ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله آموزش زبان نرخ و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه

نرخ و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه نرخ و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه سوال دارید .... اگر می خواهید هزینه کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی را بدانید ... چنانچه در جستجوی کلاسهای ارزان قیمت آموزش زبان آلمانی و فرانسه هستید .... اگر در تهران، اصفهان، کرج و یا هر جای دیگر ایران در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی زبان قصد کسب اطلاعات دارید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی


نحوه مشاهده لیست مدرسین و قیمت تدریس خصوصی زبان


در این بخش در رابطه با نحوه مشاهده لیست مدرسین و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه توضیح داده شده است. برای مشاهده لیست مدرسین زبان فرانسه کلیک کنید: تدریس خصوصی زبان فرانسه


برای مشاهده لیست مدرسین زبان آلمانی کلیک کنید: تدریس خصوصی زبان آلمانی


برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی کلیک کنید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی



برای اطلاع از نرخ کلاس های خصوصی زبان موارد زیر را مد نظر داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی ایشان را می توانید مشاهده نمائید.


1- پرسیدن قیمت از مدرسین تدریس خصوصی زبان


بهترین روش برای کسب اطلاعات جدید و به روز در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه و سایر زبانهای خارجی پرسیدن قیمت از خود مدرسین زبان است. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند. این مدرسین آگهی تدریس خودشان را در همین سایت ثبت نموده اند. با مشاهده جزئیات آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین می توانید برای هر کدام از مدرسین هزینه ای را که ثبت نموده اند مشاهده نمائید و با مشاهده چند آگهی تدریس خصوصی برآورد کلی ای از قیمتهای کلاس خصوصی داشته باشید.


بعد از مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی، بر روی آگهی تدریس مدرسین کلیک کنید تا هم رزومه کاری و سوابق تدریس هر مدرس را مشاهده نمائید و هم قیمت و هزینه ای که هر مدرس برای کلاس خصوصی زبان در نظر دارد را مشاهده کنید. تعدادی از قیمتهایی که مدرسین برای تدریس زبان در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند در ادامه ارائه شده است.


هزینه تدریس: 200000 تومان هر جلسه


هزینه تدریس: جلسه ای 480000 تومان


هزینه تدریس: توافقی


هزینه تدریس: 30 جلسه 12 میلیون تومان


هزینه تدریس: هزینه هر ساعت 160 هزار تومان


هزینه تدریس: از ساعتی 120000 تومان


هزینه تدریس: توافقی


........


با توجه به نرخ های بالا هزینه تدریس خصوصی زبان از 160 تا 500 هزار تومان متغیر است. البته اساتید برند و با تجربه ممکن است نرخ های بیشتری را هم درخواست نمایند. همانطور که مشاهده می کنید، تعدادی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند که می توانید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسهای خصوصی زبان به توافق برسید. برای مشاهده لیست مدرسین و مشاهده قیمت کلاسهای خصوصی هر مدرس بر روی لینکهایی که در بالا معرفی شد کلیک نمائید.


مطالعه مقاله هزینه و قیمت آموزش و تدریس زبان انگلیسی + جزوات آموزش زبان هم مفید است.


2- مطالعه مقالات مرتبط با قیمت کلاسهای خصوصی زبان


در این وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی زبان و عوامل موثر بر نرخ و هزینه جلسات خصوصی زبان ارائه شده است. با مطالعه این مقالات می توانید در زمینه هزینه کلاسهای خصوصی زبان و عوامل موثر بر آن اطلاعات خوبی کسب نمائید. بر روی لینکهای زیر کلیک کنید و با مطالعه مقالات زیر اطلاعات خوبی در زمینه قیمت کلاسهای زبان کلیک نمائید.


قیمت تدریس زبان انگلیسی، موفقیت در آموزش و تدریس زبان انگلیسی و آیلتس در زمان کم


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل


هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 12712 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image