ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آگهی تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، زیست و شیمی

آگهی تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، زیست و شیمی

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید آگهی تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، زیست و شیمی و یا سایر دروس را ثبت نمائید ... اگر می خواهید با درج آگهی و تبلیغات رایگان در یک سایت معتبر و پربازدید و پربیننده تدریس خصوصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا سایر دروس فعالیت داشته باشید .... اگر به تازگی کار تدریس خصوصی را شروع کرده اید و قصد دارید برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش تعداد شاگردهایتان در یک سایت پربیننده تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی درج نمائید ....

اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید، خودتان به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی فعال هستید، گروه آموزشی دارید، می خواهید شاگرد جذب کنید و یا تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید و در نهایت درآمد خودتان را از کار تدریس بیشتر و بیشتر افزایش دهید ... در هر صورت، آگهی تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، زیست و شیمی و یا سایر دروس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغات تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی آگهی درج کرده اند. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به نزدیک 30000 بازدید در روز هم رسیده است. در سایت ایران مدرس هزاران مطلب آموزشی، جزوه، تست کنکور، سوالات امتحانی و ... ثبت شده و آگهی های تدریس خصوصی ویژه مدرسین علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است و برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی زیست و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد (مطالعه کنید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده). با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس، به علت بازدید بالایی که این وب سایت دارد، آگهی تدریس شما را هزاران متقاضی تدریس خصوصی خواهند دید. به آگهی های تدریس ویژه ثبت شده در ایران مدرس نگاهی بیندازید. اگهی های تدریس خصوصی ویژه بعضا بیشتر از 60000 بازدید هم گرفته اند. چون ایران مدرس از نظر گوگل هم بهینه است، متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند. در ضمن آگهی تدریس خصوصی شما در کنار بیش از 10000 مطلب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد و باز هم بازدید بالاتری خواهد گرفت. مطالب آموزشی ثبت شده در ایران مدرس در زمینه موفقیت در تحصیل، انتخاب رشته، نحوه مطالعه و ... است و دانش آموزان و دانشجویان با مطالعه این مطالب آموزشی آگهی تدریس شما را هم خواهند دید. شما می توانید در ایران مدرس آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و یا به صورت رایگان درج نمائید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و در بخش تدریس خصوصی ایران مدرس بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند. در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی بهترین گزینه می باشد. برای درج اگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و بعد از ثبت نام تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید (حتما بخوانید: نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس). سایت ایران مدرس یک بخش ویژه برای مطالب آموزشی در زمینه کنکور دارد و آگهی تدریس ویژه مدرسین در این بخش هم نمایش داده خواهد شد.



آگهی تدریس خصوصی ریاضی

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید ... اگر می خواهید برای آموزش و تدریس ریاضی شاگرد جذب کنید .... اگر قصد ثبت تبلیغات در زمینه تدریس ریاضی را دارید .... در هر صورت، در همین سایت تبلیغات خودتان را ثبت کنید. ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی،
تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و ... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ریاضی ثبت کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. درس ریاضی یکی از دروس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی است و با درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی در همین سایت می توانید از کار تدریس ریاضی درآمد خوبی کسب کنید. در صورتی که در زمینه تدریس گروهی و یا خصوصی ریاضی مشغول به فعالیت هستید، وب سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی و بنر شما می باشد. تعداد زیادی از مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به فعالیت مشغول هستند برای چندمین بار است که آگهی خود را تمدید می کنند و این خود نشان می دهد که درج آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس کاملا موثر است.



پیشنهاد می شود مقاله موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی را هم بخوانید.





آگهی تدریس خصوصی زبان

در همین سایت (ایران مدرس) می توانید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی هم آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید. ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی و ... هم در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. متقاضیان تدریس خصوصی زبان با جستجوی این عبارتها به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می شوند. برای فعالیت در زمینه تدریس زبان انگلیسی در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. با ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس زبان قرار می گیرد. به این ترتیب به راحتی شاگرد جذب می کنید. اگر می خواهید بازدهی اگهی تدریس خودتان را افزایش دهید، با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ... خودتان را ویژه کنید. مدرسینی که همین الان در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید اگهی تدریس خودشان را ویژه کرده اند. تعداد زیادی از مدرسین حتی بیش از 20 بار آگهی تدریس خودشان را ویژه کرده اند (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید). این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نمونه آگهی تدریس زبان





آگهی تدریس خصوصی فیزیک

اگر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک، فیزیک دبیرستان، فیزیک متوسطه و دانشگاه، فیزیک کنکور، دروس تخصصی فیزیک و .... فعالیت دارید، برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فیزیک به هیچ سایت دیگری غیر از ایران مدرس فکر نکنید. در ایران مدرس صدها جزوه و سوال امتحانی و تست کنکور و .... برای درس فیزیک ثبت شده است و آگهی تدریس مدرسین در این بخشهای و در کنار این مطالب آموزشی نمایش داده خواهد شد. ایران مدرس برای عبارت تدریس خصوصی فیزیک در صفحه اول گوگل و در جایگاه اول قرار دارد. هیچ سایت دیگری را نمی توانید پیدا کنید که برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی فیزیک از نظر گوگل به اندازه ایران مدرس بهینه باشد. با درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی فیزیک در ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب کنید. فرض کنید دانشجو یا دانش آموزی در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و آموزش فیزیک به ارائه خدمات نیاز دارد. این دانشجو یا دانش آموز با عبارتهایی همچون تدریس فیزیک - تدریس خصوصی فیزیک - مدرس خصوصی فیزیک و ... در گوگل بدنبال مدرس مورد نظرش خواهد گشت. و چون وب سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای این عبارتها در جایگاه نخست قرار دارد، بنابراین، متقاضی تدریس فیزیک به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهد شد. اگر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه، تدریس خصوصی فیزیک هالیدی و ... نیز فعالیت دارید، با درج آگهی تدریس فیزیک دانشگاهی در ایران مدرس مثل این می ماند که جایگاه اول نتایج جستجوی گوگل را خریداری کرده باشید. همین الان خودتان عبارتهای "تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه" - "مدرس خصوصی فیزیک دانشگاه" - "تدریس خصوصی فیزیک هالیدی" - و ... را در گوگل جستجو کنید. باز هم خواهید دید که وب سایت ایران مدرس در نتایج جستجو جایگاه اول را دارد.



مطالعه مقاله برای درج تبلیغ تدریس فیزیک کنکور بهترین سایت کدام است؟ هم پیشنهاد می شود.



آگهی تدریس خصوصی زیست شناسی

زیست شناسی برای دانش آموزانی که در رشته تجربی تحصیل می کنند مهمترین درس است. اگر دانش آموزی در درس زیست درصد بالایی کسب کند به احتمال زیاد در کنکور تجربی رتبه بسیار خوبی بدست می آورد. بنابراین تقاضا برای کلاسهای تدریس خصوصی زیست بسیار بالا است. اگر بتوانید در زمینه تدریس خصوصی زیست فعالیت داشته باشید درآمد خوبی کسب خواهید کرد. برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی زیست آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت ثبت نمائید. ایران مدرس برای عبارتهای تدریس خصوصی زیست و تدریس خصوصی زیست شناسی هم در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه اول قرار دارد. بنابراین بهترین گزینه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی زیست ایران مدرس است. سایت ایران مدرس برای ثبت آگهی تدریس خصوصی زیست کنکور بهترین گزینه است. همین الان خودتان در گوگل عبارتهای تدریس خصوصی زیست کنکور، مدرس خصوصی زیست کنکور و ... را جستجو کنید. خواهید دید که اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل به شما نشان داده می شود ایران مدرس است. به این ترتیب، متقاضیان تدریس خصوصی زیست کنکور به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. مطلب دیگر اینکه، در این وب سایت هزاران مطلب دانلودی و آموزشی در زمینه آموزش زیست کنکور و سایر دروس ارائه شده است. در کنار مطالب آموزشی آگهی مدرسین هم نمایش داده می شود. بنابراین، احتمال جذب شاگرد مدرسین بیشتر نیز خواهد شد.



مطالعه کنید: اگر در زمینه تدریس خصوصی زیست کنکور فعالیت دارید ...



آگهی تدریس خصوصی شیمی

درس شیمی هم یکی از دروس مهم و پایه ای برای رشته های تجربی و ریاضی است. در کنکور سراسری و آزاد هم درس شیمی مهم است و می تواند باعث بهبود رتبه شود. در مقطع دبیرستان و دانشگاه هم درس شیمی درس مهمی است و آموزش بهتر آن به افزایش معدل می تواند کمک زیادی بکند. اگر در زمینه تدریس خصوصی شیمی فعالیت دارید هم سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای درج اگهی و تبلیغات شماست. در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی شیمی، مدرس شیمی، تدریس خصوصی شیمی در تهران، مدرس خصوصی شیمی و یا عبارتهای مشابه را جستجو کنید. ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول و یا جایگاههای اول تا سوم خواهید دید. بنابراین متقاضیان تدریس شیمی به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می شوند. تصور کنید که دانش آموز یا دانشجویی و یا والدین انها در اینترنت در جستجوی مدرس شیمی هستند. در این حالت، در گوگل با عبارتهایی همچون تدریس خصوصی شیمی، مدرس خصوصی شیمی کنکور، مدرس خصوصی شیمی و ... در گوگل بدنبال مدرس خواهند گشت و چون سایت ایران مدرس در صفحه اول و در جایگاه اول قرار دارد بر روی آن کلیک خواهند کرد. حال اگر شما در سایت ایران مدرس آگهی داشته باشید متقاضیان تدریس شیمی به این ترتیب با شما تماس خواهند گرفت. اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی شیمی فعالیت داشته باشید، به جمع مدرسان ایران مدرس بپیوندید. برای ثبت آگهی و تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی شیمی یا هر زمینه دیگری، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی رایگان تدریس خودتان را ثبت کنید.



پیشنهاد می کنیم مقاله برترین سایت ثبت آگهی تدریس فیزیک و شیمی را هم بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1026 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image