ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و مدرسین دانشگاه

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و مدرسین دانشگاه

به اشتراک گذاری

اگر قصد استفاده از خدمات تدریس خصوصی در مقطع دانشگاه را دارید ...

اگر می خواهید با مدرسین دانشگاه برای برگزاری کلاسهای خصوصی هماهنگ کنید ....

اگر در ریاضی و فیزیک دانشگاه اشکال دارید و یا در دروس تخصصی رشته خودتان به ارائه خدمات تدریس خصوصی نیاز دارید ....

در هر صورت، در همین سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس در زمینه تدریس خصوصی خدمات ارائه می دهند و با کلیک بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی می توانید لیست کامل مدرسین را مشاهده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی دروس دانشگاهی بر روی عبارت تدریس خصوصی دانشگاه کلیک کنید.

در سایت ایران مدرس مدرسین دروس دانشگاهی در زمینه های زیر فعالیت دارند.

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی - تدریس خصوصی مهندسی برق: مدرسین فعال در زمینه دروس مهندسی برق دروسی مانند الکترونیک، مدار، سیگنال ها و سیستم ها، الکترومغناطیس تدریس خصوصی میکروپروسسور، مخابرات، تجزیه و تحلیل سیستم، مدار منطقی، تکنیک پالس، میدان ها و امواج، ماکرویو، آنتن و ... را تدریس می کنند.


تدریس خصوصی دروس دانشگاهی - تدریس خصوصی مهندسی مکانیک: دروس اصلی و مهم مهندسی مکانیک شامل استاتیک، مقاومت مصالح، دینامیک، طراحی اجزاء، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، انتقال حرارت و ... است. مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک برای هر کدام از این دروس که لازم باشد، خدمات تدریس خصوصی را به شما ارائه می دهند.

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی - تدریس خصوصی مهندسی کامپیوتر: اگر در زمینه تدریس دروس مهندسی کامپیوتر مانند ساختمان گسسته، کامپایلر؛  نظریه زبان ها، شی گرایی، طراحی الگوریتم،  سیستم عامل،  پایگاه داده، ساختمان داده،  VLSI،  الکترونیک دیجیتال، معماری کامپیوتر،  مدار منطقی، مهندسی نرم افزار و ... به ارائه خدمات نیاز دارید، در همین سایت مدرس مورد نظز خودتان را می توانید پیدا کنید.

علاوه بر موارد بالا، مدرسین تدریس خصوصی دروس دانشگاهی سایر رشته ها مانند مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی معماری، مهندسی مواد، مهندسی هوافضا، مهندسی شیمی و ... نیز در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی آماده ارائه خدمات هستند.

اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس مقطع دانشگاه و دروس رشته حقوق، مهندسی معدن و کشاورزی، اقتصاد، مدیریت، دروس رشته حسابداری و ... به ارائه خدمات نیاز دارید و یا می خواهید در زمینه پایان نامه و پروژه از مدرسین مشاوره بگیرید، در همین سایت مدرس مورد نظر خودتان را می توانید پیدا کنید.

مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس در زمینه دروس عمومی و تخصصی دانشگاهی فعالیت دارند. کافی است بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود، در بخش جستجو اسم درس مورد نظرتان را وارد نمائید. در این وب سایت می توانید در زمینه تدریس دروس دانشگاهی مانند تدریس ریاضی مهندسی، ریاضیات عمومی 1 و 2 ، فیزیک عمومی دانشگاهی، فیزیک هالیدی، دروس تخصصی رشته فیزیک، شیمی عمومی، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، آمار و یا هر درس دیگری مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کرده و برای کلاسهای تدریس خصوصی با ایشان هماهنگ کنید.

در این وب سایت، علاوه بر تدریس دروس دانشگاهی جزوات و مطالب آموزشی زیادی هم برای دانلود رایگان ارائه شده است. به عنوان مثال، موارد زیر می تواند مفید و خوب باشد.

سوالات محاسبات عددی دانشگاه



سری فوریه



دانلود جزوه کامل فیزیک 2 دانشگاه



دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 503 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image