ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه معلم شویم و مدرس موفقی باشیم؟

چگونه معلم شویم و مدرس موفقی باشیم؟

به اشتراک گذاری

اگر سوالاتی مانند چگونه معلم شویم و مدرس موفقی باشیم؟ برای شما مطرح است و می خواهید شرایط معلم شدن، رتبه لازم برای تربیت معلم، رشته های تربیت معلم، مدارک لازم برای معلم شدن، نحوه ثبت نام تربیت معلم، شرایط معلم شدن در مدارس غیرانتفاعی و ... را بدانید ...

اگر سوالاتی مانند چگونه معلم هنرستان شویم، چگونه میتوان وارد دانشگاه تربیت معلم شد و .... برای شما مطرح است ...

در هر صورت، در این بخش مطالبی در زمینه پاسخ به سوالات بالا، نحوه موفقیت در تدریس، چگونگی موفق شدن در تدریس خصوصی و ... ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه کلاس بهتری داشته باشیم ؟

برای معلم شدن و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و گروهی و موفقیت در تدریس و ... راهکارهای مختلفی وجود دارد. مستقیم ترین روش برای معلم شدن و فعالیت در زمینه تدریس و آموزش شرکت در آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش است که هر چند وقت یکبار برگزار می شود. بسیاری از معلمینی که در حال حاضر مشغول تدریس هستند از طریق این آزمونهای استخدامی جذب شده اند. باید گوش به زنگ باشید و وقتی خبر برگزاری این آزمونها را شندید دروس را خوب مطالعه کنید و در آزمون قبول شوید. اگر هنوز کنکور نداده اید، راهکار دیگری که برای معلم شدن دارید این است که حین انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را نیز انتخاب نمائید. به این ترتیب با شرکت در کنکور شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان و معلم شدن را خواهید داشت. خوبی این روش آن است که در دوران دانشجویی هم حقوق دریافت می کنید و خدمت سربازی شما هم در دوران تدریس سپری خواهد شد. در ضمن، شغل و کار شما تضمینی بوده و از بابت اشتغال نگرانی نخواهید داشت. اگر می خواهید در هنرستان و یا مدارس غیرانتفاعی به عنوان مدرس مشغول باشید در هر زمانی می توانید به عنوان حق التدریس در این مدارس تدریس کنید. کافی است با مدیر مدرسه صحبت کنید و در آن مدرسه جذب شوید. البته، میزان پرداخت حق التدریسی ها به نسبت معلمین رسمی و ... کمتر است. با توجه به مطالب گفته شده، برای معلم شدن و فعالیت در زمینه تدریس و آموزش راهکارهای زیادی وجود دارد که اگر پیگیر آن باشید، می توانید در این زمینه فعالیت داشته باشید.



پیشنهاد می شود مقاله راهنمای تدریس و نحوه ثبت نام و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را هم بخوانید.


علاوه بر موارد بالا و علاوه بر توضیحاتی که ارائه شد، راهکار دیگری هم برای فعالیت در زمینه تدریس و آموزش وجود دارد. این راهکار می تواند بسیار مفید و موثر و در عین حال به نسبت معلم رسمی بودن هم درآمد بالاتری داشته باشد. اگر به کار تدریس علاقه دارید و می خواهید از تدریس و آموزش درآمد کسب کنید، در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جذاب و پردرآمد است. اگر به کار تدریس علاقه داشته باشید و خوب تدریس کنید، با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توانید چندین برابر یک معلم رسمی درآمد داشته باشید. برای مطالعه در زمینه درآمد تدریس خصوصی و حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی مقاله حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ را مطالعه نمائید. حداقل تا زمانی که به صورت معلم و دبیر رسمی پذیرفته شوید می توانید در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فعالیت کنید. حتی بعد از زمان پذیرفته شدن به عنوان معلم و دبیر، می توانید به صورت پاره وقت و نیمه وقت کار تدریس خصوصی را ادامه دهید و خواهید دید که کار تدریس خصوصی از کار اصلی شما که همان معلمی باشد درآمد بیشتری خواهد داشت. تدریس خصوصی می تواند به عنوان یک کار پاره وقت و یا تمام وقت درامد خوبی برای شما داشته باشد و در آن بسیار موفق هم باشید. اگر می خواهید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید، مطالعه مقاله تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری می تواند مفید و موثر باشد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و فعالیت به عنوان معلم خصوصی راهکارهای زیادی وجود دارد. اگر می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید باید روشهای مختلف جذب شاگرد خصوصی را امتحان کنید. به عنوان مثال می توانید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید و به آنها بگویید که آمادگی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را دارید. اموزشگاهها معمولا اولین شاگرد را که به شما معرفی می کنند، نظر شاگرد یا شاگردهایتان را می پرسند. اگر در کار تدریس خوب عمل کنید، شاگردهای دیگری هم به شما معرفی خواهند کرد. روشهای دیگری هم برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگر خصوصی وجود دارد که در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی به صورت کامل توضیح داده شده است. بهترین روش برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درامد از کار تدریس درج آگهی تدریس خصوصی به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس تا تابستان 96 بیش از 16300 مدرس ثبت نامی دارد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در همین سایت آگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و آگهی و تبلیغ شما در زمینه تدریس خصوصی را در معرض دید هزاران بازدیدکننده قرار می دهد. بازدید ایران مدرس در ترمهای قبل و در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. هر جای ایران که ساکن هستید، با درج تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت شاگرد جذب کنید و از کار تدریس درآمد بدست آورید. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و در ادامه پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. توجه کنید که برای افزایش احتمال جذب شاگرد خودتان می توانید آگهی تدریس را ویژه ثبت کنید. در بخش تعرفه همین سایت توضیحات کامل ارائه شده است.

با توجه به آنچه که گفته شد، برای معلم شدن و تبدیل شدن به یک مدرس موفق، راهکارهای زیادی وجود دارد. می توانید از طریق آزمونهای آموزش و پرورش اقدام نمائید، در کنکور سراسری گزینه دانشگاه فرهنگیان و یا دانشگاه تربیت معلم را انتخاب نمائید، با مدارس غیر انتفاعی و هنرستانها برای حالت حق التدریسی صحبت کنید، با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی صحبت کنید و یا در نهایت آگهی تدریس خصوصی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس زبان، تدریس شیمی، دروس کنکوری، دروس ابتدایی، متوسطه و دانشگاه و ... فرصت درج آگهی در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 9433 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image