائید. برای مطالعه بیشتر در زمینه مزایا و فواید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و کلاسهای خصوصی به صورت کلی، مقاله مزایای کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل را مطالعه نمائید. اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوی ریاضی و فیزیک فعالیت دارید هم می توانید تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 751 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image