ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تدریس خصوصی کنیم و تدریس خوبی داشته باشیم؟

چگونه تدریس خصوصی کنیم و تدریس خوبی داشته باشیم؟

به اشتراک گذاری

اگر سوال چگونه تدریس خصوصی کنیم و تدریس خوبی داشته باشیم؟ برای شما هم مطرح است و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و قصد دارید فعالیت خودتان را گسترش دهید، از تدریس درآمد بالایی کسب نموده و تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید و در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق و سرآمد باشید، ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی

برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس در مرحله اول باید شاگردهای زیادی جذب کنید. بالاخره تا شاگرد نداشته باشید موفقیت در تدریس یا چگونه تدریس کردن اصلا معنی پیدا نمی کند. مدرسین موفق شاگردهای زیادی دارند. البته مسلما در مرحله اول جذب شاگرد مهم است ولی برای اینکه این شاگردها را حفظ کنید باید خوب تدریس کنید و شاگردهای شما از نحوه تدریس شما راضی باشند. در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و بیش از هر سایت دیگری مدرس ثبت نامی دارد (بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 98) و بازدید روزانه آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد، مقالات زیادی در زمینه نحوه جذب شاگرد خصوصی و پیدا کردن شاگرد و ... ارائه شده است.



در این زمینه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را بخوانید.



به منظور مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. برای جذب شاگرد می توانید راهکارهای تبلیغات در اینترنت و سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس (همین سایت)، تبلیغات در روزنامه، چاپ تراکت، ارتباط با سایر مدرسین، ارتباط با آموزشگاههای تدریس خصوصی و .... که در مقاله مذکور به صورت کامل توضیح داده شده است، را امتحان نمائید. بعد از جذب شاگرد، با خوب تدریس کردن و تسلط بر دروس تدریسی خودتان باید سعی کنید شاگردهایتان را حفظ کنید. برای درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید.



تدریس خوب


اگر در زمینه چگونگی فعالیت در زمینه تدریس خصوصی سوال دارید، بعد از جذب شاگرد باید در کلاسهای تدریس خصوصی موفق عمل کنید. باید سعی کنید کلاسهای شما بیشترین فایده را برای شاگردانتان داشته باشید. در کلاسهای تدریس خصوصی عالی عمل کنید و با تسلط بر دروسی که تدریس می کنید، در کمترین زمان بیشترین مطالب را ارائه نمائید. برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه خاص خودش را داشته باشید. در جلسه اول تدریس خصوصی عملکرد عالی ای داشته باشید. حتی به نسبت حالت های معمول خودتان هم بهتر عمل کنید. چون دیدی که شاگرد شما در جلسه اول به نسبت تدریس شما پیدا می کند برای جلسات بعد هم باقی می ماند. اگر دید خوبی پیدا کند علاوه بر اینکه کلاسها ادامه پیدا می کند، شما را به دوستان، آشنایان و همکلاسی هایش هم معرفی خواهد کرد. اگر در جلسه اول خوب تدریس نکنید و نحوه تدریس شما نشان ندهد که بر مبحث مسلط هستید، ممکن است همین شاگرد را هم از دست بدهید و جلسات تدریس خصوصی ادامه پیدا نکند.



مطالعه کنید: اولین جلسه تدریس خصوصی و جلسه اول تدریس در دانشگاه



برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی باید در کنار مسلط بودن بر دروس تدریسی خودتان، دلسوز بودن و متعهد بودن نسبت به کار تدریس را هم داشته باشید. به گونه ای در کلاسهای تدریس خصوصی عمل کنید که انگار اگر شاگرد شما نتیجه نگیرد، مبلغی به شما پرداخت نمی شود. تعدادی از مدرسین به صورت تضمینی تدریس می کنند. شما اگر تدریس تضمینی هم انجام نمی دهید، پیش خودتان فرض کنید که کلاسهای شما تضمین شده است. با پرسیدن سوال و ارزیابی های متعدد شاگردانتان در طول جلسات تدریس خصوصی، برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه مخصوص خودش را داشته باشید و به گونه ای ایشان را هدایت کنید که در نهایت نتیجه مطلوب را بگیرد. برای مطالعه بیشتر در زمینه چگونگی تدریس کردن و خوب تدریس کردن و موفقیت در کار تدریس و تدریس خصوصی مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنیم؟ را مطالعه نمائید. تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و تمام وقت می تواند درامد خوبی داشته باشد. اگر بتوانید رضایت شاگردهایتان را جذب نمائید و به نتیجه گرفتن و موفقیت آنها کمک کنید خود شما هم در کار تدریس موفق خواهید بود و درآمد بالایی کسب خواهید کرد.



برای مطالعه در زمینه درآمد تدریس خصوصی و درآمد مدرسین، مقاله درآمد تدریس خصوصی، درآمد مدرسین و معلمان خصوصی را مطالعه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 737 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image