ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی سال 1404 و 1403

قیمت تدریس خصوصی سال 1404 و 1403

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی در سال 1404 و 1403 سوال دارید ... اگر می خواهید در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی در تهران و کرج و یا در هر جای ایران در سال 1404 و 1403 اطلاعات کامل و به روزی کسب کنید .... در هر صورت، به صورت زیر عمل کنید.


پیشنهاد می شود مقاله نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را هم بخوانید.


در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی (بیش از 30000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 1403) ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، زیست، عربی، دروس ابتدایی، کنکور، متوسطه، دانشگاه، تدریس المپیاد و نرم افزارها و .... فعالیت دارند. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی در سال 1404 و 1403 و یا هر زمان دیگری مشاهده آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در همین سایت و مشاهده هزینه و قیمتی است که مدرسین برای کلاسهای تدریس خصوصی ثبت نموده اند.


برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در جزئیات آگهی خودشان مشخصات فردی، سوابق کاری و تدریس، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل و مهمتر از همه هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی را ذکر کرده اند. اطلاعات ارائه شده توسط یکی از مدرسین (به عنوان مثال) در ادامه ارائه شده است.


رشته تحصیلی: مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: خواجه نصیرالدین طوسی
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران
آدرس: تهران
هزینه تدریس: توافقی - تماس بگیرید.


مطالعه مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ را هم پیشنهاد می کنیم.



همانطور که مشاهده می کنید، هزینه تدریس هم توسط هر مدرس مشخص شده است. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند. تعدادی از مدرسین هم در جزئیات آگهی تدریس خودشان به صورت دقیق هزینه جلسات تدریس خصوصی را ارائه نموده اند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی در سال 1403 و 1404 بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید.


خوبی این روش آن است که قیمتهایی که مشاهده می کنید، به روز و مطابق با تاریخ روز است. در همین سایت مقالات زیادی هم در زمینه عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی ارائه شده است.


به عنوان مثال می توانید مقاله قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی یا قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) را مطالعه نمائید.


مطالعه نمائید: بهترین مقالات مرتبط با هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1853 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image