ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در تدریس خصوصی موفق باشیم و درآمد بالا کسب کنیم؟

چگونه در تدریس خصوصی موفق باشیم و درآمد بالا کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید ... اگر می خواهید شاگردهای زیادی جذب کنید و از کار تدریس و تدریس خصوصی درامد خوبی بدست آروید ... اگر به کار تدریس علاقه دارید و می خواهید تدریس را شروع کنید و یا در زمینه تدریس خصوصی سابقه کار دارید و قصد دارید کار خودتان را گسترش دهید ... در هر صورت ادامه این مقاله را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی

- موفقیت در تدریس خصوصی و علاقه به تدریس: بارها و بارها در همین سایت و در مقالات مختلف گفته شده است که اگر می خواهید در تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید باید به کار تدریس علاقه داشته باشید. یا حداقل دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید. اگر کلا از درس و تحصیل و تدریس دل خوشی ندارید و به ان علاقه ندارید سراغ کار دیگری بروید. در بلند مدت عامل تعیین کننده همین علاقه به تدریس است. اگر به تدریس خصوصی علاقه داشته باشید به تدریج پله های ترقی را طی می کنید. اگر فقط از سر اجبار تدریس را شروع کنید در نهایت آن را کنار خواهید گذاشت. داشتن عشق و علاقه به هر کاری برای موفقیت در آن کار لازم است. اگر به کار تدریس علاقه داشته باشید، حین تدریس هم لذت می برید و هم درآمد کسب می کنید.

- موفقیت در تدریس خصوصی و تسلط بر دروس تدریسی: عامل دیگری که بریا موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی بسیار مهم است میزان تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان است. دقت کنید، بحث تسلط است و نه بلد بودن. هر چه میزان تسلط شما بالاتر باشد در زمان کمتری مطالب بیشتری را با کیفیت بالاتری تدریس خواهید کرد و در نتیجه شاگردهای شما نتیجه مورد نظر را خواهند گرفت. تا جایی که می توانید تسلط خودتان را بر دروس تدریسی خودتان افزایش دهید. بر روی خودتان کار کنید و مسلط تر شوید تا نتایج آن را در قالب رضایت شاگردها و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ببینید. هر چه بر درس مسلط تر باشید فن بیان بهتری هم خواهید داشت و شاگردهایتان دروس را بهتر خواهند فهمید. حتی اگر دروس را بلد هستید باز هم مطالعه کنید و بعد سر کلاس بروید.

- موفقیت در تدریس خصوصی و نتیجه گرفتن شاگردها: در نهایت پارامتر کلیدی همین است: شاگردهای شما چقدر نتیجه می گیرند. اگر فن بیان خوبی دارید، اگر مدرک تحصیلی بالایی دارید و از یک دانشگاه خوب و سطح بالا فارغ التحصیل شده اید، اگر بر دروسی که تدریس می کنید کاملا مسلط هستید و .... همه ی اینها برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی لازم و خوب است. اما پارامتر تعیین کننده این است: شاگردهای شما چقدر نتیجه می گیرند. همه ی عوامل و پارامترهای دیگر باید در خدمت این پارامتر باشد. در نهایت شما باید تلاش کنید با هدایت شاگردانتان در مسیر صحیح و ارائه تدریس با کیفیت بالا و خوب، با جدیت در کلاس درس و ارائه تمرینات کافی و ... شاگردهایتان موفق شوند. به این ترتیب موفقیت شما هم در تدریس خصوصی تضمین خواهد شد.



پیشنهاد می کنیم مقاله مهم ترین ویژگی های یک معلم و دبیر ریاضی خوب را هم بخوانید.


- موفقیت در تدریس خصوصی و انتخاب دروس مناسب برای تدریس: همانطور که در بخشهای قبل گفته شد، حداقل کاری که برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس می توانید انجام دهید این است که دروسی را تدریس کنید که به انها علاقه دارید. البته ممکن است دروسی که شما به انها علاقه مند هستید، متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی نداشته باشد. بعضی از دروس را افراد خودشان می توانند مطالعه کنند و به کلاس خصوصی نیازی ندراند. باید تلاش کنید از بین دروس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی دروسی را انتخاب نمائید که به آنها بیشتر علاقه مندید. به عنوان مثال دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، عربی ، زیست، دروس تخصصی رشته های مختلف دانشگاهی، نرم افزارها و ...  متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی دارند.

- موفقیت در تدریس خصوصی و پشتیبانی حمایت از شاگردها: همانطور که گفته شد، نتیجه گرفتن شاگردهای شما از هر عامل و هر پارامتر دیگری مهم تر است. شما باید نحوه برگزاری کلاسها، چگونگی برنامه ریزی و مشاوره به شاگردانتان، مطالبی که در کلاس تدریس می شود و هر عامل دیگری را به گونه ای در نظر بگیرید و کلاسها را به سمتی پیش ببرید که شاگردهای شما نتیجه بگیرند. برای نتیجه گرفتن شاگردانتان نه تنها باید به آنها درس بدهید و کلاسهایی با کیفیت بالا داشته باشید، بلکه باید حامی و پشتیبان آنها هم باشید. مثلا اگر در میانه های ترم امتحان میان ترم را خراب کردند، از آنها حمایت کنید و به درس خواندن امیدوارترشون کنید. تا شب امتحان کلاسها را ادامه دهید و هر مشاوره و کمکی که برای موفقیت در امتحان لازم بود به آنها بدهید. ارتباط دوستانه و صمیمانه ای با شاگردهایتان برقرار نمائید.

- کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و جذب شاگرد زیاد: اگر می خواهید از کار تدریس خصوصی درامد خوبی داشته باشید باید بتوانید شاگردهای زیادی جذب نمائید. در همین سایت مقالات زیادی در زمینه جذب شاگرد و چگونگی پیدا کردن شاگرد خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) یا راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. یک راهکار عالی برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج نمائید تا با متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم در ارتباط باشید. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در همین سایت آگهی تدریس ثبت کرده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

- کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و قیمت کلاسهای خصوصی: ممکن است یکی از راهکارهایی که برای افزایش درآمد از کار تدریس و تدریس خصوصی به نظرتان برسد این باشد که برای کلاسهای تدریس خصوصی قیمت بالایی در نظر بگیرید. همانطور که می دانید در کار تدریس مانند بسیاری از کارهای دیگر رقابت زیادی وجود دارد و بسیاری از مدرسین با قیمتهای پایین کار می کنند. اگر می خواهید کار تدریس را شروع کنید باید از قیمتهای پایین شروع کنید و به تدریج که تعداد شاگردهایتان بیشتر شد و سابقه کاری خودتان هم افزایش یافت، می توانید قیمتهای بالاتری را برای کلاسهای خصوصی درخواست کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. بنابراین در همان اوایل کار قیمتهای بالایی برای کلاسها در نظر نگیرید.



برای مطالعه در زمینه درآمد تدریس خصوصی مقاله درآمد تدریس خصوصی، درآمد مدرسین و معلمان خصوصی و برای مطالعه در زمینه عوامل موثر بر قیمتهای کلاسهای خصوصی مقاله بهترین قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 444 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image