ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی و ریاضی ابتدایی سوال دارید ... اگر می خواهید کلاسهای خصوصی را برای مقطع ابتدایی با قیمت مناسب و با مدرسین مجرب و یا دبیران رسمی آموزش و پرورش و ... داشته باشید .... اگر نرخ، هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی برای شما مهم است و برای خودتان یا فرزندتان قصد دارید کلاسهای خصوصی ارزان و باکیفیتی را برگزار نمائید .... در هر صورت، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- مشاهده قیمت واقعی تدریس خصوصی دروس ابتدایی: ممکن است شما در اینترنت و در سایتهای مختلف اینترنتی مقالات و نوشته های زیادی در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ابتدایی مطالعه کرده باشید. بسیاری از این مقالات ممکن است قدیمی باشد و در حال حاضر قیمتها تغییر کرده باشد. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی و هزینه تدریس خصوصی ابتدایی این است که لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش دروس ابتدایی را مشاهده نموده و ببینید که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی چه هزینه ای را درخواست کرده است. در همین سایت (ایران مدرس) بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نا کرده و در زمینه اموزش و تدریس خصوصی دروس مقطع ابتدایی و سایر مقاطع فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی دروس ابتدایی بر روی عبارت تدریس خصوصی ابتدایی کلیک نمائید تا لیست مدرسین را مشاهده کنید. در ادامه بر روی آگهی هر مدرس کلیک نمائید تا هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد را مشاهده نمائید. بعضی از مدرسین در بخش مرتبط با هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. با این مدرسین باید تماس بگیرید و سر قیمت کلاسهای خصوصی به توافق برسید. بعضی از مدرسین تدریس ابتدایی حتی جلسه اول را به صورت رایگان یا نیم بها کار می کنند و اگر همان جلسه اول تدریس خصوصی از تدریس آنها راضی نبودید، هزینه ای پرداخت نمی کنید. هزینه و قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی (به نسبت دروس کنکوری و دانشگاه و ...) پایینتر است. البته مدرسین با سابقه و دبیران و معلمین با سابقه آموزش و پرورش ممکن است هزینه های بالاتری را مطالبه نمایند.



پیشنهاد می کنیم مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) را هم بخوانید.

2- مقالات مرتبط با قیمت تدریس خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع: در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران در زمینه دروس ابتدایی و دروس سایر مقاطع است و در ایام امتحانات بازدید آن به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است، مقالات زیادی در زمینه قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، هزینه و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی، عواما و پارامترهای موثر بر هزینه کلاسهای خصوصی و ... ارائه شده است. با مطالعه این مقالات می توانید دید خوبی نسبت به عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع پیدا کنید و در نهایت با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس هر مدرس و قیمتی که برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کند، تشخیص دهید که آیا قیمت درخواستی منطقی است یا نه. به عنوان مثال مقاله بهترین قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی یا اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. توجه کنید که قیمت و هزینه ای که هر مدرس برای کلاسهای تدریس خصوصی مطالبه می کند را باید در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس او ببینید. مسلما مدرسینی که در زمینه تدریس دروس ابتدایی سابقه کار بالایی دارند و ... قیمتهای بالاتری درخواست می کنند و باید خودتان در نهایت انتخاب کنید که آیا با این قیمت کلاسهای خصوصی را با مدرس با سابقه می خواهید برگزار کنید و یا با مدرس دیگری که قیمتهای پایینتری دارد ترجیح می دهید کلاس داشته باشید.

3- عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی ابتدایی: همانطور که گفته شد، عوامل و پارامترهای مختلفی بر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع اثر دارد. به عنوان مثال مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و یا دبیر رسمی و معلم رسمی آموزش و پرورش هستند قیمتهای بالاتری را درخواست می کنند. به هر حال بعضی از والدین به دبیرها و معلمین رسمی اعتماد بیشتری می کنند و حاضر هستند قیمت بالاتری را هم پرداخت نمایند. از عوامل موثر دیگر بر قیمت کلاسهای خصوصی ابتدایی و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و سایر دروس و مقاطع می توان به شهر محل تدریس اشاره کرد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هم به نسبت وضع مالی مردم بهتر است و هم مشکلات ترافیکی بالاتری وجود دارد و مدرس برای رسیدن به کلاس زمان بیشتری را باید در مسیر باشد. بنابراین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگ بالاتر خواهد بود. به صورت کلی در شهرهای بزرگ هزینه زندگی بالاتر است و در نتیجه قیمت تدریس خصوصی هم بیشتر می باشد. مدرک تحصیلی مدرس تدریس خصوصی، سابقه کاری و تجربه تدریس او، درسی که قرار است تدریس شود و .... عواملی هستند که بر قیمت کلاسهای خصوصی تاثیر می گذارند. در مقاله قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی این عوامل بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس و مشاهده قیمتهایی که هر مدرس برای کلاس خصوصی مد نظر دارد بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و سایر مقاطع بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



مطالعه مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ هم مفید است.


4- کلاسهای خصوصی ابتدایی با قیمت مناسب: اگر می خواهید کلاسهای خصوصی ابتدایی را با قیمت مناسب و با قیمت ارزان هماهنگ کنید راهکارهای مختلفی برای این کار وجود دارد. در مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین در این زمینه توضیحات خوبی ارائه شده است. به صورت کلی، کلاسهای خصوصی را در اویل ترم و در طول ترم ارزانتر از ایام امتحانات می توانید هماهنگ کنید. بنابراین برای داشتن کلاسهای خصوصی ابتدایی با قیمت مناسب، برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. این کار نفع دیگری هم برای شما یا فرزند شما دارد و آن این است که با برگزاری کلاسهای خصوصی در طول ترم احتمال نتیجه گرفتن بیشتر می شود. موکول کردن کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات هم ریسک بیشتری برای قبولی دارد و هم در این ایام مدرسین هزینه های بالاتری را درخواست می کنند. در ضمن، در ایام امتحانات معمولا مدرس و معلم خوب را کمتر می توانید پیدا کنید. مدرسین خوب زود وقتشان پر می شود و در ایام امتحانات هماهنگ کردن کلاسها با آنها سخت تر می شود. راهکار دیگری که برای هماهنک کردن کلاسهای خصوصی با قیمت پایین و ارزان وجود دارد این است که با مدرسینی کلاسها را هماهنگ کنید که به محل سکونت شما نزدیکتر باشند و در مسیر رفت و برگشت وقت کمتری از آنها گرفته شود. در مقاله ای که معرفی شود این موارد به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است و با مطالعه آن می توانید روش های مختلف برای داشتن کلاسهای خصوصی ابتدایی و ریاضی ابتدایی با قیمت مناسب را یاد بگیرید.



مطالعه مقاله نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 17398 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image