ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی و پیشرفت تحصیلی در تابستان

کلاسهای تدریس خصوصی و پیشرفت تحصیلی در تابستان

به اشتراک گذاری

ایام تابستان فرصت خوب و مناسبی برای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و پیشرفت در درس و تحصیل است. در ایام تابستان دانشجویان و دانش آموزان با وقت مناسبی که در ایام تابستان در اختیار دارند، می توانند بسته به نیاز خودشان در کلاسهای خصوصی شرکت کرده و در کنار برنامه های جنبی و تفریحات تابستان و .... ، در درس و تحصیل هم پیشرفت نمایند.



مطالعه کنید: تدریس خصوصی در تابستان و تقویت پایه درسی

در این وب سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه اموزش خصوصی و تدریس در منزل فعالیت دارند. این مدرسین در ایام تابستان هم در زمینه ارائه خدمات تدریس خصوصی فعالیت دارند و می توانید در این ایام نیز برای پیشرفت تحصیلی از این کلاسها استفاده نمائید. در ایام تابستان در موارد زیر می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک نمائید.

- تدریس خصوصی ریاضی و تقویت پایه ریاضی: اگر در درس ریاضی  اشکال دارید و در ترمهای قبلی نمرات خیلی خوبی کسب نکرده اید و می خواهید در این درس پایه خودتان را قوی کنید، اتفاقا ایام تابستان فرصت بسیار مناسبی برای یادگیری درس ریاضی است. در این وب سایت مدرسین زیادی در زمینه آموزش ریاضی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. درس ریاضی درس بسیار مهمی است و برای پیشرفت در تحصیل، داشتن نمرات بالا و معدل بالا، موفقیت در کنکور و .... یادگیری و بلد بودن آن مهم است. در طول ترم ممکن است شما وقت کافی برای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی نداشته باشید و یا حداکثر بتوانید برای درس ریاضی مرتبط با همان سال در کلاسهای خصوصی شرکت کنید. در ایام تابستان چون وقتتان آزاد است و دغدغه امتحانات را ندارید، می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کرده و این درس را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید



مطالعه کنید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !



با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در ایام تابستان، در ترمهای بعد هم کار شما راحت تر بوده و نمرات بهتری کسب خواهید کرد. حتی می توانید در این ایام بخشی از درس مربوط به ترم آینده را مطالعه کنید و یادگیری بهتر خودتان را تضمین کنید. اگر از کلاسهای خصوصی ریاضی برای یادگیری در ایام تابستان استفاده می کنید، همزمان با برگزاری کلاسها خودتان تمرین و مسئله هم حل کنید و به این ترتیب درس را بسیار بهتر یاد خواهید گرفت. ریاضی درس بسیار مهمی است و اگر این درس را خوب متوجه شوید، در درس و تحصیل موفق خواهید شد.


- تدریس خصوصی زبان و آموزش بهتر مکالمه زبان: به صورت معمول، بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در ایام تابستان به یادگیری زبان انگلیسی روی می آورند. هر چند اگر می خواهید زبان را خوب یاد بگیرید باید یادگیری آن را قطع نکنید و در سایر ایام سال هم زبان را مطالعه کنید و در کلاسها شرکت کنید، ولی به هر حال در ایام تابستان زمان بیشتری برای یادگیری وجود دارد و به بهترین شکل می توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید. زبان انگلیسی هم در دوران دانش آموزی و هم در دوران دانشجویی مهم است. در کنکور مهم زبان انگلیسی یکی از دروس عمومی مهم بوده و خوب زدن آن در کنکور به کسب رتبه بهتر شما کمک زیادی می کند



دانلود رایگان: دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی



در دوران دانشجویی نیز بهتر بلد بودن زبان کمک زیادی در فهم دروس به شما می کند. بسیاری از دروس با زبان اصلی ارائه می شود و منابعی که وجود دارد به زبان انگلیسی است. برای انجام تحقیقات و پروژه های دانشجویی هم بلد بودن زبان انگلیسی مهم است. در ایام تابستان می توانید از وقت آزادی که دارید استفاده کنید و زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان که در سایت ایران مدرس (همین سایت) ثبت نام کرده اند، بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. شرکت در کلاسهای آموزشگاههای زبان که به صورت عمومی و گروهی برگزار می گردد هم می تواند مفید باشد ولی کلاسهای خصوصی آموزش زبان بازدهی بالاتری دارد و در این کلاسها بیشتر می توانید مکالمه زبان را تمرین کنید. از ایام تابستان خودتان به خوبی استفاده نمائید و بر زبان انگلیسی مسلط شوید.

- تدریس خصوصی فیزیک و شیمی و موفقیت تحصیلی: در ایام تابستان می توانید برای یادگیری بهتر دروس شیمی و فیزیک هم از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. علاوه بر این دو درس اگر مثلا در درس عربی ، زیست و یا هر درس دیگری هم اشکال دارید، باز هم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی مفید و موثر است. دروس شیمی و فیزیک هم جزو دروس مهم برای رشته های تجربی و ریاضی و فیزیک بوده و در کنکور سراسری و آزاد هم برای خوب زدن این دو درس در می توانید در کلاسهای خصوصی شرکت کنید. برای مشاهده لیست مدرسین شیمی و فیزیک در سایت ایران مدرس به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی شیمی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک نمائید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک در تابستان می توانید درس فیزیک که خود یک درس مفهومی است و باید به صورت پایه ای خوانده شود را خوب یاد بگیرید، در امتحانات موفق شوید و در کنکور هم درصد بالایی بزنید. درس فیزیک باید به صورت پایه ای مطالعه شود. معنی فیزیکی روابط را درک کنید و راه حلهای مختلفی که برای حل مسائل وجود دارد را آموزش ببینید. خواندن فیزیک در ایام تابستان شما را به علم پایه ای فیزیک مجهز کرده و در طول ترم از همکلاسی هایتان جلو خواهید افتاد (مطالعه کنید: چگونگی کسب نمره عالی در درس فیزیک). درس شیمی هم درس مهمی است. بخشهایی از آن را باید فهمید و بخشهای دیگری را می توان به خاطر سپرد. در ایام تابستان می توانید نحوه حل کردن مسائل شیمی و تست زنی شیمی را یاد بگیرید و برای امتحان شیمی و کنکور شیمی کاملا آماده شد



مطالعه کنید: بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور

- تدریس خصوصی هنر و رشته های ورزشی: برای یادگیری هنر و رشته های هنر، آموزش خطاطی و نقاشی، آموزش فیلم سازی و تئاتر، آموزش موسیقی، آموزش رشته های ورزشی، فوتبال، والیبال، شطرنج و .... ایام تابستان بسیار فرصت مناسبی است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در ایام تابستان علاقه بیشتری به آموزش رشته های ورزشی و رشته های هنری دارند. برای یادگیری رشته های هنری و ورزشی می توانید در آموزشگاهها ثبت نام کنید و یا از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه هر رشته ورزشی یا هنری به صورت زیر عمل کنید: 1- بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. 2- در صفحه ای که باز می شود، در بخش جستجو نام رشته هنری یا رشته ورزشی مورد نظر خودتان را وارد کنید و بر روی کلید "بگرد" کلیک نمائید تا لیست مدرسین تدریس خصوصی آن رشته هنری یا ورزشی نمایش داده شود.

- تدریس خصوصی دروس کنکوری و کسب رتبه خوب در کنکور: اگر می خواهید در کنکور سراسری و آزاد شرکت کنید و رتبه خوبی بدست آورید، ایام تابستان فرصت بسیار خوبی برای آموزش و یادگیری بهتر دروس کنکوری و جلو افتادن از رقبا است. در ایام تابستان می توانید در مرحله اول دروسی که مد نظرتان است را به صورت عمقی و مفهومی در کلاسهای خصوصی یاد بگیرید (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فعال در زمینه اموزش و تدریس دروس کنکوری بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید). در ادامه در کلاسهای خصوصی و یا در زمانهای بین کلاسهای خصوصی تمرین و مسئله حل کنید و در نهایت تمرکز خودتان را بر روی تست زنی، تکنیکهای تست زنی و ... بگذارید. در کلاسهای تدریس خصوصی کنکور می توانید بهترین روشهای تست زنی را آموزش ببینید و تست های مهم و نکته دار را مشخص کنید تا بعدا در مرورهای بعدی بررسی نمائید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی کنکور در تابستان کاملا مفید و به جا است. در این کلاسها در کمترین زمان ممکن می توانید حجم زیادی از دروس را مطالعه کنید و یاد بگیرید (مطالعه کنید: 20 نکته کلیدی برای موفقیت 100 درصد در کنکور سراسری و آزاد). از مدرسینی در این کلاسها استفاده کنید که خودشان در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اند. از تجربیات این مدرسین برای کسب رتبه عالی در کنکور می توانید استفاده کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 434 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image