ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی و ویژگیهای مدرسین موفق تدریس خصوصی

تدریس خصوصی و ویژگیهای مدرسین موفق تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه تدریس خصوصی و ویژگیهای مدرسین موفق تدریس خصوصی ارائه می گردد. تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل، کسب نمرات بالا، ایجاد تغییرات مثبت و بزرگ، بازگشت دانش آموزان و دانشجویان نا امید از تحصیل به درس و ... می تواند موثر و مفید باشد.

دیدی که شاید در جامعه نسبت به تدریس خصوصی وجود دارد این است که فقط دانش آموزان و دانشجویان تنبل و ضعیف از این کلاسها استفاده می کنند و غیر از آن کلاسهای تدریس خصوصی فایده ای ندارد. در حالیکه این دید اصلا درست نیست و کلاسهای تدریس خصوصی در بسیاری از موارد می تواند مفید و موثر باشد و در دانش اموزان و دانشجویان انگیزه زیادی ایجاد کند و باعث شود که این افراد در تحصیل کاملا موفق شوند. در بسیاری از موارد یک دانشجو چند ترم اول دوران دانشجویی خودش را به دلایل مختلفی نمی تواند درس بخواند و یا نمی تواند خودش را با کلاسها هماهنگ کند. در این حالت، این دانشجو از درس عقب می افتد و چون ترمهای بعدی هم دروسی که ارائه می شود مرتبط با دروس ترمهای قبل است و خیلی از دروس پیش نیازهایی دارد که اگر قبلا خوانده نشده باشد خود آن دروس هم قابل درک نیست، بازگشت این دانشجو به درس و تحصیل بسیار سخت می باشد. در این حالت استفاده از تجربیات یک مدرس خصوصی خوب و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند بسیار کمک کننده باشد.



مطالعه نمائید: قوانین تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل و آموزشگاه



در کلاسهای تدریس خصوصی هم می توان دروس این ترم را خواند و هم دروس ترمهای قبل که پیش نیاز دروس ترم حاضر است را مرور نمود. می توان در چند جلسه درسهای ترمهای قبل را مرور کرد و بعد سراغ درسهای ترم حاضر آمد و یا حین تدریس دروس ترم حاضر هر از چند گاهی گریزی به مباحث قبلی زده و آنها را هم مرور نمود. در این حالت با برگزاری کلاسهای خصوصی می توان دانشجو را دوباره به ادامه تحصیل امیدوار کرد و او را به درس بازگرداند. برای دانش آموزان و دانشجویانی که از درس عقب مانده اند و یا به دلیلی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غایب بوده اند هم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید باشد. در حالت دیگر برای دانش آموزان و دانشجویان متوسط هم شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند خوب و مفید باشد. در این کلاسها می توان دروس را به صورت پایه ای یاد گرفت و معدل و نمرات اخذ شده را بهبود بخشید. بنابراین، کلاسهای تدریس خصوصی فقط برای دانشجویان و دانش آموزان ضعیف نیست و در هر سطح تحصیلی ای برای بهبود اوضاع و پیشرفت در درس و تحصیل می توان از این کلاسها استفاده کرد. برای قبولی در کنکور، کسب رتبه عالی در کنکور، کسب درصد بالا در دروسی مانند ریاضی، فیزیک، زبان، عربی، زیست و ... ، قبولی در امتحانات و کسب نمرات عالی در امتحانات، قبولی در انواع آزمونها، قبولی و کسب رتبه خوب در المپیادهای دانش آموزی و دانشجویی، یادگیری سریعتر مکالمه زبان انگلیسی و ... می توان از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد.

در سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا تابستان 96 بیش از 16300 مدرس ثبت نام کرده اند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. به این ترتیب لیست مدرسین را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی عنوان آگهی تدریس هر مدرس، می توانید رزومه کاری، سوابق تدریسی، دانشگاه محل تدریس و مدرک تحصیلی و هزینه تدریس هر مدرس را مشاهده کنید. با مشاهده آگهی تدریس مدرسین در نهایت می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.



مدرسین موفق تدریس خصوصی





برای کسب اطلاعات در زمینه قیمت و هزینه و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی مقاله بهترین قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه کنید.

مدرسین موفق تدریس خصوصی ویژگیهایی دارند که اگر شما هم به عنوان یک مدرس تدریس خصوصی این ویژگیها را در خودتان ایجاد کنید، در کار تدریس موفق خواهید بود و در نهایت درآمد بالایی از کار تدریس می توانید کسب نمائید. مدرسین موفق تدریس خصوصی بر ردوس تدریسی خودشان کاملا مسلط هستند. یعنی اگر درسی را خوب بلد نباشند آن را تدریس نمی کنند و اگر درسی را تدریس کنند قبل از حضور در کلاسهای تدریس خصوصی آن را مطالعه می کنند و سعی می کنند بر آن مسلط شوند. این مدرسین به کار تدریس علاقه دارند و یا حدافل دروسی را برای تدریس انتخاب می کنند که از بین سایر دروس به آنها علاقه بیشتری دارند. البته نکته مهم دیگر این است که دروسی را باید تدریس کنید که تقاضا برای تدریس آنها هم وجود داشته باشد. از بین دروس مختلف تقاضا برای تدریس ریاضی، زبان، شیمی، فیزیک، عربی، زیست، دروس دانشگاهی و ریاضی و فیزیک دانشگاهی و .... بیشتر است. مدرسین موفق دروسی را تدریس می کنند که هم به آنها علاقه دارند و هم تقاضا برای تدریس این دروس زیاد است. مدرسین و اساتید موفق تدریس خصوصی توانایی های خودشان را به خوبی تبلیغ می کنتد. اگر شما سوابق تدریس خوبی دارید و خوب تدریس می کنید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید (بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید). در متن آگهی تدریس خودتان توانایی های خودتان و دروس تدریسی و سوابق تدریس و تمامی افتخارات خودتان را ارائه نمائید (مطالعه کنید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده). مدرسین موفق خوب تبلیغ می کنند و خوب شاگرد جذب می کنند. اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید باید از روش های مختلف شاگرد جذب کنید (مطالعه کنید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی) و شاگردهای خودتان را حفظ کنید و راضی نگه دارید (چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟). مدرسین تدریس خصوصی موفق به نتیجه گرفتن شاگردانشان علاقه مند و متعهد هستند. هر چه تعداد شاگردهای شما بهتر نتیجه بگیرند، شما هم در کار تدریس موفق تر خواهید بود. مدرسین موفق شاگردهای موفقی دارند. حتی اگر شاگرد شما درس نخواند و نخواهد که نتیجه بگیرد و یا برایش خیلی مهم نباشد، شما باید راهکاری اتخاذ کنید که شاگردهایتان نتیجه بگیرند و از اهرمهای مختلف (مانند والدین و ...) برای رسیدن به نتیجه استفاده کنید. ممکن است یک مدرس تدریس خصوصی برای هر کدام از شاگردهایش راهکار مختلف و متفاوتی را اتخاذ نماید. به هر حال، برای موفقیت در تدریس و قرار گرفتن در لیست مدرسین تدریس خصوصی موفق و پردرآمد باید در نهایت شاگردهای شما نتیجه بگیرند. این رمز موفقیت است. مدرسین موفق بیشتر از آنچه از آنها انتظار می رود کار می کنند و به صورت خستگی ناپذیر شاگردهایشان را حمایت می کنند و به آنها مشاوره می دهند و تا نتیجه گرفتن نهایی شاگردهایشان آنها را تنها نمی گذارند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 647 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image